Pasażerowie PKP Intercity, którzy używają aplikacji Google Maps mogą skorzystać z opcji przekierowania na stronę przewoźnika.
Funkcja „Kup bilet” pojawi się przy wielu połączeniach krajowych. Docelowo mają nią zostać objęte wszystkie pociągi.
W kwietniu bieżącego roku podobna funkcja pojawiła się w aplikacji Jakdojade.
W przyszłości PKP Intercity planuje udostępnić opcję bezpośredniego zakupu biletów w aplikacji Jakdojade.
Sieć sprzedaży PKP Intercity w sierpniu powiększyła się o Infobus oraz eTravel, z którymi integracja zakończy się w ciągu 3 miesięcy. Ponadto od maja 2022 roku spółka nawiązała współpracę z największymi serwisami sprzedającymi bilety, takimi jak mPay, e-podróżnik.pl, SkyCash czy KOLEO. W ramach UWH do końca lipca sprzedanych zostało już ponad 4,3 miliona biletów.