Billing sekundowy w sieci Plus GSM

Newsy
Opinie: 220

Według nieoficjalnych informacji sieć Plus GSM wprowadzi sekundowe naliczanie czasu połączeń. Usługa zostanie wprowadzona od 15.04.2003. Szczegóły nowej oferty nie są jeszcze znane.

Opinie:

Opinie archiwalne (220):

Komentuj

Komentarze / 220

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    marc pisze: 2003-04-09 19:53
    No w koncu sie doczekalem :) myslalem ze PLus sie juz nie przebudzi, lepiej pozno niz wcale
    0
  • Users Avatars Mini
    bogdan1979 pisze: 2003-04-09 19:55
    Bravo !! - to bedzie duży + dla Plusa :)
    0
  • Users Avatars Mini
    Eliop pisze: 2003-04-09 19:56
    Ciekawe czy tez 15 PLN netto ? W KONCU PLUSIE !
    0
  • Users Avatars Mini
    Wondering pisze: 2003-04-09 19:57
    Witam, tak sie zastanawiam jak to jest, ze GSMONLINE.pl, ktory jest sponsorowany OFICJALNIE przez PlusGSM podaje NIEoficjalne informacje o tym co dzieje sie w tej sieci. Hmmm, no ale oby te NIEoficjalne informacje sie spradzily :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    Gonzales pisze: 2003-04-09 19:59
    Cóz, zobaczymy 15 kwietnia jak to będzie wyglądać...
    0
  • Users Avatars Mini
    dev pisze: 2003-04-09 20:01
    chyba najdalej tydzień temu słyszałem o wprowadzeniu przed świętami 1 sek. naliczania, ma być podobnie jak ze Strefą Plus - najpierw promocja na abonament za 1/1 a potem 10 PLN | 60/1 ma być w standardzie.... tak słyszałem od kolegi z hot line w Łodzi... możemy się mylić...
    0
  • Users Avatars Mini
    arek pisze: 2003-04-09 20:06
    pewnie bedzie do dupy tak jak w idei 15zl abonnament to nieoplacalny syf
    0
  • Users Avatars Mini
    dev pisze: 2003-04-09 20:07
    nie dopisałem - 1 PLN przez trzy miesiące a potem 10 PLN...
    0
  • Users Avatars Mini
    Waccord pisze: 2003-04-09 20:10
    miejmy nadzieję że to co zaproponuje Plus będzie na tyle cikawe że da do myślenia konkurencji
    0
  • Users Avatars Mini
    Pawcio pisze: 2003-04-09 20:10
    no to przez 3 miechy bedzie lux.Potem bedzie trzeba to wyłączyc.Zakładając ze bedzie to dotyczyło takze dotychczasowych abonentów
    0
  • Users Avatars Mini
    bach pisze: 2003-04-09 20:11
    ale to znowu bedzie pozorna rewolucja...PRZECIEZ NAM WSZYSTKIM CHODZI PRZEDE WSZYSTKIM O TO ABY BYLO JAK W NORMALNYCH KRAJACH...A WLASCIWIE NIE NORMALNYCH BO UPRZYWILEJOWANYCH...JAK USA...WIEC NP.6OO MINUT W MIESIACU ZA 100 ZL NETTO CZY TO TAK WIELE?
    0
  • Users Avatars Mini
    snake pisze: 2003-04-09 20:13
    No dzwoncie do BOK-u pytajcie i naciskajcie!!!!! Plusie pospiesz sie z nowa taryfikacja, bo takie są oczekiwania Twoich abonentów!!!! Czekamy na wiecej informacji!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    jarpol pisze: 2003-04-09 20:16
    wolalbym 15 sekundowe ale bezplatne :-) Ale i to dobre :-)))
    0
  • Users Avatars Mini
    szymon_ pisze: 2003-04-09 20:20
    nio plus narescie zauwazyl brak tej uslugi u siebie, zawsze jak ktos zlapie gluchacza placi sie o wiele mniej niz za cala minute;)lub tez przekazac krotka informacje, jezeli jednak ktos prowadzi dlugie rozmowy na dluzsza mete naliczanie sekundowe nie jest juz tak dobre....:(
    0
  • Users Avatars Mini
    LoRD pisze: 2003-04-09 20:22
    jarpol: slusznie, albo co 5 i za free :) i jestem ciekawy czy bedzie po 1 czy od 'poczatku' tak jak obecnie jest 30sek
    0
  • Users Avatars Mini
    gajowy pisze: 2003-04-09 20:24
    Użytkownicy z "+" nie podniecajcie się, żeby nie wywinęli Wam numeru takiego jak w Erze, że bardziej opłaca się trzymać starych taryf biznesowych( nie wspominając o WAP), niż przechodzić na nowe, naganiają jak mogą ku nowym taryfom, a te "ludziska" nie kumają, że to dla ich dobra [a niedobrze dla ich kieszeni]. Bywajcie.
    0
  • Users Avatars Mini
    dev pisze: 2003-04-09 20:24
    ja mam tylko jedną uwagę do użytkownika bach, możesz nie pisać dużymi literami ? Odczytuję to, że krzyczysz w moim jak i w kierunku innych userów. Nie martw się - przeczytam twojego posta, a i z małymi literkami będzie bardziej czytelne...
    0
  • Users Avatars Mini
    guclaw pisze: 2003-04-09 20:28
    Dla mnie lepiej by było jak by obniżyli ceny punktowe aparatów w PWA.
    0
  • Users Avatars Mini
    bach pisze: 2003-04-09 20:31
    oczywiscie przechodze na male litery...zaluje w takim razie ze nie ma jeszcze mniejszych...duze natomiast nie byly przeze mnie stosowane w celu uwerbalnienia wypowiedzi...lecz polozenia emocjonalnego akcentu wzglednie uczynienia wypowiedzi czytelniejsza
    0
  • Users Avatars Mini
    dev pisze: 2003-04-09 20:36
    Nie martw się, każdy post jest dokładnie czytany i analizowany. Na vortalu GSMonLine znajdują się tylko najintelignetsi ;)P userzy ;)))
    0
  • Users Avatars Mini
    BOSSNOKIA pisze: 2003-04-09 20:38
    I dobrze,aby tylko byli lepsi od ERY i Idei i zrobili te usluge wszystkim i za free!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    -=;:JuNiOr:;=- pisze: 2003-04-09 20:39
    No nareszcie... Juz myslalem ze Plus nigdy tego nie wprowadzi... Ciekawe tylko czy ta usluga bedzie dostepna dla osob ktore juz sa uzytkownikami plusa!?
    0
  • Users Avatars Mini
    BOSSNOKIA pisze: 2003-04-09 20:41
    snake:Nie ma po co dzwonic do BOKu bo oni tam hu.. wiedza!
    0
  • Users Avatars Mini
    rulez pisze: 2003-04-09 20:43
    natępny kontrolowony przeciek... wyrazajcie swoje opinie na temat uslugi.. moze cos wskoracie... Pozdrawiam
    0
  • Users Avatars Mini
    Galaktyczny Edek pisze: 2003-04-09 20:43
    Zgadzam sie z bachem piszacym i duzymi i malymi. Jak bylem w Stanach to mialem nielimitowane rozmowy za 99$ (Verizon), teraz tu w Czechach, w Oskarze za 130 zlotych 420 minut /mies (standard 300, dodatkowe 120 za rezygnate z telefonu przy zawieraniu umowy), pakiet 5000 SMSow (pozniej za 13 gr) i taktowanie sekundowe darmo. Ewentualny fon bez SIM-locka....Tu takt jest co sekunde nawet w prepaidzie...naprawde mi jest zal abonentow w Polsce. Jakos konkurencja slabo dziala :-(((
    0
  • Users Avatars Mini
    Pawcio pisze: 2003-04-09 20:45
    no coż wypowiedź dev'a choć bardzo miła została zepsuta pewnym nickiem który pojawił się tuż pod nią i zadał jej straszliwy kłam;))))
    0
  • Users Avatars Mini
    Athlon pisze: 2003-04-09 20:46
    Jesli PLUS wprowadzi naliczanie 1/1 bez dodatkowych opłat to bedzie chyba jedna z wiekszych rewolucji na polskim rynku telefonii komórkowej, a zarazem najwiekszy P L U S dla Plusa i mozliwosc znacznego wzrostu procentowego w udziale klientów w naszym kraju.
    0
  • Users Avatars Mini
    tmc.masterb pisze: 2003-04-09 20:47
    Ciekawe czy to będzie oferta dla nowych abonentów czy też dla wszystkich użytkowników.No i jaka będzie ewentualna opłata abonamentowa.
    0
  • Users Avatars Mini
    Bakłażanista pisze: 2003-04-09 20:49
    no cóż, my tu przywykliśmy, że Polska jest zacofana :-) Powiem tak: lepsze darmowe 30:30 niż platne 60:1 czy 30:1. Plus jak narazie ma najlepsze taktowanie i mimo że nie jestem wielbicielem plusa, to musze przyznać, że oferta idei i ery z płatnym taktowaniem może się schować przy darmowym 30:30. Darmowe 15:15 byloby super, więcej nie trzeba. Takie moje zdanie.
    0
  • Users Avatars Mini
    rulez pisze: 2003-04-09 20:53
    Bakłażanista: i taki tok myślenia jest do przyjęcia, może chcecie by operotor dopłacał wam za to, że macie u niego aktywke ???
    0
  • Users Avatars Mini
    WojtekX pisze: 2003-04-09 20:54
    Mam nadzieje, że wprowadzą 1/1 taniej niż inni, bo to wymusi obniżke na innych opach. Jak wprowadzą standardowo (nawet za darmo) 60/1, to będzie porażka, dlatego że teraz mają 30/30 a większość ludzi dzwoni krótko i mieści się w 30-stu sekundach. Jak dadzą w standardzie 30/15 lub nawet 15/15 to będzie super i zostawią ERE i IDEE w tyle. Poczekamy, zobaczymy, czy Plus wreszcie wyjdzie z letargu?
    0
  • Users Avatars Mini
    parys pisze: 2003-04-09 21:14
    Najpierw przechodzenie minut w promocji teraz takt sekundowy to chyba przygotowanie do wprowadzenia nowych taryf.
    0
  • Users Avatars Mini
    levko pisze: 2003-04-09 21:34
    Alleluja ale nie do końca. Uważam, że klienci biznesowi bedą potraktowani bardziej ulgowo niż indywidualni. Mniejszy abonament za taktowanie 1/1s w taryfach biznesowych lub dla klientów biznesowych. W ofercie indywidualnej abo. będzie większy. Czuje to moim noskiem.
    0
  • Users Avatars Mini
    nataniel pisze: 2003-04-10 00:32
    widze ze wszyscy maja jakies znajomosci wysoko wysoko;-))
    0
  • Users Avatars Mini
    czarek pisze: 2003-04-09 21:51
    jesli tak bedzie to nareszcie pochwale za cos plusa bonarazie moglem tylko i wylacznie narzekac!!!!!!!!!!!!!!!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    ST-220 pisze: 2003-04-09 21:53
    ja korzystam naliczania jednosekundowego w IDEI (wybralem PRO). powiem szczerze, ze wychodze na tym jakies 50zl miesiecznie na czysto. to sie naprawde oplaca. jedyne co sie nie oplaca przy takim naliczaniu, to wysylanie SMSow. 4 SMS 1 min. w taka min. to idzie wykorzystac na wiele praktyczniejszych polaczen niz 4 glupie SMSy....
    0
  • Users Avatars Mini
    blady pisze: 2003-04-09 21:54
    Zbilos: Plus wreszcie ruszył do przodu. Tylko jestem ciekaw jakie opłaty będą towarzyszyć ? (bo tak jak wspominali \"GOL-owicze\" zabierający głos w tym temacie, przy darmo 30/30, gdy Plus zaśpiewa 15 PLN - to, to się mija z celem). Ale gdyby zechcieli wprowadzić taktowanie 1/1 i przechodzenie minut z pakietu na kolejne miesiące powiedzmy za 5 PLN + VAT .... (fajnie pomarzyć). Podzielam zdanie Parysa, że kolejnym krokiem będzie wprowadzenie nowych taryf. (tylko żeby były faktycznie zmienione na +, a nie tylko po lekkiej kosmetyce !). Pozdrawiam. Nara
    0
  • Users Avatars Mini
    czarek pisze: 2003-04-09 21:55
    zaraz zaraz jaki abonament,mam nadzieje ze nie beda tacy okrpni i juz nie bedzie dodatkowego abonamentu na 1sek taryfikacje dla mnie to jest skandal jakis!!!!!!!!!!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    cysiopl pisze: 2003-04-09 22:04
    JEŻELI CHODZI O PLUS-A TO NA PEWNO SZYKUJĄ COŚ Z TYM JEDNOSEKUNDOWYM NALICZANIEM EKSTRA. MIEJMY NADZIEJĘ ŻE TE TARYFY BĘDĄ LEPSZE NIŻ W ERZE I IDEII.
    0
  • Users Avatars Mini
    erik pisze: 2003-04-09 22:05
    jak by idea wprowadziła tak PUZNO sekundówki... to juz widze te teksty...!! a PLUS ... SZKODA GADFAC.TAK SIE NAPALACIE NA SIEC KTÓRA MA WAS GŁEBOKO W ......mam kolege w plusie(i to wysoko) i mi mówił ze zalezy im tylko na firmach.....!!! a nie na jakis .nie powiem ;))oj wy naiwniacy!!
    0
  • Users Avatars Mini
    cysiopl pisze: 2003-04-09 22:08
    KOCHANI NIE PRZESADZAJMY. KAŻDY WYBIEŻE TAKĄ SIEĆ JAKA BĘDZIE MU ODPOWIADAŁA CHOĆ TRZEBA PRZYZNAĆ ŻE NIEKIEDY SIECI MAJĄ NAS W GŁĘBOKIM POWAŻANIU.
    0
  • Users Avatars Mini
    louis pisze: 2003-04-09 22:10
    no jak plus to wprowadzi i bedzie tanszy niz konkurencja to sie zdziwie,ale pozytywnie:-) Idea reaguje blyskawicznie na ruchy konkurencji,wiec jesli plus to wprowadzi powiedzmy za 2 PLN, albo daj boze za darmo to idea na nastepny dzien pomalpuje, a i Era nie pozostanie w tyle.Wiec watpie czy Plus sie zdecyduje na oferte inna niz konkurencja. juz 30/1 w standardzie byloby super i 1/1 za 5PLN.Wtedy Era i Idea musialyby zrezygnowac ze zlodziejskiego abonamentu 15PLN. Nie lubie Plusa,ale uwazam ze takt standardowy w erze i Idei to kpiny!!60/30 to skandal absolutny!!!!!! Wiec niech zdzierus cos zmieni,wtedy zdziERA i Judea tez tylki rusza!!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    maciass pisze: 2003-04-09 22:26
    wiedzialem ze dobrze zrobilem kupujac kome w plusie ! ps zenada bylo tylko to ze na otwarciu sklepu firmowego w Toruniu bylo ich troje!!! zamiast simplusy rozdwac to wisniewskiego oplacaja!(..)
    0
  • Users Avatars Mini
    jersie pisze: 2003-04-09 22:41
    marketing puscil boje i teraz czytaja jak ludziska bija piane...
    0
  • Users Avatars Mini
    ariello pisze: 2003-04-09 23:09
    Najnowsze przecieki mowią, iż: - taktowanie 1s : 10zl - 5s : 5zl - 15s: 2zl - 30s/1s : 1zl Będzie mozliwa dla taktowania sekundowego opcja opłaty za zainicjowanie polaczenia wowczas abonament 10zl bedzie tańszy o 50% - czyli 5 zł. Nie znam ceny za inicjacje ale pewnie ze 0.20 gr Prawdopodobnie ma byc zlikwidowana opłata za flagową usługe Plusa czyli za CLIPA.
    0
  • Users Avatars Mini
    parys pisze: 2003-04-09 23:18
    jezeli to co mowi ariello to prawda plus bedzie mial naprawde ciekawa oferte
    0
  • Users Avatars Mini
    katasz pisze: 2003-04-09 23:23
    Troche to pozno wiec nie ma sie zbyt czym chwalic - kazac klientom czekac na taka oferte tak dlugo plus sam sobie psuje autorytet... teraz tylko pytanie - od ktorej sekundy i za ile - moze sie chociaz czesciowo podratuje stwarzajac warunki konkurencyjne, a nam przynoszac korzysci :)
    0
  • Users Avatars Mini
    LukaszB pisze: 2003-04-09 23:24
    Mam nadzieję, że Plus wyznaczy nowy, standard taktowania!!! Nie obraził bym się na taktowanie co 15 sekund jako standard za darmo!
    0
  • Users Avatars Mini
    szymon_ pisze: 2003-04-09 23:25
    ooo to wypas sprawa z takim taktowaniem:)plus widac bierze sie ostro do roboty.....:)
    0
  • Users Avatars Mini
    LukaszB pisze: 2003-04-09 23:26
    Warto z wielką uwagą śledzić ruchy Plusa, gdyż od tego tak naprawdę zależy co zrobi Idea i Era!
    0
  • Users Avatars Mini
    nataniel pisze: 2003-04-09 23:32
    WITAM !!! skoro mowimy o nieoficjalnych wiadomosciach to ja wrzuce swoje 3 grosze , slyszalem ze era ma wprowadzic siemensa s55 w priva za 49 netto a nowa super niespodzianka ma byc w erze juz od poniedzialku 14.04 ale nie wiem czy to bedzie juz to czy jeszcze nie; slyszalem tez ze siec powoli przygotowuje sie do wprowadzenia mmsów w tak taku a co za tym idzie w najblizszym czasie beda nowe fony z kolorowym wyswietlaczem (informacje mam od wysoko postawionej wróżki hehe) ; takze moze walka na oferty zaczyna sie na calego !!! pozdrawiam
    0
  • Users Avatars Mini
    sunwoj pisze: 2003-04-09 23:34
    TYLKO dla BIZNESU pewnie bedzie to obowiazywac... Dla nas mogli by dac choc co 5 sek. albo najgorzej co 15 sek. oczywiscie za free...
    0
  • Users Avatars Mini
    staples pisze: 2003-04-09 23:42
    Bardzo dobrze :-) bo znowu konczy mi sie cyro i nadal pozostane w Plusie tylko czekam na M55 i pewnie sobie poczekam :-( bo niby w czerwcu ma byc ale kto to wie kiedy bedzie w Plusie.
    0
  • Users Avatars Mini
    xslimakx pisze: 2003-04-10 00:06
    Elo. No widze ze w plusiku cos sie zaczyna ruszac... pewnie jeszcze ze 3 miesiace i dojdzie plus do jakiejs normalnosci ;) moze wreszcie zaczne dzwonic z tej mojej aktywki plusa bo na ta chwile zanim zadzwonie to mam przed oczami pana listonosza z reklamy ale w przeciwienstwie do ludkow z reklamy ja witam go slowami "k*^+$%$ znowu rachunek z plusa" :)))) hehe a jesli chodzi o to co mowil przedmowca odnosnie ze plus liczy tylko na firmy to ja w to nie bardzo wierze poniewaz watpie aby plus byl w stanie utrzymac sie tylko z firm... mimo ze abonent prywatny wnosi do kasy powiedzmy miesiecznie tylko z 90zl to pomnozyc to powiedzmy przez 500000 ludkow i wychodzi juz cos powazniejszego.
    0
  • Users Avatars Mini
    Janiol pisze: 2003-04-10 00:14
    Witam! Doszly mnie sluchy, ze taktowanie sekundowe bedzie za darmo :) oraz dla wszystkich - nowych i starych! Miejmy nadzieje ze to prawda, a co do nowych taryf to mialy byc juz jakos od poczatku kwietnia ale cos sie przedluzylo (?) i moga byc w kazdej chwili (news od kolesia z plusa) Pozdr.
    0
  • Users Avatars Mini
    adrian pisze: 2003-04-10 00:42
    Wogole to ma bys darmowy abonament z 30 minutami z 1 sek taryfikacją i 20 smsami. Ale CLIP ma byc za 35 zloty! :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    paweln pisze: 2003-04-10 00:44
    To prawdziwy plus dla plusa. Szkoda, że dopiero tak puźno... ale ważne, że jest to już w krótce możliwe. Ciekawe tylko, czy dla nowych klijentów, czy ci ze swoim starzem też??
    0
  • Users Avatars Mini
    m.j pisze: 2003-04-10 00:47
    Ja niestety nie posiadam zadnych znajomości na górze. Pamiętam jednak jak zaraz po wprowadzeniu naliczania 1/1 w erze i idei była mowa, że w plusie będzie takt co 3s. Moze to rozwiązanie będzie wprowadzone.
    0
  • Users Avatars Mini
    czarek pisze: 2003-04-10 01:11
    ja czekam na oficjalne info,nie ma co ssie napalac. Jednak najwazniejsze jest to ze wojna u 3 opow juz sie zaczela im bedzie ostrezjsza tym dla nas maluczkich konsumentow lepiej ;))) prawie wszystkie fony w rodzinie mam w plusie wiec dlugo czekalem na taka wiadomosc ;)
    0
  • Users Avatars Mini
    Rakoll pisze: 2003-04-10 01:12
    Taaaaak,no nie słyszałem żeby GSMONLINE.PL był sponsorowany przez Plus GSM ale jeśli tak jest to wyjaśnia się bardzo wiele rzeczy i tendencyjnych artykułów.Mimo wszystko mogliby chociaż stwarzać pozory.....A naliczanie sekundowe na 99% będzie płatne
    0
  • Users Avatars Mini
    POP pisze: 2003-04-10 01:17
    To dla nas wszystkich ogromna szansa.Bo jezeli Plus wprowadzi takt sekundowy za darmo,albo za niewielka opłatą,to Era i Idea beda musiały spuscic z ceny.Ni eprzepadam za Plusem,ale licze teraz na niego!
    0
  • Users Avatars Mini
    trybik pisze: 2003-04-10 01:21
    Przecieki, niepewne wiadomości... Pożyjemy zobaczymy. Jeśli wprowadzą w takiej cenie jak Era i Idea to wszyscy będą narzekać, że drogo, a teraz wszyscy się podniecają, że nareszcie. Jak wprowadzili w Erze i Idei to też wszyscy się cieszyli, a w rzeczywistości mało kto z tego korzysta, bo mu się nie opłaca.
    0
  • Users Avatars Mini
    michael pisze: 2003-04-10 01:23
    plus musi sie starac, by odrobic dystans do konkurencji,ale czy im sie uda ???
    0
  • Users Avatars Mini
    spacetur pisze: 2003-04-10 01:25
    Czas najwyższy na naliczanie 1sekundowe, już zaczynało mnie dobijać to czekanie i poproszę wreszcie o nowe ceny połączeń bo to chyba najwyższa pora na zmianę cennika przyszła. Może wreszcie wróci mi wiara w Plusa i zrobią coś co jest promocją a nie tylko nazywającą się "promocja" szyderą. Chyba że chcą zrezygnować z moich około 300zł które im co miesiąc płacę;-P Pozdrawiam i wszystkim tego życzę....
    0
  • Users Avatars Mini
    matmol pisze: 2003-04-10 01:59
    Przeprowadzalem w ostatnim cyklu rozliczeniowym eksperyment w Plusie. Rzeczywisty czas polaczen z okresu rozliczeniowego (wedlug licznika w telefonie) wyniosl 97 minut, natomiast na billingu przy taryfikacji 30/30 mialem naliczone 128 minut.
    0
  • Users Avatars Mini
    gal pisze: 2003-04-10 02:13
    wątpie w naliczanie 1-sekundowe... a dlaczego? - póki co dla sieci korporacyjnych nie ma naliczania 1-sekundowego, a raczej tu się należy spodziewać się wcześniejszego wprowadzenia takiego naliczania. Taka jest prawda...
    0
  • Users Avatars Mini
    promedia pisze: 2003-04-10 02:27
    Oplaty zapolaczenia i abonamentowe PLUS'a sa dosyc wysokie (wzgl. konkurencji) wiec propozycja naliczania 1/1 za 15zl netto (jak w ERA czy IDEA) zostalaby nie przyjeta przez klientow. Mysle ze przy obecnym stanie rzeczy (patrz aktualny cennik PLUS GSM) rozsadna propozycja bylaby kwota nie przekraczajaca 5zl netto za opcje 30/1/1... i jak max. 10zl netto za 1/1/1...
