Już milion abonentów Deutsche Telekom korzysta z billingu online. Milionowy klient zamówił usługę w sklepie T-Punkt zlokalizowanym w Bonn. Billing online jest znacznie wygodniejszy dla klientów. Abonenci mogą łatwo sortować dane, przedstawiać je w formie graficznej oraz porównywać z poprzednimi miesiącami. Archiwum obejmuje 13 poprzednich miesięcy. Dostęp do billingu chroniony jest specjalnym PIN-em, a aplikacja wspomaga szyfrowanie SSL z kluczem 128bit. Na żądanie pełny billing może być również przesłany pocztą elektroniczną w formacie PDF.
Billing online jest bardzo ważny dla Deutsche Telekom. Niemiecki operator drukuje co miesiąc i wysyła 38 milionów zestawień połączeń, elektroniczny billing może więc przynieść duże oszczędności. Milion billingów online rocznie to oszczędność 216 ton papieru, który trzeba zadrukować i przetransportować. Warunkiem korzystania z billingu online jest dostęp do Internetu T-Net, T-ISDN lub poprzez T-DSL, komputer PC, przeglądarka z obsługą Java. Dodatkowym warunkiem skorzystania z usługi jest wcześniejsze złożenie zlecenia direct debit.