Bez nonsensów w T‑Mobile

Najważniejsze | Newsy
Dodaj opinię
Opinie: 0

25 marca 2019 r. T‑Mobile uruchomił pod hasłem Bez nonsensów nową kampanię promującą wysoką jakość obsługi klienta w tej sieci.

Od dawna mówimy, że zapewnienie klientom wyłącznie pozytywnych doświadczeń, jest dla nas najważniejsze. Jednocześnie w naszej branży jest wiele sytuacji, które irytują, do czego nawiązujemy w startującej dziś kampanii teaserowej. Dziś pokazujemy, że dostrzegamy te problemy i zaczynamy głośno mówić o tym, że się z nimi zmierzymy. Znamy już kilka odpowiedzi, ale ta historia dopiero się zaczyna - mówi Krzysztof Jankowski, dyrektor departamentu zarządzania marką T‑Mobile.

Fazę teaserową promują cztery spoty telewizyjne. Wykorzystują motyw komentarzy z portali społecznościowych, których autorzy przekazują negatywne uwagi na temat jakości obsługi klienta czy prędkości internetu. Napędzającą się dyskusję przerywa stylizowany napis „Nonsens”.

Kampania będzie obecna w telewizji, nośnikach digital OOH oraz kanałach digital w tym social mediach. Operator przygotował też na potrzeby kampanii specjalną stronę internetową: www.beznonsensow.pl której zawartość będzie się poszerzać wraz z rozwojem kampanii.

Pierwsza faza komunikacji potrwa do 2 kwietnia 2019 r.

Kampanię przygotował Departament Zarządzania Marką T‑Mobile wraz z agencją DDB. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Mindshare, kampanię digital i social media realizuje VML.

Opinie:

Rekomendowane: