Instytut Nielsen przeprowadził badanie znajomości marki T-Mobile Austria po zmianie marki z max.mobil. Od rebrandingu minęło sześć miesięcy. Już miesiąc po zmianie marki nowy brand znało 60 % badanych. Po sześciu miesiącach odsetek ten wzrósł do 93 %.
"Na początku chcieliśmy, aby marka T-Mobile stała się równie popularna co max.mobil. w przeciągu dwóch lat" - mówi Dr. Georg Pölzl, szef T-Mobile Austria - "Już po pierwszych kilku miesiącach zwiększyliśmy swoje oczekiwania. Zmiana marki była największym wyzwaniem w historii dla naszej firmy. Osiągnięcia ostatnich miesięcy potwierdziły naszą międzynarodową orientację".
Zmianie marki towarzyszą także bardzo pozytywne zjawiska. Wskaźnik CHURN obniżył się do najniższego poziomu w historii operatora. Notuje się zwiększoną liczbę odnowień umów z abonentami, którzy wcześniej zrezygnowali z usług max.mobil. W ciągu 150 dni od daty rebrandingu 1000 dawnych klientów ponownie podpisało umowy z T-Mobile Austria. Po odłączeniu nieaktywnych klientów prepaid T-Mobile Austria ma obecnie około 2 mln klientów - 44 % w usłudze postpaid, 56 % w prepaidzie. Średnie ARPU wzrosło z 28 euro na wiosnę do 29 euro obecnie.
Dzięki przynależności do grupy T-Mobile klienci T-Mobile Austria mogą korzystać ze specjalnych usług: ponad 20 tysięcy klientów używa transmisji GPRS w roamingu, a ponad 50 tys. korzysta z jednorodnej taryfy "WorldClass roaming tariff" obowiązującej w sieciach 23 państw na całym świecie.
Georg Pölzl podkreśla także inne zalety synergii w grupie. Operator może dzięki niej obniżyć koszty zakupów i rozwoju. Na samych zakupach sprzętu T-Mobile Austria zaoszczedził 10 mln euro w pierwszej połowie 2002 r.