Bańki - kolejna reklama TV

Newsy
Żródło: T-Mobile
Opinie: 6

"Bańki" - kolejna reklama wprowadzająca na polski rynek markę T-Mobile:

„Jest tyle chwil, którymi warto się dzielić” to hasło kolejnej odsłony kampanii reklamowej T-Mobile. W tej fazie komunikacji zostanie zaprezentowany spot z niezwykłym wydarzeniem, które inspiruje ludzi do uczestniczenia w nim. Te niecodzienne sytuacje są głównym motywem prowadzonej komunikacji w różnych kanałach marketingowych.

Kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa G7 przy współudziale Saatchi&Saatchi, a planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Starcom.

Opinie:

Opinie archiwalne (6):

Komentuj

Komentarze / 6

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    czyzbykFM pisze: 2011-06-09 22:30
    Fajne:)
    0
  • Users Avatars Mini
    McGregor pisze: 2011-06-10 04:49
    Beznadzieja! Powielanie schematów! Nic nowatorskiego! Co ma wyrażać taka reklama? Wyimaginowane wyobrażenia "speców" od reklamy, które nic nie wnoszą... Czytając te ich chore "teorie" przekazu, człowiek ma wrażenie, że żyje gdzieś w kosmosie... Szkoda słów.... Pozdrawiam wszystkich "normalnych" Grzesiek ze Szczecina
    0
  • Users Avatars Mini
    DanielR pisze: 2011-06-10 12:02
    Te bańki (najprawdopodobniej) mają przedstawiać wiele krótkich, ulotnych, a zarazem dających dużo szczęścia i radości chwil, które można przeżyć "dzięki" (ofercie) T-Mobile. Przecież w końcu, podobno, cale życie składa się z wielu chwil. ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    mareckidariusz pisze: 2011-06-10 13:13
    Dobra reklama :) Coś mi się zdaje, że oprócz reklam Heyah zacznę lubić jeszcze te od T-Mobile. Aż się chce uśmiechnąć, podobnie jak widzę Ryśka w reklamach :D
    0
  • Users Avatars Mini
    Janeks pisze: 2011-06-10 13:59
    DanielR: taka interpretacja chyba jest jest najbliższa prawdy :) jak dla mnie reklama jeszcze lepsza od poprzedniczki i widać, że skierowano ją jednak głównie do ludzi młodszych.
    0
  • Users Avatars Mini
    neff pisze: 2011-06-30 01:37
    @mareckidariusz, okazuje się, że T Mobile rezygnuje z kota Ryśka w reklamach Heyah, czyli chyba kroi się nowa kampania.
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: