Awaria w sieci Plus GSM

Newsy
Żródło: Gazeta Wyborcza
Opinie: 148

W dniu dzisiejszym w Warszawie i okolicy nastąpiła awaria sieci, która potrwa jeszcze prawdopodobnie do 12:00. 

Informację o takiej treści otrzymała GW od zespołu obsługi klientów kluczowych firmy Polkomtel. Firma przeprasza za utrudnienia.

Opinie:

Opinie archiwalne (148):

Komentuj

Komentarze / 148

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    blobi pisze: 2003-08-29 13:50
    Ups :) Nasza najbardziej zaawansowana technologicznie sieć dostała czkawki :))
    0
  • Users Avatars Mini
    Xyan pisze: 2003-08-29 13:51
    mówiłem że PlusGSM to gówno. Najbardziej zaawansowana technicznie jest Era blobi.
    0
  • Users Avatars Mini
    blobi pisze: 2003-08-29 13:54
    Tiaaa Era :)Era jest dobra dla dzieci - dla biznesu tylko + (no moze i idea:))
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2003-08-29 13:54
    no to która w końcu jest najbardziej zaawansowana technologicznie? Może Idea?
    0
  • Users Avatars Mini
    laura pisze: 2003-08-29 13:55
    O kurde. To nie zazdroszcze firmom, które mają telefony w Plusie. Niezła wtopa.
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2003-08-29 13:56
    już wiem na pewno, że korzystam z usług ostatniej w rankingu klientów sieci, ale co z tym zaawansowaniem?
    0
  • Users Avatars Mini
    blobi pisze: 2003-08-29 13:56
    No :) I to w Wawie :))) Gdzie najwiecej biznesmanow :DD
    0
  • Users Avatars Mini
    blobi pisze: 2003-08-29 13:57
    No WLo co?Nie wierzysz ze Plusik ma najnowocześniejszy sprzet? ;)
    0
  • Users Avatars Mini
    Robert542 pisze: 2003-08-29 13:59
    Dla mnie najbardziej zaawansowana technologicznie jest era. Potem pomarancz
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2003-08-29 13:59
    laura - też im nie zazdroszczę... zwróć tylko uwagę, że nie często słychać (chyba pierwszy raz?) żeby sieci podawały informację o podobnych problemach? a jak często one występują? bo chyba nie wierzysz, że nigdy? Sądzę, że dostaną rekompensatę użytkownicy... ja tam ostatnio dostałem gratis swój miesięczy pakiet (Plus200) dodatkowo - z powodu pomyłki na billingu (nie ceny, tylko sposobu rozliczania i prezentacji :-))
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2003-08-29 14:00
    blobi - żartuję sobie, bo akurat takie licytacje mnie śmiesza ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2003-08-29 14:02
    widzisz blobi? Robert542 uważa, że Plus jest najgorszy pod tym względem... A dla mnie najważniejsze jest to, że mogę korzystać w Plusie z HSCSD i dlatego m.in. korzystam z usług tej sieci.
    0
  • Users Avatars Mini
    blobi pisze: 2003-08-29 14:04
    Oj ja też żartuje :D A Plusa podziwiam za tą dbałość o klienta i odwagę przyznania sie do awarii. W innych sieciach zdażają sie często ale siedzą jak myszy pod miotłą .
    0
  • Users Avatars Mini
    Gonzales pisze: 2003-08-29 14:09
    Może nadajniki dowiedziały się o trzecim miejscu w raporcie CDM Pekao i postanowiły się (po/za)wiesić? :-D A poza tym, o czym tu deliberować? Takie sytuacje się zdarzają; w USA przez kilkadziesiąt godzin nie było prądu a jakoś nikt nie mówi, że USA jest zacofane technologicznie.
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2003-08-29 14:10
    A tak off topic... jak zmienić e-mail w profilu użytkownika? muszę usunąć ten alias bo już mam dosyć odbierania spamu... viagra (już od 1,5$) :-) enlarge penisa (nawet 5") :-) 5000$ w dzień :-) albo inne oferty... - ktoś jest zainteresowany? podzielę się informacją ;-)))
    0
  • Users Avatars Mini
    kowal pisze: 2003-08-29 14:11
    no i gdzie sa teraz ci krzykacze co tak trąbią o wyższości Plusa? Xyan - masz świętą rację że Plus to gówno, to już nie są czcze pogaduszki, to fakty.
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2003-08-29 14:12
    Londyn ostatnio godzinę był pozbawiony prądu... Wczoraj sklep firmowy Plusa w Sieradzu przez półtorej godziny nie miał prądu... mimo, że obok w aptece żarówki świeciły...
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2003-08-29 14:15
    kowal - dałbyś sobie upust swoim frustracjom gdzie indziej... sąsiadce popsuł się niedawno komputer - firmowy notebook... z powodu jakiejś awarii telefonów czy czegoś... czy to znaczy, że IBM to gówno?
    0
  • Users Avatars Mini
    Gonzales pisze: 2003-08-29 14:16
    A że firma przyznaje się do awarii - w sumie nie wiadomo czego tu więcej - realnej przyzwoitości i dbałości o klienta, czy też chłodnej kalkulacji? Warszawa Centrum to nie Pasikurowice i taka awaria rzuca się w oczy (a raczej uszy) - jest nie do ukrycia. Taki komunikat pozwala między innymi uciąć rozmaite spekulacje i ratuje wizerunek firmy.
    0
  • Users Avatars Mini
    laura pisze: 2003-08-29 14:21
    wlo-- Warszawa to kupa luda i firm. Awaria tutaj to rzecz, której nie da się ukryć. Gdyby Plus nie podał tej informacji to i tak zrobiłaby się z tego głośna afera a tak starają się wyjść z tego z twarzą. Wierzysz w rekompensatę? Zobacz co napisali:" Firma przeprasza za utrudnienia." Troche śmiesznie brzmi nie?. Jakiś rzecznik prasowy mógłby od razu zadeklarować ze sieć wynagrodzi tę kompromitację swoim użytkownikom.
    0
  • Users Avatars Mini
    ICEWIND pisze: 2003-08-29 14:26
    + dla + za podanie tej wiadomości publicznie
    0
  • Users Avatars Mini
    Pete pisze: 2003-08-29 14:27
    Najbardziej technologicznie zawansowaną siecię w Polsce jest PlusGSM. :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    Pete pisze: 2003-08-29 14:27
    Najbardziej technologicznie zawansowaną siecię w Polsce jest PlusGSM.
    0
  • Users Avatars Mini
    Wicherek pisze: 2003-08-29 14:28
    Ostatnio w naszej firmie nastąpiła awaria przekierowań na prefiks 1060 (chyba firma Phone), która trwała przez jeden dzień. Następnego dnia rano firma Phone przepraszając za usterki oświadczyła, że do końca sierpnia (od 28.08) wszystkie połączenia międzynarodowe, międzymiastowe i do sieci komórkowych są o 50% tańsze. Taka dbałość o klienta to rozumiem!
    0
  • Users Avatars Mini
    kowal pisze: 2003-08-29 14:30
    wlo - nie na temat z tą sąsiadką. Awaria jest w Plusie i tylko on jest temu winny. Bierze kasę - wciska szajs. Moja frustracja jest w pełni uzasadniona - przeszedłem z tym operatorem swoje i nie chce mieć z nimi więcej do czynenia. A takie FAKTY jak te tylko umacniają moj stosunek do nich.
    0
  • Users Avatars Mini
    pajorro pisze: 2003-08-29 14:30
    Wlo, napisalem ci co trzeba z tym zrobic (e-mail) na twojej stronie, co do awarii no coz nic nie jest doskonale, a fakt ten to dobry pretekst na potepianie sieci Plus przez jej przeciwnikow.takie jest moje zdanie.
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2003-08-29 14:30
    laura - nie przeczę... ale nie ma ludzi nieomylnych czy technologii niezawodnych, nawet przy systemach kilkustopniowo zapbezpieczonych przed awariami. one zmniejszą ryzyko ale go nie wykluczają - to po prostu nie jest możliwe - bogami nie jesteśmy jeszcze (a zresztą są i tacy, którzy mówią, że Bóg też popełnił błąd... stwarzając kobietę :-)). Więc dyskusja, że TAKIEJ firmie TAKIE coś nie powinno się przydarzyć jest bez zupełnie sensu. Co do rekompensaty - może ze względu na skalę rzeczywiście będzie problem, ale ja z byle powodu zawsze dostaję jakąś rekompensatę.
    0
  • Users Avatars Mini
    radagast pisze: 2003-08-29 14:32
    na swzczeście mieszkam zupełnie gdzie indziej!!!! chociaż oczywiście taka awaria na pewno prestiżu sięci nie dostarczy, a wręcz przeciwnie......wystarczy poczytać komentarze!!!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2003-08-29 14:33
    kowal - no nie wiemy do końca co było przyczyną awarii :-) mojej sąsiadce wysiadł IBM z powodu telekomunikacji ale efektem było, że nie mogła dostarczyć tłunmaczenia klientowi... Co klienta obchodzi awaria na liniach telekomunikacyjnych, jeśli to sąsiadka tłumaczyła mu tekst?
    0
  • Users Avatars Mini
    Gonzales pisze: 2003-08-29 14:38
    Gdyby firma chciała naprawdę poinformować społeczeństwo, to zrobiłaby to za pośrednictwem mass-mediów a nie komunikatu wysłanego do redakcji GW.
    0
  • Users Avatars Mini
    maciejm pisze: 2003-08-29 14:41
    Laura: Rekompensatę za taki rzeczy daje się po cichu. Ale się daje !! Sam miałem podobny przypadek jak wlo. Otrzymałem błędnie naliczony billing. Dostalem info od Plusa, że coś pomylili i proponują rekompensate w postaci bezpłatnych dodatkowych minut do wykorzystania. O pomyłkach nie chwli się głośno, ale b.ważne jest , że przyznali się do pomyłki i w profesjonalny sposób to załatwili. Pozdrawiam
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2003-08-29 14:45
    Gonzales - to właśnie zrobili - jak widzisz szybko się po Polsce rozeszło :-) czekamy na komunikat o usunięci awarii jaszce - zobaczymy jaki rekord na GOL będzie osiągnięty. Czy może pod newsem o usunięciu awarii będzie więcej postów? Zakłady jakieś? ;-)))
    0
  • Users Avatars Mini
    me123 pisze: 2003-08-29 14:48
    Brawo Gonzales!!! Jeśli nie wiesz, co to sa masmedia, radze zajrzec do encyklopedii. Jeszcze raz gratuluje poziomu wypowiedzi.
    0
  • Users Avatars Mini
    WojtekX pisze: 2003-08-29 14:51
    wlo & blobi: nie podpuszczajcie tak ludzi, bo się pobiją która sieć lepsza :-P Wielkie halo o głupią awarie, zaraz teorie spiskowe, co to się nie stało.
    0
  • Users Avatars Mini
    ekstro pisze: 2003-08-29 14:54
    Kolejny swietny news na GOLu - bardzo wyczrpujacy.
    0
  • Users Avatars Mini
    Gonzales pisze: 2003-08-29 14:55
    Słowa "massmedia" użyłem w kontekście mediów, które dostępne są dla ogółu użytkowników Plus GSM. Takim medium może być (w przypadku tej awarii) na przykład lokalna rozgłośnia radiowa, a z pewnością nie jest nim internetowa strona GW. Zatem gratuluję inteligencji i domyślności.
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2003-08-29 14:59
    ekstro - dla mnie świetny - można oderwać się od pracy... na szczęście sam sobie jestem szefem więc mam na szefa duży wpływ i nie każe mi odrabiać nadgodzin za starcony czas na prywatne pogaduszki... jednak Wy uważajcie lepiej ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    prosty pisze: 2003-08-29 15:00
    brawo wojtekX ten komentarz ma przynajmniej sens
    0
  • Users Avatars Mini
    Gonzales pisze: 2003-08-29 15:02
    Dzięki ***wlo - będę uważał, jeszcze sobie nałożę sankcję i wstrzymam urlop, premię i podwyżkę :-)).
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2003-08-29 15:02
    O kurczę!!! Szef zapomniał mi przekazać, że na 13 jestem umówiony u klienta :-((( Spadam więc.......
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2003-08-29 15:04
    prosty - rozśmieszyłeś mnie - w dobrym humorze wyruszam w teren :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    MaxPein pisze: 2003-08-29 15:11
    Panowie (i Panie) połowa z was to pracownicy operatorów GSM. Poco te spory. Plus jest O.k jest gorszy od konkurencji. Przegrywa w walce o klientów. BLOBI jak pracujesz dla + to nie chwal tego bałaganu. HSCSD to stare rozwiązanie, BLOBI Twoje ekstytacje + są dziecinne.
    0
  • Users Avatars Mini
    MaxPein pisze: 2003-08-29 15:22
    PLUS jest szykowany na sprzedaż wieliemu V. Więc cena jest uzależniona od wielu czynników. Taka awarja to zysk dla V.
    0
  • Users Avatars Mini
    klarnet pisze: 2003-08-29 15:28
    I CO Z TEGO WYNIKA ? PO CO TAK WIELE PUSTEGO PISANIA ? WSPÓŁCZUJE.
    0
  • Users Avatars Mini
    MaxPein pisze: 2003-08-29 15:34
    KLARNET to jest biznes. Jeden traci następny zyska.....
    0
  • Users Avatars Mini
    blobi pisze: 2003-08-29 15:46
    Teraz TY zkolei mnie rozmieszasz :DD Nie pracuje dla + nie ekscytuje się, pochwalam politykę plusa bo już długo go obserwuje a poza tym przymierzam sie do zmiany opa. Nie daje sie ponosić emocjom jak niektorzy tu...
    0
  • Users Avatars Mini
    blobi pisze: 2003-08-29 15:49
    A Pan Max zapewne jest redaktorem w Gazecie, albo w ich portalu i wie absolutnie wszystko o +. A moze własnie Pan pracuje dla+? Wtedy niestety bede sie martwił ze plus ma tak "loalnych" pracowników :P
    0
  • Users Avatars Mini
    spiro pisze: 2003-08-29 15:58
    kiedys era tez tak miala ze w centrum nie dzialaly telefony i nic strasznego nie bylo.to sie moze zdarzyc kazdemu opowi.
    0
  • Users Avatars Mini
    lewickijacek pisze: 2003-08-29 16:02
    Bodajże dwa lata temu na święta wielkanocne była wielka wpadka w idealnej sieci. Miałem wtedy tam fona i wkurzaem się, gdy nie mogłem wysłać SMSów z życzeniami. Ciekawe, czy ci, którzy teraz tak plują na plusa wtedy tak samo pluli na Ideę? Ja mam fona w Plusie i nie żałuję.
    0
  • Users Avatars Mini
    lewickijacek pisze: 2003-08-29 16:03
    Spiro ma rację
    0
  • Users Avatars Mini
    lewickijacek pisze: 2003-08-29 16:07
    A tak swoją drogą to jak chodzi ten zegar na GOLu? Jeszcze nie ma 14:03 a mój post jest z tą godziną. Czyli wszyscy mają jakieś potknięcia
    0
  • Users Avatars Mini
    szymon_ pisze: 2003-08-29 16:07
    no wlasnie wpadki zdazaja sie nawet najlepszym to jest tylko sprzet i ma prawo nawalic....
    0
  • Users Avatars Mini
    lewickijacek pisze: 2003-08-29 16:08
    O, a teraz ukazał się mój post z 14:07 a jest 13:53 :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    blobi pisze: 2003-08-29 16:08
    Bo tu obowiązuje czas Gol-Zulu :)
    0
  • Users Avatars Mini
    blobi pisze: 2003-08-29 16:09
    13:57 w czasie pisania tego posta i jaki czas?...
    0
  • Users Avatars Mini
    lewickijacek pisze: 2003-08-29 16:09
    Szymon racja, chociaż ja bym nie chciał, aby mój sprzęt nawalał. A tak swoją drogą to niektórych nic tak bardzo nie cieszy jak cudze nieszczęście
    0
  • Users Avatars Mini
    Gonzales pisze: 2003-08-29 16:10
    ***Jacekl - praktycznie każda sieć pada w każde święta, które wiążą się z tradycyjnym wysyłaniem życzeń. Ale pamiętam tamtą wpadkę Idei, jak Pan Kalinowski tłumaczył się publiczności (i zwalał winę na Nokię i jej techników).
    0
  • Users Avatars Mini
    lewickijacek pisze: 2003-08-29 16:10
    A Ty Blobi dopiero teraz to zauważyłeś?
    0
  • Users Avatars Mini
    lewickijacek pisze: 2003-08-29 16:12
    Gonzales, jak wtedy dzwoniłem do BOK to mówili mi, że mają zmianę systemu. Czyli łgali jak psy. Do awarii przyznali się dopiero po jakimś czasie.
    0
  • Users Avatars Mini
    lewickijacek pisze: 2003-08-29 16:17
    A może serwer GOLu jest gdzieś w Rosji, Czas astronomiczy zmiienia się o 4 minuty na jeden stopień szerokości geograficznej.
    0
  • Users Avatars Mini
    lewickijacek pisze: 2003-08-29 16:18
    Swego czasu głosowanie do Big Brother'a też zatykało sieci
    0
  • Users Avatars Mini
    lewickijacek pisze: 2003-08-29 16:23
    A może ktoś z Warszawki napisze, czy zauważył jakieś utrudnienia w sieci, no i mógłby też napisać czy awaria jeszcze jest
    0
  • Users Avatars Mini
    szymon_ pisze: 2003-08-29 16:26
    a probowac gdzies zadzwonic w sylwestra o 12;) jak komus sie uda daje gore zlota sms'y za to szlo wysylac bez problemu...;)
    0
  • Users Avatars Mini
    dan pisze: 2003-08-29 16:37
    przerwa rzeczywiście była ale bardzo krótka a poza tym u mnie w centrum W-wy dotyczyła chyba wszystkich sieci bo jak telefon zaczął szukać sieci to po dłuższej chwili znalazł tylko Erę (ani + ani ideii), po chwili wogóle żadnej, a później (na pewno przed 12:00) w zasadzie wróciło wszystko do normy tylko wskaznik pola troche gwaltownie sie zmienial.
    0
  • Users Avatars Mini
    lewickijacek pisze: 2003-08-29 16:39
    szymon: ja dla przykładu dzwoniłem o 12tej wtedy gdy był Y2k (1999/2000). Czekam na górę złota :-)))
    0
  • Users Avatars Mini
    lewickijacek pisze: 2003-08-29 16:42
    dan: dzięki za informacje, no a inne sieci się nie przyznały. Podobnoe jak z Czarnobylem, tam była awaria, Szwedzi po jakimś czasie wykryli wokół swej elektrowni jądrowej promieniowanie, ogłosili że mają u siebie awarię. Po czasie okazało się, że u Szwedów wszystko w porządku no i wtedy Wielki Brat się dopiero przyznał.
    0
  • Users Avatars Mini
    szymon_ pisze: 2003-08-29 16:48
    jacekl dobra gora juz jedzie do CIebie kurierem;)ja dzwonilem 2002/2003 i nici;) wiec mysalem ze w poprzedich latach bylo podobnie o tej godzinie, nio ale liczba uzytkownikow wzrosla i juz jest trudniej;)
    0
  • Users Avatars Mini
    triada pisze: 2003-08-29 16:54
    ciekawe czy z tego powodu firmy beda mialy jakas rekompensate, przeciez takie cos naraza firmy na duze koszty
    0
  • Users Avatars Mini
    triada pisze: 2003-08-29 16:55
    ja bym zaskarzyla drani, ciekawe czy ktos to zrobi, chyba ze bedzie jakas rekompensata 1 rok abonamentu gratis
    0
  • Users Avatars Mini
    lewickijacek pisze: 2003-08-29 16:56
    Swego czasu jak w Słupsku oddali do użytku Real (w pierwszych dniach przychodziło tam z ciekawości kupę narodu) to na początku też się zatykały sieci, a później każdy op dołożył swojej aparatury w pobliżu i wąskie gardło się przepchało
    0
  • Users Avatars Mini
    lewickijacek pisze: 2003-08-29 16:59
    triada: kumpel miał wtedy telefon w POPie, złożył reklamacje, że nie mógł wysłać SMSa no i musiał zadzwonić i przez to więcej musiał zapłacić. Doładowali mu wówczas w ramach rekompensaty konto o 10 polskich złociszy. Pewno przedtem sprawdzili, czy nie wciska kitu...
    0
  • Users Avatars Mini
    lewickijacek pisze: 2003-08-29 17:01
    oczywiście chodzi mi o wpadkę Idei w swięta wielkanocne dwa lata temu
    0
  • Users Avatars Mini
    adminek pisze: 2003-08-29 17:05
    a co sie stalo? ine mozna dzwonic czy tak jak wi dei sie czesto dzieje nie mozna wysylac smsów??
    0
  • Users Avatars Mini
    lewickijacek pisze: 2003-08-29 17:10
    adminek: spójrz w górę, dan pisał co się stało
    0
  • Users Avatars Mini
    maxxo pisze: 2003-08-29 17:28
    a u mnie po wprowadzeniu gprs maniak w idei po 18 wiecznie siec jest zajeta :( dzieje sie tak pod warszawa :(
    0
  • Users Avatars Mini
    desen pisze: 2003-08-29 17:35
    Coz...lepsza czy gorsza siec...ale wpadka najlepsza ;)
    0
  • Users Avatars Mini
    james pisze: 2003-08-29 18:02
    jaka sie burza zrobila z tego newsa :) a co powiecie na to ze E N E RG I S 1066 mial przez 2 dni padnieta siec !!!!!! dodam jeszcze ze onetkonekt i tele2 (kozysta czesciowo z laczy energisa) tez padlo :D i jakos tego nikt "niby" oficjalnie nie widzial ....
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2003-08-29 18:04
    MaxPein - może i HSCSD to stare rozwiązanie, jednak pozwala mi na zaoszczędzenie sopro pieniędzy... A propos, jest coś nowszego? No po drugie a propos... nie pracuję dla Plusa :-) szymon_ - no ja np. bezproblemu w tym roku o północy z dronymi dzwoniłem za granicę... A po kolejne a propos, to muszę powiedzieć, że dzisiaj nie identyfikowały mi się połączenia z Niemiec... I uprzedzam od razu - dzwoniący mieli włączony CLIR - pytałem :-) Co ja w tym Plusie jeszcze robię? Hmmm... to nie do pomyślenia przecież takie rzeczy!
    0
  • Users Avatars Mini
    dnl pisze: 2003-08-29 18:29
    Przerwa wcale nie byla krotka. Trwala co najmniej od 8:30 gidzes do po 12. A ja jak na złość na koniec miesiąca musiałem domknąć kilka spraw z Klientami i ch... z tego, więc jestem naprawdę wściekły na sieć (na marginesie prywatna idea działała mi cały czas bez zarzutu więc nie wiem skąd takie opinie gdzieś tam wyżej). Nie jestem jakimś zdeklarowanym przeciwnikiem + ale akurat w tym przypadku pomimo iż rozumiem że awaria może się zdażyć sądzę że moja firma powinna się domagać jakiejś gratywikacji ze strony opa bo akurat w ostatnim dniu roboczym miesiąca było to naprawdę negatywne dla nas. Pozdrawiam
    0
  • Users Avatars Mini
    dnl pisze: 2003-08-29 18:31
    hehehehe sorrki za ortografię sam nie wiem jak to mogło wyjść
    0
  • Users Avatars Mini
    protest pisze: 2003-08-29 19:12
    HA HA hA HA IDEAlna sieć górą
    0
  • Users Avatars Mini
    Irek24 pisze: 2003-08-29 19:17
    Plus nie może zapanować nad technologią...
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2003-08-29 19:37
    No - nieuków tam mają...
    0
  • Users Avatars Mini
    magw pisze: 2003-08-29 20:13
    No ładna wtopa szanowni koledzy. Ciekawe ile odliczycie od abonamentu???
    0
  • Users Avatars Mini
    paweln pisze: 2003-08-29 20:24
    Ale wy jesteście niedorobieni, mówiąc, o plusie same niestworzone chistorie na podstawie jednej awarjii, jak tak zachwalaciew swoje sieci, to czemu nie mówicie o awarjii Idea POP, która zdaża się non stop... Nie macie na co nażekać to nażekacie na Plusa, + dal + za komunikat!
    0
  • Users Avatars Mini
    MARCIN EMPUNKT pisze: 2003-08-29 20:36
    KISZKA I TO NIEZŁA, CO BY NIE MÓWIĆ. DOBRZE ŻE NIE MIESZKAM W W-WIE.
    0
  • Users Avatars Mini
    seem pisze: 2003-08-29 20:40
    dnl: Problemy zaczely sie juz po 2 w nocy - nie mozna bylo wysylac sms i dzialy sie dziwne rzeczy z zasiegiem.
    0
  • Users Avatars Mini
    portal pisze: 2003-08-29 20:44
    Faktycznie Energis tez lezal kilka dni temu.... w branzy chodzila taka informacja. Co sie dzieje na swiecie, jak nie prad w stanach to w UK, jak nie Energis to Plus??? Pozdrawiam
    0
  • Users Avatars Mini
    MaxPein pisze: 2003-08-29 21:54
    ... ja pracuje dla innego OPERATORA. Testowałem 3 operatorów z poziomu klienta i bardzo łatwo mogę określić słabe pukty każdego z nich. Plus mimo, że jest nadal w 51% polski pozostał już jako jedyny na scenie nie oddany zachodniej KORPORACJI. Takie problemy odbiją się na jego cenie i z szacowanych 2 - 3 mid EURO. zostanie 2 albo i mniej po kilku takich wpadkach. Każdy widzi, że + maleje............... Pozdrawiam
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2003-08-29 22:06
    MaxPein - rzeczowa analiza...
    0
  • Users Avatars Mini
    pajorro pisze: 2003-08-29 23:07
    moze koniec swiata????;-))))
    0
  • Users Avatars Mini
    Gonzales pisze: 2003-08-29 23:36
    ***Wlo, zgodnie z Twoim wcześniejszym apelem, obstawiam 105 komentarzy.
    0
  • Users Avatars Mini
    trapi pisze: 2003-08-29 23:44
    moze to przez ta bliskosc marsa? ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    titq pisze: 2003-08-29 23:48
    hmm, no dopsz.. tylko w jaki sposob chcecie wycenic swoje straty? jak udokumentowac? jak udowodnic, ze z powodu braku lacznosci w jednej sieci straciliscie np. 1000zl? jak udowodnic, ze w miejscu gdzie byliscie nie bylo telefonu stacjonarnego? dlaczego z powodu braku lacznosci przez kilka godzin niektorzy chca zwolnienia z abonamentu, skoro praktyka powszechnienie znana i zawarta w regulaminach jest to, ze w takich sytuacjach nie nalicza sie oplat za rzeczywisty okres pozbawienia lacznosci? sklonnosc do pieniactwa jest w naszym narodzie zastraszajaca, zgadzam sie ze moze ktos z kims nie mogl sie polaczyc, ale jesli ktos ma wazna rzecz do zalatwienia to skorzysta zinnego srodka lacznosci, a nei bedzie siedzial i patrzyl jak mu kasa ucieka :P
    0
  • Users Avatars Mini
    Gonzales pisze: 2003-08-30 00:50
    ***Titq - my jako klienci nie musimy niczego udowadniać. Awaria była - i to jest niepodważalne. Klienci ucierpieli - i to też jest niepodważalne. I to w gestii operatora leży, aby te straty ludziom wynagrodzić. Bo to jest w interesie operatora. Piszesz o praktyce firm telekomunikacyjnych, płynącej z regulaminów; pamiętaj, ze życie jest bogatsze niż regulaminy.
    0
  • Users Avatars Mini
    Gonzales pisze: 2003-08-30 00:54
    To prawda, że w Polsce pieniaczy nie brakuje. i byc może pojawią się pozwy, bo ktoś nie sprzedał (rzecz jasna z powodu braku łączności) 20 letniego malucha i przepadł mu interes życia. Ale popatrz też obiektywnie. Jeżeli jakaś korporacja zakupuje ze 200 aktywacji w Plusie i wyposaża wszystkich pracowników w telefony, i nagle traci łączność - to co - nie ponosi wymiernych strat?
    0
  • Users Avatars Mini
    Gonzales pisze: 2003-08-30 00:57
    W kazdym razie - reasumując - odbudowa wizerunku może być bardziej kosztowna, niż udzielenie ekstra rabatu dla wszystkich poszkodowanych z powodu braku łaczności, a którzy zgłoszą się z żądaniami do operatora. I przypuszczam, że firma zajmie się każdym, kto zgłosi się z sensownie umotywowanymi żądaniami.
    0
  • Users Avatars Mini
    Ktoś pisze: 2003-08-30 02:34
    Czy wam ludzie się nudzi?? Co to za dyskusje i "przepychanki": Plus taki a taki a Era to już taka a tak i wkońcu Idea the Best lub coś w tym stylu! Wszyscy operatorzy przycinają czy jawnie czy nie to tak jest! Każdemu uda sie wtopić z czym raz w miesiącu! Wszyscy operatorzy są nastawieni na zysk bez wzgledu na poszanowanie klienta! Wszyscy są tacy sami i maja w ofercie to samo! TP ma co chwilę jakąś poważną wtopkę na skalę miasta, regionu, woj. lub kraju no i co jakoś nikt tak sie nie denerwuje!
    0
  • Users Avatars Mini
    simon pisze: 2003-08-30 02:45
    a ktoś ostatnio się sprzeczał, że nadszarpnieta opinia nie ma znaczenia, a tu znowu tak gafa ze strony plusa i jestem ciekaw czy ta osoba nadal podtrzymuje to twierdzenie
    0
  • Users Avatars Mini
    jogi pisze: 2003-08-30 02:51
    ...padl PLus...zastapila go Era:-)....padnie Era...bedzie Plus:-)...zreszta, kto bedzie pamiatal za rok co sie dzialo tego pieknego dnia w Warszawie?:).....a na marginesie dobrze miec dwa telefony w roznych sieciach i bede trzymal sie tej opcji;)))
    0
  • Users Avatars Mini
    jogi pisze: 2003-08-30 03:02
    ......ale dopisuje kolejny:) minusik przy Plus-iku
    0
  • Users Avatars Mini
    kaosone pisze: 2003-08-30 12:05
    odnosnie odszkodowan to reguluje to Regulamin swiadczenia uslug telekomunikacyjnych-jezeli awaria trwalaby 24h to delikwent otrzymuje 1/30 oplaty abonamentowej (czyli smieszne grosze) natomiast w tym przypadku awaria trwala ponizej 24h wiec nie dostaniecie NIC (zgodnie z regulaminem) Pozdrawiam naiwnych : )))))
    0
  • Users Avatars Mini
    wojtas222 pisze: 2003-08-30 12:17
    mam glupie pytanie czy cos sie stanie zlego jesli wloze baterie z noki 3510i do 3410 a z 3410 do 3510i prosze o odpowiedz dzieki z gory
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2003-08-30 13:40
    kaosone - to regulamin... życie jest życiem. W moim przypadku aearia trwała chyba z 5 dni - mogłem w tym czasie korzystać z komórki choć codziennie musiałem ładować... W ramach rekompensaty obniżyli mi abonament o 50% - więc nie w wysokości 1/30 a nieco więcej... wojtas222 - jeśli to ten sam typ to nic się nie stanie, jeśli inny - ryzykujesz :-) Ale przecież to łatwo sprawdzić - na baterii jest napisane co to za typ :-))
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2003-08-30 13:42
    No widzisz jak łatwo mi poszło? BLC-2 - oba modele używają tej samej baterii :-) Nie bój się - nic się nie stanie po zamianie baterii ;-)))))
    0
  • Users Avatars Mini
    adrianos pisze: 2003-08-30 14:49
    Plus sie zacioł???? Ci geniusze? a może Czarek coś pogrzebał w Plus misji i coś siadło. HAHA
    0
  • Users Avatars Mini
    pajorro pisze: 2003-08-30 15:23
    Co do +misji do reklama jest beznadziejna....
    0
  • Users Avatars Mini
    berr pisze: 2003-08-30 15:36
    A może to terroryści??? Zwolennicy Saddama lub jacyś fundamentaliści islamscy??? Kto wie...:):)))
    0
  • Users Avatars Mini
    NoName88 pisze: 2003-08-30 21:14
    Jak widac po wielu postach łatwo jest teraz pisać źle o Plusie, bo trafiła się awaria (nie ukrywam, że mogłaby być dla wielu dokuczliwa). Ilu z Was pamięta \"awarię\" w telekomunistycznej IDEAlnej sieci? Chodzi mi o słynne doładowywanie za friko w POP-ie. Znam ludzi którzy nabijali dzięki luce w systemie po kilkaset, kilka tysięcy złotych. Nie zrobili nic niezgodnego z prawem, wykorzystali pewien błąd. Mając sporą sumę kasy na koncie wydzwaniali potem to co zyskali (słyszałem o przypadku gościa dzwoniącego do kolesia stojącego metr obok z prośbą o podanie papierosa:)) Jakież było zdziwienie wielu kiedy potem IDEAlny operator odebrał sobie to co każdy wydzwonił. Sporo osób przez to straciło swój numer, ponieważ nie było ich stać na zasilenie konta w kwocie jaką wczesniej wydzwonili.
    0
  • Users Avatars Mini
    NoName88 pisze: 2003-08-30 21:15
    Ktoś zapytałby - przecież wszystko ze strony operaotra było w porządku. Wg mnie jednak nie-użytkownik wykorzystał niedbałość operatora w potem sam musiał ponieść tego konsekwencje. Czy to nie była dużo "grubsza afera" niż ta z awarią sieci w Plusie do której operator się uczciwie przyznał...???
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2003-08-30 21:23
    NoName88 - to, że w płocie jest dziura, nie znaczy, że wolno Ci wynieść to co jest za tym płotem. A jeśli już wyniesiesz, to nie spodziewaj się, że Ci odpuszczą :-) Bądź poważny - to, o czym piszesz no najzwyklejsze złodziejstwo...
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2003-08-30 21:26
    NoName88 - ocztwiście nie wysilaj się na dyskusję - nie ma sensu... Przeczytaj regulamin usługi... Jeśli znajdziesz tam coś na temat korzystania z usług w sposób inny niż poprzez zasilenie w sposób wymieniony w regulaminie, możemy podyskutować...
    0
  • Users Avatars Mini
    titq pisze: 2003-08-30 22:19
    gonzales: ja tu nikogo nie usprawiedliwiam i staram sie byc obiektywny wlasnie, awaria byla - fakt, plus swoich klientow od "200" kart jak widac po GW poinformowal i nie wierze ze jakos tam wspolnie nie wypracuja nazwijmy to "odszkodowan" ale z drugiej strony nie wierze tez, ze co poniektorzy golowicze robia takie interesy zeby postulowac jakies nieadekwatne do sytuacji rabaty ufff, acha, w poz kiedys tam plus tez mial awarie, tez w ten dzien byl straszny szum a nastepnego juz nikt o tym nie pamietal :)
    0
  • Users Avatars Mini
    Gonzales pisze: 2003-08-30 22:30
    ***Titq - teraz wszystko jasne - wypracowaliśmy podobne stanowisko.
    0
  • Users Avatars Mini
    goober pisze: 2003-08-31 02:52
    Wpadka z awarjią trochę nauczy pokory że nie wszystkie urządzenia działają wiecznie... Co do 3-ciej sieci w Polsce to stało się dlatego że Plus przyznał się ile naprawdę ma klientów ("uśpiono" niedawno dużo nie używanych numerów w tej sieci...) Pzynajmniej Plus nie ściemnia że ma 3 lub więcej milionów klientów (jak to czynią to era czy idea, próbując zachwycić wszystkich swoimi wynikami....)
    0
  • Users Avatars Mini
    kfysiek pisze: 2003-08-31 04:11
    Dla mnie BKa, Plusowcy chodza dumni jak pawie, ze placa za jakosc uslug-biznesmani jedni a jak sie dzwoni na + to nie mozna sie doadac takie sa trzaski w sluchawce.Zreszta + zdziera tylko kase z urzytkownkow,Gdzie w Popie czy Taktaku sa 100 razy lepsze ceny niz w Plusie w abonamencie nawet w jednych z wyzszych taryf, a wracajac do awarii to jak jakis gosciu starci kapuche na tej awarii to z usmiechem +) odejdzie gdzieindziej.Ale coz awarie rzecz nieunikniona w telekomunkacji :( 3mta sie
    0
  • Users Avatars Mini
    kfysiek pisze: 2003-08-31 04:20
    NoName88 i wlo:Zgadzam sie w wlo!!!Kiedys w mojeje wiosce zginely(skradziono) karty Simplusa,ktorymi chetnie paru cwaniakow zasililo konta, i tu panie NoName Plus, ktorego uczciwosci bronisz postapil tak jak jak powinna zrobic w czasie owej wpadki Idea!!!A ze byly to niebagatelne sumy owi amatorzy cudzej wlasnosci zaczeli podziwiac swiat zza#### 3m sie
    0
  • Users Avatars Mini
    Goofer pisze: 2003-08-31 04:40
    Kolega z pracy majacy znajomego w Plusie mowil, ze ktos im sie na BTSy wlamal i tak namieszal, ze zdalnie nie mogli tego naprawic, tylko wyslali ekipy do kazdego osobno ;))
    0
  • Users Avatars Mini
    Gonzales pisze: 2003-08-31 10:34
    ***Kfysiek - a Ty nie ma jakichś kompleksów? Tak piszesz o tych biznesmenach.... A co do taryf - no to pokaż te 100 razy lepsze taryfy, może jako biznesmen ucieknę od kosztów :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2003-08-31 14:05
    kfysiek - zrozum... tu nie chodzi o to, że ktoś o mnie powie, że jestem w tzw. dobrym towarzystwie, bo mam to głęboko w...wiesz gdzie :-) W ogóle mnie nie obchodzi kto co o mnie mówi, o ile nie ociera się to o pomówienia i te rzeczy, o które spokojnie można zaskarżyć klienta. Tu chodzi tylko i wyłącznie o kasę !!! KASA decyduje o tym, że korzystam z Plusa. Owszem nie głównie, bo liczy się także zakres usług - i upierdliwie będę mwił tutak o HSCSD... Za tę samą cenę co w Idei czy Erze mam 4-krotnie większą szybkość... A co to oznacza? Znowu KASĘ!!! Twoje opowiastki o lepszych cenach w pre-paidzie Ery czy Idei w stosunku do abonamentów Plusa włóż mna półkę z bajkami. Ja tutaj już co najmniej kilkanaście razy prosiłem o przedstawienie korzystniejszej dla mnie oferty w innej sieci - może Tobie się uda: 145 zł netto za 180 minut taktowanych 1/1 i 100 esemesów bez żadnych zniżek na dziadka kombatanta, babcię inwalidkę czy dziecko w upośledzeniem słuchu...
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2003-08-31 14:11
    To jest taryfa dla zwykłego klienta, każdy może ją mieć po ponad 3 latach w sieci. Oczywiście nie wyjeżdżaj mi tutaj, że nowi mają gorzej - mają, ale to nie mój problem, że nie zależy im na korzystaniu z tych możliwości tylko zmieniają op[eratorów z powodu potrzeby posiadania nowego telefonu, z którym w towarzystwie mogą się pokazać - to jest dla mnie zupełnie nie zrozumiałe. A czego dowodzi, że tacy ludzie zawsze będą narzekać na brak pieniędzy (mimo tej pozornej oszczędności z telefonem) - są głupi - z tego się bierze bieda jak wiesz (i odwrotnie, ale to nie ma zastosowania akurat).
    0
  • Users Avatars Mini
    NoName88 pisze: 2003-08-31 14:35
    wlo - Bynajmniej nie mam zamiaru z Tobą polemizować z Tobą (spójrz na działania TP SA i ich podejścia do klienta, ich metod działania i zadaj sobie pytanie czy ich nie można nazwać złodziejami...), bo nie o tym jest post. Poprzez swój wpis chciałem tylko uświadomić, że owa awaria w POP-ie była w moim odczuciu znacznie poważniejsza niż ta w Plusie, z której wielu robi strasznie rozdmuchaną aferę.
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2003-08-31 15:34
    NoName88 - OK, rozumiem. Ale o metodach działania Tepsy tylko możemy sobie pogadać, że są "jakby złodziejskie". Jak wiesz układ między klientem a dostawcą usługi regulowane są dwoma dokumentami - umową i regulaminem. Jeśli kilentowni nie odpowiadają warunki świadczenia usług, nie podpisują umowy z danym usługodawcą (nie mówię tu tylko o telekomunikacji), a jeśli strona nie wywiązuje się z umowy zaskarża się to do sądu. Ja tak przynajmniej podchodzę do tych spraw. I wcale nie narzekam - jak mówiłem rekompensaty jakie dostałem z powodu utrudnień z korzystania z telefony są znacznie większe niż rekulaminowe (ustawowe) a mnie całkowicie satysfakcjonują. I nie "walczyłem" o nie - po prostu dostałem po reklamacji i "ludzkiej" rozmowie. To, że awarie i wiążące z tym problemy występują - to oczywiste. Jak mówiłem bogami nie jesteśmy - Ty się nie mylisz (nie bież tego za bardzo do siebie oczywiście, to raczej do reszty)? Z Twojej winy nigdy nikt nie poniósł najmniejszej szkody? Wątpię :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    NoName88 pisze: 2003-08-31 16:57
    wlo-"jakby złodziejskie"...To samo można powiedzieć o sporej większoci osób które dokonały zasilenia POP-a w trakcie wspomnianej awarii. W swoim mniemaniu nie robili nic złego, zawsze każdy może sobie tłumaczyć "że coś co nie jest zakazane jest dozwolone". Ja osobiście nie uważam tego za złodziejstwo, każdy "orze jak może", dostosowuje się do sytuacji w jakiej przychodzi mu żyć (nie chcę się tu zagłębiać w sytuację polit.-gosp. kraju). Natomiast nie wszystko jak piszesz da się wyegzekwować regulaminami i umowami. Podam przykład (rzeczywisty) - firma składa podanie o SDI, dostaje odpowiedź z TP SA iż nie ma warunków technicznych. 2 miesiące później firma z tego samego terenu dostaje odpowiedź, że oczywiscie dostanie SDI, bo jest ważnym klientem TP SA. Wtedy nie było mydlenia oczu o "braku warunkóć technicznych".
    0
  • Users Avatars Mini
    NoName88 pisze: 2003-08-31 16:57
    Potrafię zrozumieć, że o pewnych klientów trzeba dbac bardziej, ale nie znaczy to że innych można zupełnie ignorować i jawnie okłamywać. Tym samym "gorsza" firma naraża się na koszty (korzysta z modemu) i nie pomoże jej tu żaden sąd. Jak Bóg Kubie (TP S vel IDEA) tak Kuba Bogu (klienci)...(to aluzja do mojego przykładu z POP-em i darmowym zasileniem). Tak w ogóle to długo by o tym wszystkim gadać...
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2003-08-31 21:36
    NoName88 - każdy "orze jak może", dostosowuje się do sytuacji w jakiej przychodzi mu żyć więc może od razu mam Ci oddać kluczyki do mojego samochodu? Bo przecież jeśli Cię nie stać na kupno takiego to ciężką "orką" i tak go zdobędziesz? To co piszesz o SDI to pierdoły reklamowe, a jeśli dajesz się na nie nabierać to znaczy, że jestś naiwny... Ja poszedłem się zapytać czy już mamy w mieście SDI... A pani mi powiedziała, że akurat jeden terminal leży u niej na biurku i czeka na klienta, ale ponieważ jestem wartościowszym klientem, dostanę go od ręki, jeśli tylko wpłacę pierwszą ratę :-) Pewnie, że wpłaciłem i w godzinę miałem podłączone - sam to zrobiłem... Było to chyba już 4 lata temu. Ale nie ze względu na chwyt jaki pani zastosował wziąłem SDI - wziąłem dlatego, że potrzebowałem...
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2003-08-31 21:40
    Z kolei co do warunków technicznych to powiem Ci, że kiedy się przeprowadziłem do nowego mieszkania w 91 czy 92 roku też z powodu braku warunków technicznych nie zakładali mi telefonu - założyli w rok później, kiedy położyli kable do bloku :-) Podobnie z neostradą, kiedy byłem zainteresowany zapisałem się na listę mailingową - dostawałem co jakiś czas informację o braku możliwości technicznych... Aż tu w zeszłym tygodniu, dzień przed tą promocją o której na GOL też piszą aż trzy telefony miałem, że jestem jednym z pierwszych (wyróżniony mam się czuć) komu oferują promocyjne przejście z SDI na neostradę. Pytam się co się stało, że tak nagle dzwonią? Zaistniały warunki techniczne i najlepszym klientom w pierwszym rzędzie oferują wymianę :-) Ja im wierzę, że nie było możliwości technicznych - Ty nie musisz ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2003-08-31 21:43
    Aha! Z tym telefonem to chodziło o przeniesienie z innej lokalizacji - nie o nowy numer :-) Żebyś czasem nie zrozumiał, że brakiem możliwości technicznych był brak "wolnych miejsc" na centrali :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    kfysiek pisze: 2003-08-31 23:30
    Gonzales ja nie mam zadnych kompleksow, bo nie mowilem o taryfach biznesowych dzie akurat Plus wie co robi.I koncze dyskusje na ten temat!
    0
  • Users Avatars Mini
    Rychu pisze: 2003-08-31 23:38
    Plus miał awarię, bo za prąd nie zapłacił w terminie i im ZE odłążczył dopływ elektronów. Trzeba płacić rachunki w terminie. Szef ZE wyjechał na urlop , w międzyczasie dostał rachunek za telefon i go nie zapłacił i mu sygnał wyłączyli. To się chłóp odgryzł i już...
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2003-09-01 00:05
    No! Przynajmniej jeden dobrze poinformowany się znalazł pośród tego grona "znawców" ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    trybik pisze: 2003-09-01 00:41
    Wlo - nie musisz za każdym razem powtarzac, że w Plusie jest HSCSD i ile masz minut, bo jeżeli ktoś uzywa telefonu to jest w stanie dojść do takich samych wniosków. Problem w tym, że najbardziej zawsze krzycza klienci, którzy zmieniają operatorów jak "rękawiczki" i biorą co jest nowego nie przywiązując się do marki ani do operatora. Dzisiaj w "dobrej" cenie jest taki telefon u takiego operatora to się go bierze, może jutro u innego dadzą coś lepszego to też się weźmie. A co do awarii, to każdemu operatorowi się zdażają, ale nie każdy się do nich oficjalnie przyzna.
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2003-09-01 01:04
    trybik - widocznie nie jest w stanie... A powtarzam, bo nie rozumiem jak można mówić, że w danej sieci miałbym taniej, skoro tak nie jest - właśnie chociażby z powodu szybkiego CSD... Nie mówiąc już właśnie o cenie za "ilość minut" - dlaczego od razu w Twojej wypowiedzi widzę odejście od tematu? Jeśli ktoś pisze o czymś czego nie jest w stanie poprzeć dowodami, to dla mnie taki ktoś śmieszny jest po prostu. To dobry przykład i będę go powtarzał. To, że nikt nie korzysta z transmisji danych... Nikt nie musi ze mną polemizować na ten temat :-) Co do reszty - jest jak mówisz a ja nie rozumiem co to znaczy "telefon w dobrej cenie". Jeśli rozumieć wprost - to po co w ogóle tutaj dyskutować nt. cen i jakości usług skoro chodzi o "telefon w dobrej cenie"? Po co dyskutować o możliwościach telefonów, skoro chodzi o "dobrą cenę". "W dobrej cenie" to jeden handlarz samochodami obok mnie mieszkający kupuje i sprzedaje te graty. A co do awarii... już się wypowiadałem.
    0
  • Users Avatars Mini
    SpOOki pisze: 2003-09-01 03:01
    Wiecie co ? Jesteście naprawde żałośni. Jestem użytkownikiem dwóch sieci, i Plusa, do którego już należe ponad 4 lata i Ery, w której posiadam swój służbowy telefon. Na temat Ideii się nie wypowiadam. Nie kożystam, więc nie wiem. Chę tylko powiedzieć, że co do działania sieci, zasięgu Plus`a nie mam zastrzeżeń, A jeżeli chodzi o Ere, w której już jestem ponad rok, mógłbym zapisać tutaj kilka pełnych postów. Oczywiście opisując same awarie. Nie mówie tu teraz o awariach na większą skale, ale o awariach Ery jako operatora firmy w której pracuje. Wielokrotnie Era "dawała ciała". Sieć korporcyjna padała czasami nawet na 8 godzin. Podsumowanie zostawiam dla Was.
    0
  • Users Avatars Mini
    pajorro pisze: 2003-09-01 14:00
    Ale dyskusja wybuchla
    0
  • Users Avatars Mini
    lewickijacek pisze: 2003-09-02 10:58
    *** SpOOki - to takie jaja się wyprawiają w Erze? Pierwszy raz słyszę...
    0
  • Users Avatars Mini
    statek pisze: 2003-09-03 01:10
    tak awaraia ta bzdura, mam telefony u wszystkich opów,ale tylko w plusie korzystając ze strefy+ średnia rozmów za minutę 35gr.brutto za minutę,dlatego pożegnałem t.p.,+ jest nr.1 zakładając , że utrzyma strefę za 1 zł.
    0
  • Users Avatars Mini
    statek pisze: 2003-09-03 01:41
    chcę powiedzieć coś też dobrego o erze,wziałem rolnika za 15 zł,w regulaminie było powidziane że mam 10 minut w abonamencie,ale zapomnieli wspomnieć ,że dzielą te 10 minut 5minut do ery i t.p,oraz 5minut do innych opów.dzwoniąc tylko do t.p wykorzystywałem tylko 5 bezpłatnych minut.era w ramach przeprosin przyznała abonament [do końca umowy 18 miesięcy}5zł miesięcznie,oprócz tego mam ryczłt na gprs 10zł.
    0
  • Users Avatars Mini
    sebekoo pisze: 2003-09-03 15:47
    każdemu może sie przytrafić taka awaria - a co wy na ta sprzed kilku dni w ameryce z prądem to też wydawało by sie niemozliwe taka technologia
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2003-09-04 00:17
    A co powiecie na niedawną wpadkę dużego operatora w Australii? I to przez cały dzień? Dzwonisz do żony a tu odbiera kochanka... Żartuję oczywiście, ale podobno tego typu problemy były, że łączyło nie z tym numerem, który się wybrało :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    xslimakx pisze: 2003-09-05 15:02
    wlo to to sie da przezyc a co jak zona dzwoni i laczy zamiast z toba to z twoja kochanka :
    0
  • Users Avatars Mini
    swerd pisze: 2003-09-05 15:19
    zdarza sie :)
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2003-09-06 01:26
    xslimakx - wszystko jest OK, dopóki nie zaczną gadać na temat kochanków ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    DUNE pisze: 2003-09-06 20:31
    Wujek czytaj inne komentarze.Gdyby USA było zaawansowane technologicznie toby u nich elektrownie nie padały a tam połowa stanów nie miała prądu W TAKIM KRAJU JAK USA TAKA AWARIA.Dla przykładu jeżeli masz jakiegoś kumpla elektryka to go zapytaj Ja mam i powiedział że w Polsce taka awaria jest niemożliwa architektura rozbudowy sieci na to niepozwoli nawet niema takiej możliwości.CO TO ZNACZY IDĄC TWOIM TOKIEM MYSLENIA POLSKA JEST KRAJEM TECHNOLOGICZNIE LEPIEJ ROZWINIĘTYM OD USA. Ciekawe po cholere kupowaliśmy od nich samoloty bojowe powinniśmy sobie sami je wyprodukować.Ty pewnie masz kompa który ci się nigdy niezawiesza POZAZDROŚCIĆ.
    0
  • Users Avatars Mini
    swerd pisze: 2003-09-07 12:43
    co do usa to akurat zły przykład. nie wiadomo czemu ta awaria była i nigdy sie nie dowiemy
    0
  • Users Avatars Mini
    swerd pisze: 2003-09-07 12:44
    a co do plusa, to w takiej sytuacji mógłby chyba się dogadać z erą lub ideą i korzystać chwilowo z ich nadajników? na pewno straciłby troche kasy na tym, no ale klient ważniejszy jest? chyba że to technicznie niemożliwe
    0
  • Users Avatars Mini
    dadzio102 pisze: 2003-11-23 09:45
    A jednak komórki tez maja awarie.. ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    maniek pisze: 2008-11-27 22:14
    SIemka a ja wlasnie nokie n73 ale nie moge jej wziasc bo jest cos z netem w plusie i nie moga mnie do systemu zarejstrowac :P czekam i chyba sie nie doczekam
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: