Be Bold - nowa kampania tonącego BlackBerry

Newsy
Żródło: RIM
Opinie: 1

BlackBerry rozpoczęło nową kampanię pod hasłem "Be Bold":


Opinie:

Opinie archiwalne (1):

Komentuj

Komentarze / 1

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    Tomisio pisze: 2012-02-05 13:08
    Ja tam myślę, że BB wcale nie tonie... w Holandii prawie wszystkie dzieciaki i młodzież mają po Boldzie albo po Curve i wciąż naparzają na BB messenger. Dla mnie to był szok, bo w PL BB to głownie biznes, a jednak nie do końca! Przy niekórych taryfach KPN za darmo daje nowego BB Tocha dotykowego i to przyciąga... Myśle, że tylko Play ma szanse wprowadzić BB pod strzechy (usługa BIS/BES tylko 10 zł). Tylko nalezy poprawić marketing! Inni operatorzy niestety nie dostrzegają aktualnego trendu! :-(
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: