W październiku 2017 roku stanowisko dyrektora marketingu B2C w Netii obejmie Bartłomiej Gierszyn. Będzie raportował do członka zarządu, dyrektora ds. B2C, Tomasza Dakowskiego.
Bartłomiej Gierszyn jest związany z branżą telekomunikacyjną od kilkunastu lat, głównie za sprawą pracy (w latach 2004 - 2016) w T-Mobile Polska.
W ostatnich latach Bartłomiej Gierszyn kompleksowo zarządzał segmentem klientów abonamentowych na stanowisku menedżera Marketingu Postpaid B2C. Był odpowiedzialny za wyniki w segmencie usług głosowych, szerokopasmowego dostępu do internetu, w modelu typowej usługi mobilnej oraz Fixed Mobile Substitution. Wcześniej uczestniczył w stworzeniu i prowadzeniu jednostki organizacyjnej odpowiedzialnej za Zarządzanie Doświadczeniem i Wartością Klienta oraz Działu Marketingu Mix. Był również zaangażowany w projekty wdrożenia iPhone do polskiej oferty T-Mobile (wówczas jeszcze Era), oferty rodzinnej JUMP! Family oraz oferty łączonej z produktem T-Mobile Usługi Bankowe, a także rebranding T-Mobile w segmencie Mix.
Jest absolwentem Szkoły Głównej Handlowej oraz programu T-Mobile Master Class on Influence & Leadership.