BenQ Poland działa, ale mogą być kłopoty z serwisem telefonów

Newsy
Opinie: 15

BenQ Poland nie potwierdza informacji tygodnika Media i Marketing dotyczących obecnej sytuacji w tej formie. Spółka nie jest w stanie likwidacji i na razie pracuje w normalnym trybie. BenQ negocjuje przedłużenie umowy na serwis swoich telefonów. Obecnie serwis zapewniony jest tylko do końca 2006 r. Żadne oficjalne informacje o przyszłości polskiego oddziału nie zostały dotychczas opublikowane.

Opinie:

Opinie archiwalne (15):

Komentuj

Komentarze / 15

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    David pisze: 2006-11-22 17:03
    Masakra pracuje w orange i telefony sa w serwisie od miesiaca wracaja nie naprawione szkoda slow:/
    0
  • Users Avatars Mini
    Pigus pisze: 2006-11-22 17:06
    Ja w Erze - i taka sama sytuacja, dodatkowo serwis informuje, ze z wpowodu klopotow Benq-Siemens, czas naprawy bedzie wydluzony, a serwis nie ma mozliwosci wymiany telefonow na nowe z tego tytulu.
    0
  • Users Avatars Mini
    pitt pisze: 2006-11-22 17:09
    A ja pracuje w Plusie i niemamy takich problemów
    0
  • Users Avatars Mini
    mll pisze: 2006-11-22 17:19
    a tak wogóle to BenQ juz się skonczył-wielki niewypał te ich telefony
    0
  • Users Avatars Mini
    Slavo pisze: 2006-11-22 18:13
    No i miał racje ten polkomtel , ze benqu siemensow nie sprzedawał
    0
  • Users Avatars Mini
    David pisze: 2006-11-22 18:15
    mozna wyslac do serwisu z prosba o ekspertyze i jak wroci tel wymieniamy go na nowy w ramach rekojmi
    0
  • Users Avatars Mini
    ed pisze: 2006-11-22 19:28
    trzeba było taniej padaki w orange nie sprzedawać to problemu nie byłobo :)
    0
  • Users Avatars Mini
    Wojtaszek pisze: 2006-11-22 19:34
    A ja chcialem i dalej chce kupic S68 ale przez ten serwis sie wstrzymalem.
    0
  • Users Avatars Mini
    Qba pisze: 2006-11-22 20:56
    Nie powstrzymuj się. Jak się zepsuje to sprzedawca zamiast wysyłać do serwisu będzie musiał wymienić na nowy.
    0
  • Users Avatars Mini
    aaaaa pisze: 2006-11-22 21:29
    hmm ponoc wiekszosc ludzi dostalo juz wypowiedzenia wiec to chyba mowi samo za siebie...
    0
  • Users Avatars Mini
    NITa pisze: 2006-11-23 00:38
    "Mogą być kłopoty z serwisem telefonów"??? Powinno być napisane, że "SĄ MEGA KŁOPOTY Z SERWISEM TELEFONÓW". Nie dość, że strach to badziewie sprzedawać, to jeszcze telefony nie wracają ponad miesiąc z serwisu!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    Benek pisze: 2006-11-23 01:35
    Dla calosci obrazu polecam artykul na ten temat w serwisie www.telepolis.pl nie wierzcie w ta bezczelna propagande dla naiwniakow tow celary!
    0
  • Users Avatars Mini
    adr pisze: 2006-11-23 02:13
    normalnie bez komentarza... jak mozna zostawic "swoich" uzytkownikow na lodzie
    0
  • Users Avatars Mini
    Przestroga pisze: 2006-11-23 08:35
    Mój C81 padł po tygodniu. Oddali do serwisu. Wrócił ale z felerami. Jak chciałem znów do serwisu co by w efekcie otrzymać inny telefon pozbawiony wad to powiedzieli, że takie tam usterki nie limitują wymiany na inny. No to użytkuję dziada jak nie kaprysi. Orange który mi ten badziew wcisnął w Propozycji twierdzi, że odpowiada tylko za świadczone usługi telekomunikacyjne a z reklamacjami dotyczącymi samego fona odsyła generalnie do ...producenta.. Po protu, po operatorsku...
    0
  • Users Avatars Mini
    Qba pisze: 2006-11-23 21:40
    Producent udziela gwarancji. A sklep odpowiada za wady towaru. Jeśli nie naprawią w ciągu 14 dni to muszą wymienić na nowy. A jeśli nic nie zrobią to możesz rozwiązać umowę kupna-sprzedaży z winy sklepu.
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: