Biedronka ogłosiła premierę swojej edukacyjnej gry, która będzie symulacją sklepu w interaktywnym świecie Roblox.
Gracze mogą wcielić się w rolę pracownika lub klienta sklepu.
Jako pracownicy będą odpowiedzialni za dostawy świeżych produktów z magazynu, wykładanie towarów na półki, dbanie o czystość sklepu, obsługę klientów przy kasie oraz udzielanie informacji. Dodatkowo będą mieli możliwość pieczenia chleba.
Klienci natomiast będą realizować listy zakupów. Zarówno klienci, jak i pracownicy mogą zbierać w grze wirtualne maskotki z Gangu Produkciaków. Ukończenie kolekcji maskotek pozwala zdobyć kod na naklejkę, którą można wymienić na prawdziwego pluszaka w sklepie.
Narratorem i przewodnikiem po wirtualnym sklepie jest aplikacja Biedronka, która prezentuje tutoriale oraz wyjaśnia zasady gry.
Roblox to globalna platforma rozrywkowa, którą codziennie odwiedza ponad 79,5 miliona aktywnych użytkowników, a miesięcznie korzysta z niej 250 milionów osób. Jest to najpopularniejsza platforma gamingowa w Polsce, gdzie młodzi ludzie wspólnie tworzą, grają i uczą się w milionach trójwymiarowych światów stworzonych przez użytkowników.