Bank Pocztowy zdecydował się na rozwój strategicznej współpracy z firmą Mastercard. Od teraz nowi klienci otrzymywać będą karty płatnicze wydane wyłącznie w ramach organizacji płatniczej Mastercard. Bank podkreśla, że taka decyzja to efekt dotychczasowego, owocnego partnerstwa i dodaje, że współpraca z jedną organizacją płatniczą pozwoli na optymalizację kosztów i zdecydowany rozwój płatności online.
Z biznesowego punktu widzenia współpraca z jedną organizacją płatniczą oznacza dla Banku Pocztowego znaczące oszczędności. To jedno z wielu działań, które Bank podejmuje dążąc do powrotu na ścieżkę trwałej rentowności – mówi Jakub Słupiński, p.o. Prezesa Zarządu Banku Pocztowego.
Według danych na koniec I kwartału tego roku Klienci Banku Pocztowego korzystali z ok. 300 tysięcy kart debetowych. Systematycznie wzrasta liczba klientów, którzy podpinają swoje karty pod płatności mobilne takie jak Google Pay, Apple Pay czy Garmin Pay.