Będzie rewolucja w reklamacjach - odpowiedź na reklamację mailem

Newsy
Żródło: Dziennik Gazeta Prawna
Opinie: 0

Dziennik Gazeta Prawna podał, że już niedługo firma telekomunikacyjna, której klient złoży reklamację, będzie na nią mogła odpowiedzieć drogą elektroniczną. Ministerstwo Administracji i Cyfryzacji uznało, że czas już na zmiany. Właściwym kierunkiem zmian legislacyjnych jest stopniowe odchodzenie od bezwzględnego obowiązku stosowania formy pisemnej na rzecz opcjonalnego dopuszczenia stosowania drogi elektronicznej” – napisał resort w uzasadnieniu projektu zmian do ustawy.

Zgodnie z propozycjami, jeśli abonent zażyczyłby sobie, aby odpowiedź na jego reklamację została przesłana na wskazany przez niego adres e-mail, to operator musiałby wysłać list drogą elektroniczną. Przedstawiciel firmy musiałby w e-mailu wskazać dane identyfikacyjne, w tym imię i nazwisko oraz zajmowane stanowisko.

Opinie:

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: