T-Mobile Polska rozpoczyna proces wyboru agencji kreatywnej do obsługi marki T-Mobile w zakresie działań ATL oraz strategii komunikacji marki. Proces ten związany jest ze standardowym przeglądem rynku organizowanym cyklicznie przez firmę.
W konkursie na obsługę działań ATL udział biorą 4 międzynarodowe agencje sieciowe zaproszone przez T-Mobile: BBDO Warszawa, DDB Warszawa, Saatchi & Saatchi Poland i Grey Worldwide Warszawa.
Zdecydowaliśmy się na zaproszenie do konkursu agencji z doświadczeniem w realizowaniu międzynarodowych kampanii. Jest to związane ze standardami Grupy DT, która wykorzystuje najlepsze kreacje lokalne w kampaniach globalnych. – powiedział Paweł Szarkowski, Dyrektor Departamentu Komunikacji Rynkowej T-Mobile.
Zakończenie procesu przetargowego planowane jest na koniec pierwszego kwartału 2014. Do tego czasu obsługa marki T-Mobile będzie kontynuowana przez G7 w segmentach pre-paid i post-paid oraz Saatchi & Saatchi w zakresie rynku biznesowego. W przypadku obsługi marki Heyah w obszarze komunikacji ATL i BTL będzie kontynuowana przez agencję G7
Tomasz Hilt, CEO Grupy Leo Burnett, do której należy G7, powiedział: „Obecnie agencja G7 przygotowuje się do przeprowadzenia wewnętrznych zmian, które docelowo poszerzą jej ofertę i wzmocnią pozycję rynkową. Z końcem pierwszego kwartału przyszłego roku G7 będzie gotowa do zaprezentowania nowego oblicza.”