Bezpieczny Telefon w PLAY

Newsy
Żródło: PLAY
Opinie: 4

PLAY udostępnił usługę ubezpieczenia telefonu.

Bezpieczny Telefon to oferta Ubezpieczenia przygotowana dla abonentów Play we współpracy z firmą MetLife Insurance Limited. Usługa kierowana jest do klientów, którzy zakupili telefon w sieci Play w związku z zawarciem lub przedłużeniem umowy o Świadczenie Usług Telekomunikacyjnych.

Ubezpieczenie oferowane jest w dwóch wariantach:

Wariant Komfort zapewni ochronę na wypadek:

Przypadkowego Uszkodzenia Telefonu (w tym również zalania)

Wariant Premium obejmuje swoim zakresem natomiast:

Przypadkowe Uszkodzenie Telefonu (w tym zalanie)
Utratę Telefonu na skutek Kradzieży, Kradzieży kieszonkowej lub Rabunku
Koszty Nieuprawnionego Użycia Telefonu po Kradzieży, Kradzieży kieszonkowej lub Rabunku
Składka za ubezpieczenie uzależniona jest od wybranej przez Ciebie opcji Ubezpieczenia oraz wartości Twojego telefonu.


Ochrona działa zarówno na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej jak i za granicą, jeżeli dany pobyt nie przekroczy 60 dni.

Aktywacja możliwa jest jedynie po uprzednim kontakcie ze strony konsultanta.

Opinie:

Opinie archiwalne (4):

Komentuj

Komentarze / 4

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    skowron pisze: 2012-09-11 11:27
    Uwżam że pomysł dobry, ale stanowczo usługi za drogi. W ofercie "T" wariant jest tylko jeden ( premium ) a ceny kształtują się od 5 do 15zł, a opłata jest uzależniona od abo, a nie od wartości słuchawki
    0
  • Users Avatars Mini
    terenr pisze: 2012-09-11 13:01
    Na rok mogę wykupić potem mój iPhonik będzie już solidnie zużyty i wymienię na nowszy model.
    0
  • Users Avatars Mini
    Radoskór pisze: 2013-11-19 17:31
    Produkt "bezpieczny telefon" sprawdziłem w praktyce i odradzam tak samo jak każde wyrzucanie pieniędzy w błoto. Firma nie budzi zaufania bałaganem, jaki ma w bazie danych. Konsultanci rozmawiali ze mną 4 razy: 1y raz proponując ubezpieczenie: zgodziłem się; drugi raz, gdy po 3ech tygodniach nie dostałem żadnej wersji papierowej umowy i to ja do nich zadzwoniłem: wtedy usłyszałem,że nie zawierałem z nimi żadnej umowy i że nie ma po niej śladu. Minęły jeszcze 2 tygodnie i przyszła do mnie umowa ubezpieczeniowa wskazująca okres ochrony na początek bieżącego miesiąca. Zadzwoniłem z pytaniem do firmy i zostałem poinformowany, że tydzień temu zawarłem umowę przez telefon. To była moja 3-a rozmowa z konsultantem, który wmawiał mi, że rozmawiałem z firmą w dniu, kiedy na pewno tego nie robiłem. Ok, nie wymówiłem umowy, chociaż już byłem pełen rezerwy. Kiedy doszło do faktycznej szkody rozmawiałem 4y raz z konsultantem. Miałem wszystko opisać i wysłać na adres skrytki pocztowej. Odpowiedź odmowna, już po odwołaniu. Nie wiem, czy chce mi się z nimi walczyć, zwłaszcza, że firma ma siedzibę za granicą. Mam znajomego, który ubezpieczył telefon w PZU-Orange. Po przypadkowym uszkodzeniu zero problemu i naprawa na koszt firmy. Metlife tylko naciąga.
    0
  • Users Avatars Mini
    Rozczarowana pisze: 2017-03-23 16:11
    Metlife naciągacze aż przykro że Play współpracuje z taką firmą w moim przypadku rezygnuje z ubezpieczenia a zaraz po zakończeniu umowy z usług Play dzięki temu ubezpieczeniu nie mam już ochoty na współpracę z siecią gdyż to właśnie Play oferuje takie ubezpieczenie !!!!
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: