PLAY na konferencji zorganizowanej na Wydziale Chemii PW potwierdził, że do końca roku pojawi się jeszcze kilka nowych ofert. Planowana jest oferta dla klientów biznesowych (małych i średnich firm) oraz nowe propozycje dla klientów indywidualnych. Oferta dla klientów indywidualnych zostanie rozbudowana o pakiety (SMS/voice) oraz o usługi typu "friends & family.
PLAY jeszcze we wrześniu uruchomi swoją sieć komórkową w Warszawie i Trójmieście. Dla klientów w tych miastach może zostać wprowadzona specjalna oferta na dostęp do internetu (lokalna), ale raczej nie jest pewne.
Jacek Hensler, szef marketingu PLAY-a, powiedział, że przy obecnej dynamice sprzedaży, nawet bez wprowadzania nowych ofert uda się na koniec roku osiągnąć ponad 700 tys. aktywnych klientów. PLAY być może zwiększy swoje prognozy dotyczące sprzedaży. Komunikat w tej sprawie może zostać przekazany przy podawaniu wyników za III kw.
Obecnie split prepaid/postpaid w PLAY wynosi podobnie jak u konkurentów (69/31). Mix będzie stanowić 20-25% wszystkich aktywacji (średnia rynkowa).