    0
  • Users Avatars Mini
    promedia pisze: 2003-04-10 02:33
    BTW... "Według nieoficjalnych informacji sieć Plus GSM..." - nieoficjalna wic puszczona do ludu coby ten sie mogl wypowiedziec na ww. temat, poddajac mniej lub bardziej cenne wskazowki dla managemantu Polkomtela... historia zna takie przypadki - patrz GPW :)
    0
  • Users Avatars Mini
    louis pisze: 2003-04-10 02:46
    **ariello** zmysla i to jeszcze nielogicznie,wiec go nie sluchajcie.chlopak ma fantazje!!
    0
  • Users Avatars Mini
    SSi pisze: 2003-04-10 02:53
    No prosze... zadnego negatywnego komentarza nie widze! Ciesze sie bardzo ze plus ,pomimo ostatnich wpadek z 5plus i ryczalt na Wap, po 2 latach nierobstwa zaczyna cos zmieniac. Znajac troche rzeczywistosc jednak wole sie wstrzymac z komentarzem do 15ego jednoczesnie strzelam ze oplata za 1s. biorac pod uwage ze normalnie w plusie jest 30/30 a nie 60/30 bedzie wynosila 10 zl PLN
    0
  • Users Avatars Mini
    louis pisze: 2003-04-10 02:53
    a plus ma na dzien dzisiejszy najdrozsze rozmowy w plusie i pora na zmiany cennika. takt co sekunde tez by sie przydal i to w standardzie-wtedy plus znow liderem sie stal. Ale jest jedno ale-nowe cenniki??mhh to trzeba by zmienic rowniez nowo wprowadznego Lidera. Ale zmienic takt to chyba powinni, przynjamniej na 10/1 w standardzie to bylaby dobra propozycja albo 30/1. Plusa nie lubie, i dziekuje Bogu ze juz 13 stego kwietnia ostatecznie przestane byc abonentem zdzierusa,ale uwazam o czym juz pisalem ze takt w erze i Idei w standardzie, a mianowicie 60/30 jest absolutnym skandalem i mam nadzieje,ze Era to zmieni!!!!!a jak plus sie tak na plus zmieni i takt np.!0/1 w standardzie bedzie +konkurencyjne ceny polaczen,to moja Nowa Moja 140 na 25 zmienie i do Plusa wroce, tylko bez lojalki,bo fona to i tak mam lepszego niz w tych ich badziewnych promocjach!
    0
  • Users Avatars Mini
    louis pisze: 2003-04-10 02:55
    ciekwe jak bedzie ta plusowska propozycja wygladac!? czekam....
    0
  • Users Avatars Mini
    Sumik pisze: 2003-04-10 09:38
    A z tego co wiem to dział wsparcia technicznego mówił o braku możliwości Plusa do taryfikacji co 1 sek. Co 3-5 owszem ale nie co 5. Mi wystarczy jak za free zrobi takt 15/15 a za 5 PLN 5/5
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2003-04-10 10:18
    Wondering, nie zauważyłeś, że bannery Plusa zniknęły? guclaw, kolekcjonujesz telefony? Mi zależy na tanich usługach nie na telefonach. rulez, wątpię żeby przy tak dużej operacji (również finansowej) Polkomtel brał pod uwagę głosy kilkunastu (na miliony klientów) oszołomów z grup dyskusyjnych... Athlon, widziałeć cennik jakiej kolwiek sieci (nawet zagranicznej) gdzie taktowanie 1/1/ jest w cenie abonamentu? Chociaż nie - ja widziałem, ale abonament jest wtedy wyższy... (ale liczy się, że nie ma dopłaty do tego "liksyusu" przecież, prawda?). louis... "zdziERA"????? parys, żebyś tylko nie mówił, że Plus Cię oszukał bo ariello mówił co innego :-) katasz, za późno? a ilu to klientów w ogóle korzysta z jednosekundowego taktowania? Janiol, było walne Polkomtela w tym czasie i rozstrzygały się losy dywidendy, więc nie mogli w tym czasie robić innej poważnej akcji.
    0
  • Users Avatars Mini
    grzegorz pisze: 2003-04-10 10:19
    Narazie sam news brzmi ciekawie sami zobaczymy jak bedzie podejrzewam ze bedzie konkurencyjnie.
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2003-04-10 10:22
    A tak w ogóle to zwróciliście uwagę, że sami się wzajemnie nakręcacie? Owczy pęd? W sumie może i dobrze - niektórzy będą mogli bardziej ponarzekać... jak mogło być a jak jest... ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    Sumik pisze: 2003-04-10 10:26
    wlo: komentujmy świat IT a nie ludzi, ok ?
    0
  • Users Avatars Mini
    Wicherek pisze: 2003-04-10 10:34
    Sumik: Jakiś czas temu (jak Era i Idea wprowadzały nowe taktowanie) rzecznik Plusa twierdził, że nie ma problemu z taktowaniem nawet co jedną setną sekundy, tyle że rynek według niego nie był na to przygotowany... teraz już widocznie jest:-):-):-)
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2003-04-10 10:39
    Sumik, a co co chodzi??? Posunięcia Plusa nie ma co komentować, bo go nie ma... Co tu więc komentować? Ja czytam tutaj nie komentarze, tylko pobożne życzenia albo raczej widzę tutaj giełdę - kto ile da za jednosekundowe taktowanie.
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2003-04-10 10:49
    Wicherek, włączając się tę dyskusję nt. "świata IT" powiem tak - rynek rzeczywiście nie jest przygotowany na taktowanie 1/1 (jeśli masz jakieś dane nt. ilości klientów korzystających w Erze lub Idei z tej najnowszej technologii, do której Plus ponoć nie był przygotowany, powiedz jaki procent klientów tych sieci jest "na topie" w tych sprawach ;-)) Nie chcę przesadzać, żeby ktoś za tydzień mi nie powiedziałm, że znowu zakochany w Plusie nie widzę realiów, może i rzeczywiście masz rację, że w tej chwili rynek jest już gotowy... Era i Idea nie mogą większych ruchów w cennikach robić (no, może Idea tak, już jakiś czas mają stare cenniki) ale sądzę, że Plus tę gotowość rynku może "załatwić" korzystniejszą ofertą. Dlaczego zarówno Era jaki i Idea nigdy nie poszły w ślady Plusa i nie stosowały taktowania 30/30? Połowa stawki minutowej to wcale nie tak mało, nawet jeśli takich połączeń na billingu jest powiedzmy 1/4.
    0
  • Users Avatars Mini
    Pawcio pisze: 2003-04-10 10:54
    a dlaczego niby era nie moze nic zrobic?co to ma za znaczenie kiedy wprowadziła cenniki?
    0
  • Users Avatars Mini
    Spinner pisze: 2003-04-10 11:05
    trudno o radosc, skoro sa to popluczyny i PLUS znowu jest na szarym koncu za innymi operatorami. swoja droga jeszcze pamietam dokladnie buńczuczną wypowiedz rzecznika Plusa, ze naliczanie sekundowe nie jest klientom Plusa do szczesci potrzebne, bo oni sa happy jak sie taktuje co 15, 30 sek.
    0
  • Users Avatars Mini
    Sumik pisze: 2003-04-10 11:13
    Wicherek: Rzecznik = propaganda :-) tak jak saddamowej/usa nie ma jej co zbytnio wierzyć. wlo: Każdy z operatorów może robić lekkie zmiany wprowadzając promocje która zawsze można przedłużyć lub zakończyć. Pozatym jakoś nie wierze że Plus wymyśli coś fajnego i w miare taniego...
    0
  • Users Avatars Mini
    Wicherek pisze: 2003-04-10 11:19
    wlo: Nie bierz sobie mojego komentarza tak do serca:-) To była moja taka mała dygresja na temat komentarzy rzecznika jakiegokolwiek operatora a zarazem komentarz do poprzedniego (Sumika) na temat techniczych możliwości Plusa. Nie znam danych o popularności takich ofert w Erze i Ideii i nie znam też technicznych możliwości systemu naliczania. Po prostu nie wypowiadam się na tematy, o których nie mam pojęcia.
    0
  • Users Avatars Mini
    voight pisze: 2003-04-10 11:24
    Era tez jest w stanie "cos" zrobic, przeciez oplata za takt sekundowy w Erze jest obecnei promocyjna, tak wiec nic nie stoi na przeszkodzie zmienic warunki promocji. Taktowanie sekundowe zeczywiscie jest troche drogie ale przy odpowiednimi profilu dzwonienia, czyli duzo krotkich rozmow, wychodzi bardzo korzystnie. A gadanie ze nikt z tego nie korzysta w Erze czy w Idei to tylko pusta gadka, bo zadnych danych na ten temat nie widzialem i watpie czy wogle sa gdzies dostepne. Mimo wszystko wole miec mozliwosc wyboru czy chce tak sekundowy za doplata czy nie, niz nie miec tego wybpru tak jak do teraz jest w Plusie.
    0
  • Users Avatars Mini
    sam_mo pisze: 2003-04-10 11:33
    wlo: np w orange slovakia 1/1 jest za friko. najtansza taryfa 400 SK w tym 60 minut.
    1
  • Users Avatars Mini
    marek995 pisze: 2003-04-10 11:46
    Co na to konkurencja??
    0
  • Users Avatars Mini
    klops pisze: 2003-04-10 11:46
    wlo 10-04-2003 08:18: znam siec gdzie takt 1/1 jest nawet w pre-paidzie: lotewskie sieci tele2 (www.tele 2.lv) albo lmt (www.l mt.lv) i miewaja dotowane aparaty choc w malym wyborze...
    0
  • Users Avatars Mini
    minus pisze: 2003-04-10 11:57
    Plus od dawna taryfikuje biznesowych (min 5 kart) co 15 sec. w usłudze System Plus. Do tego dochodzi jeszcze 50% tańsze połączenie na numery w Systemie ale taka frajdziocha kosztuje 10 zeta miesięcznie od numeru. A najwiekszych swoich klientów Plus zalicza co 3 sec. już od dłuższego czasu, więc system billingowy juz pod tym kątem jest wytestowany :)
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2003-04-10 11:57
    sam_mo - tak - z najtańszym telefonem przy zakupie aktywacji za 490 Sk (siemens A55) :-) 3510i 990 Sk i 7 pozostałych do wyboru od 1290 do 14990 Sk ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2003-04-10 11:59
    klops - patrz wyżej... Jesteście niesamowici w swojej bezkrytyczności...
    0
  • Users Avatars Mini
    roski pisze: 2003-04-10 12:15
    oby tylko ta informacja była prawdziwa.... ale o tym dowiemy się 15 kwietnia
    0
  • Users Avatars Mini
    tadzio pisze: 2003-04-10 12:16
    Czekam na taktowanie sekundowe w moim Simplusie-moze byc nawet 60/1 albo chociaz 30/30.Zebym nie musial caly czas dzwonic o godzinie 23.00 za grosze;) Juz czas na to Plusie!!! Czy musimy byc w tyle za innymi krajami gdzie prepaidy maja taktowanie 1/1s...
    0
  • Users Avatars Mini
    avocadon pisze: 2003-04-10 12:22
    Trzeba chyba zejsc z chmur ... i nie wymagajmy od Plusa zbyt wiele. Mysle, ze usluga takowania 1s bedzie platna i bedzie kosztowala duzo. Do tej pory Operator zyczy sobie 5PLN za CLIP w nizszych taryfach wiec na wiele nie licze. Chcialbym zostac zaskoczony ...
    0
  • Users Avatars Mini
    jarpol pisze: 2003-04-10 12:23
    kRk nic co za darmo nie jest dobre... Co innego usługi w abonamencie ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    sam_mo pisze: 2003-04-10 12:26
    wlo: dyskusja stara jak swiat- czy lepiej zeby operator dotowal aparaty i zdzieral za uslugi czy lepiej zeby aparat ( no i aktywacja) kosztowal wiecej a uslugi mniej. napisales: 'widziałeć cennik jakiej kolwiek sieci (nawet zagranicznej) gdzie taktowanie 1/1/ jest w cenie abonamentu? Chociaż nie - ja widziałem, ale abonament jest wtedy wyższy...' moim zdaniem 400 SKK ( nie wiem brutto czy netto) za 60 minut z 1/1 to niewiele. w idei czy erze kosztowaloby to ze 100 PLN brutto. czyli w ciagu dwoch lat ponad 1000 PLN roznicy- ta kwota chyba pokryje roznice w cenie aparatu i aktywacji?
    0
  • Users Avatars Mini
    Marrandus pisze: 2003-04-10 12:40
    Pamietam jak era wprowadzila naliczanie 1sek i wtedy plus mial taka reklame w TV, gdzie mowil, ze inni operatorzy doliczaja dodatkowe koszty tylko za naliczanie naleznosci, a PLUS obniza abo. Jestem ciekaw zatem jakie wysokie oplaty sami wprowadza TYLKO za naliczanie naleznosci 1/1. Pewnie sie okaze, ze sa hipokrtytami, ale poczekamy zobaczymy. A tak poza tym, to kiedy beda te cholerne NOWE TARYFY !?!?!?
    0
  • Users Avatars Mini
    klops pisze: 2003-04-10 12:52
    sam_mo: dzieki, z ust mi wyjales.... wlo: pisalem "miewaja" dotowane aparaty tzn. tele2 ma ciagle a lmt miewa. za to oprocz kiepskiego fona masz np znizke na abo po roku uzytkowania 10% az do 25% po 5 latach (lmt) i w krajach osciennych (litwa,estonia) w "bratnich" sieciach wchodzace rozmowy bez oplaty chociaz to roaming. minusem jest ze nie ma wyboru typu "nokia ilestam kolor-kamera wraz ze zdzierskimi rachunkami" to tyle, dzieki, pozdrawiam, piotrek
    0
  • Users Avatars Mini
    Michał pisze: 2003-04-10 12:52
    Sądze, że ktoś kto pisał że przez 3 miechy za 1 zł w promocji a potem 10 zł jest bliski prawdy. Pytanie, ile bedzie kosztowalo zainicjowanie rozmowy i ile każda sekunda.. czyli jak będzie mial sie koszt minutowej rozmowy 1/1 do 30/30. Osobiscie wolałbym 15 /15 za free.. Co do nowych taryf - to myśle, zę podobnie jak w Erze -taktowanie 1/1 jest niemal ostatnią istotną nowinką przed wprowadzniem nowych taryf. A czy będą one drozsze czy tańsze - i dla kogo .. to już zupełnie inna historia.
    0
  • Users Avatars Mini
    xslimakx pisze: 2003-04-10 13:11
    hehe ja to sadze ze rozowo nie bedzie plus cos tam nowego wprowadzi ale pewnie rewelacja cenowa to nie bedzie... moge sie zalozyc ze taktowanie sekundowe nie bedzie za free tak samo jak strefa plus od maja po 10zl zdziercy!
    0
  • Users Avatars Mini
    spiro pisze: 2003-04-10 13:34
    pozyjemy zobaczymy czym zaskoczy nas plusik. chociaz po erze i jej naliczaniu sekundowym to juz niczego dobrego sie spodziewac nie mozna (oplaty).
    0
  • Users Avatars Mini
    Steve pisze: 2003-04-10 13:36
    O tym 1 sek. takcie w PLUS-ie są już plotki mniej więcej od początku roku. Moje przeczucia co do tego, jak PLUS to wprowadzi są takie: 1. naliczenie 1/1 za darmo wraz z nowymi taryfami (w których zostaną jednak podniesione stawki za minutę lub abonament) 2. taktowanie jako płatna usługa- tak jak u konkurencji; cena może ciut niższa 3. taktowanie za darmo, ale opłata za inicjację połączenia (przy dużej ilości połączeń PLUS może jeszcze na tym zarobić). Pamiętam też wypowiedź rzecznika, pana Woronowicza po wprowadzeniu 1 sek. taktu u konkurencji. Nazwał on te działania "inżynierią taryfową", a pobieranie dodatkowych opłat "mocno kontrowersyjnym rozwiązaniem". Ciekawe, co zatem sami zaoferują i czy będzie to prawdziwa rewolucja na rynku, czy tylko dopasowanie się do konkurencji!? Pzdr
    0
  • Users Avatars Mini
    Steve pisze: 2003-04-10 13:37
    Oczywiście to 1., 2. i 3. to IMO możliwe opcje / scenariusze. Pzdr
    0
  • Users Avatars Mini
    prvmareka pisze: 2003-04-10 13:46
    1. lepiej późno niż wcale 2. nie cieszcie się za bardzo, tak jak w innych sieciach bedzie to usługa opłacalna dla nielicznych
    0
  • Users Avatars Mini
    tmc.masterb pisze: 2003-04-10 13:51
    Wydaje mi się że nie będzie to nic specjalnego skoro Plus pobiera opłaty za identyfikację numeru dzwoniącego (w najniższych taryfach) to za coś takiego aż strach myśleć.
    0
  • Users Avatars Mini
    fian pisze: 2003-04-10 13:59
    Naliczanie sekundowe jest opłacalne w każdej taryfie zarówno Ery jak i Ideii. Warunkiem jest jedynie korzystanie z telefonu ( wykonywanie połączeń głosowych ). Opłata za inicjację połączenia byłaby natomiast w Plusie bardzo niekorzystna zwłaszcza w wysokich taryfach i wysokości podobnej jak w TP S.A. Obawiam się jednak, że generalnie zbyt wczesnie ukazała się ta informacja na Golu i jest bardzo nieoficjalna.....
    0
  • Users Avatars Mini
    gtx pisze: 2003-04-10 14:01
    Jak dla mnie, to zupełnie by wystarczyło coś takiego 5/30/30. Te 5 sek. to na pierd...ne poczty głosowe! I nie musiałoby byc wcale bezpłatne, bo znowu by to idioci wykorzystywali niewłaściwie, tylko żeby za pierwsze powiedzmy 3-5 sek. płaciło się odrębnie ok. 1/20 - 1/12 stawki za minutę, a potem niech już sobie bedzie normalnie co 30 sek. Pzdr. gtx
    0
  • Users Avatars Mini
    SSi pisze: 2003-04-10 14:14
    Ciekwa sytuacja powstanie kiedy Strefe plusa polaczy sie z naliczanie 1 sekundowym.Tepsa ze swoim rozleklamowanym planem TP biznes bedzie mogla jedynie zrzucic sie z mostu z kamieniem u szyi ;)
    0
  • Users Avatars Mini
    zeper pisze: 2003-04-10 14:15
    ja moge placic 10zl za 1/1 i 5zl za 60/1
    0
  • Users Avatars Mini
    Wicherek pisze: 2003-04-10 14:18
    zeper: wydaje mi się, że prędzej bedzie 30/1 z 5 zł.
    0
  • Users Avatars Mini
    p pisze: 2003-04-10 14:42
    jedni narzekaja inni chwala, dawniem bym powystrzelal "ich" a dzis? o ironio znow mi sie oplaca byc u "nich".... mam za 68 brutto 150 min i 20 sesemesow przez 18 miechow a cyro na 24 czy to duzo no fakt po 18 ;-) ale do 16 jestem w pracy wiec nie potrzebuje dzwonic a rozmawiam glownie z dziewczyna wiec w zupelnosci mi starcza a jak dodac sami swoi po 30 gr brutto to niech ktos pokaze mi tansza siec? i rozmowy :-) zgadzam sie z jena opinia powyzej - duzo rozmow i tanio a tel? no cos za cos za cos ja jestem za tanimi rozmowami a jak chce miec bajer fona to kosztuje....
    0
  • Users Avatars Mini
    GSManiac pisze: 2003-04-10 14:56
    Kilka luźnych przemyśleń po przeczytaniu (uffff...) wszystkich komentarzy. "Primo po pierwsze" - opłata rzedu 15 zeta netto za 1/1 jest nie do przyjęcia ze względu na to, że dotychczas w Plusie było 30/30 w standardzie , a nie 60/30, jak u konkurencji. A poza tym jednak musza być konkurencyjni, skoro wprowadzają jako to jako ostatni. Po drugie - wszyscy zastanawiają się nad szczegółami i marzą o np. 15/15 za free. IMHO Plus nie będzie się bawił w jakieś kosmiczne warianty typu 5/5 za 5 zł, czy 30/15/1/1 za free, tylko po prostu skopiuje od Ery i Idei sprawdzony(?) wzorzec, czyli po prostu 1/1, no ewentualnie 30/1/1. Myślę, że opłata 10 zeta netto jest b. realna (początkowo w promo za 1 zeta, jak "Strefa Plusa"), no ewentualnie jeszcze 30/1 za jakieś 3-5 zł netto. Ciekawe czy będzie zróżnicowanie wysokości opłat za lepszy takt dla taryf biznesowych / indywidualnych, jak w Erze...
    0
  • Users Avatars Mini
    Michał pisze: 2003-04-10 14:56
    p: w krótkich żołnieskich słowach wyraziłeś istote problemu: każdy moze sobie wybrać to co mu pasuje. PS czy masz jakieś granaty na zbyciu? ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    GSManiac pisze: 2003-04-10 14:58
    Po trzecie - a propos spekulacji na temat tego, czy bedzie to również dla dotychczasowych abonentów, to jak widać, przeważają optymiści. Obyście mieli rację, tylko, że należy pamiętać, iż ostatnie ruchy w postaci wprowadzenia kapitału minut, wg zasad jak w taryfach "Lider", oraz właśnie 1-sek. taktu mogą faktycznie zwiastować nowe taryfy. To teraz pytanie... Czy przechodzenie pakietów (kapitał minut/sms'ów) dostępne jest dla dotychczasowych abonentów? Odpowiadam: NIE!!! Wiem, bo dzwoniłem do BOK-u. A zatem być może i lepszy takt będzie niedostępny dla starych abonentów. Dlaczego? Wyjaśnienie jest proste - jak wprowadzą nowe taryfy, to i ceny za połączenia się pewnie zmienią (wszyscy pewnie myślą, że na niższe, bo i tak już są wysokie w Plusie, ale pamiętacie, jak weszły nowe taryfy w Erze i wprowadzono właśnie takt 1/1, to po dokładnej analizie okazało się - prawda Erowcy, że mam rację? - że stawki za połączenia w nowych taryfach...
    0
  • Users Avatars Mini
    GSManiac pisze: 2003-04-10 14:58
    ...są generalnie rzecz biorąc, wyższe; jakoś przecież trzeba odbić sobie mniej korzystny z punktu widz. opa takt). No i co teraz robi Era? Za wszelką cenę stara się namówić (bo zmusić nie mogą) tych którzy kurczowo trzymają się starych taryf, żeby przechodzili na nowe, mniej korzystne w sumie i bez ryczałtu na WAP. Robią to poprzez próbę przekupstwa właśnie taktem 1/1, MMS-ami za 50 gr itp… Jaki z tego wniosek? Ano taki IMHO, że Plusik także musi mieć również jakieś atuty, żeby ze starych taryf (zwłaszcza np. Czasami 150 , którego odpowiednika -idę o zakład - w takiej postaci wśród nowych taryf nie będzie!) abonenci przechodzili na nowe... Obym był złym prorokiem, ale obserwując posunięcia naszych opów, można z łatwością przewidzieć analogiczne ruchy konkurencji.... To tyle na razie ode mnie, przepraszam, że tak rozwlekle, ale mistrzem zwięzłości, to ja nigdy nie byłem...;) Pozdrawiam.
    0
  • Users Avatars Mini
    Mattle pisze: 2003-04-10 15:26
    Extra. Tylko kiedy. Już myslałem, że sie nie doczekam
    0
  • Users Avatars Mini
    Eliop pisze: 2003-04-10 16:12
    Dzownilem przed chwila na informacje handlowa +. Oczywsice twierdza ze nie maja zadnych informacji na ten temat ale poradzili poczekac do poniedzialku bo jak to gosciu okreslil "Kto wie :-)"
    0
  • Users Avatars Mini
    pik pisze: 2003-04-10 16:29
    A ja cos slyszalem ale o trzech sekundach a nie o jednej
    0
  • Users Avatars Mini
    marek995 pisze: 2003-04-10 16:32
    Dyskusja rozgorzała na całego. Myślę że jak + chce kase za Identyfikacj ę to za to tez weżmie
    0
  • Users Avatars Mini
    warszawa pisze: 2003-04-10 16:46
    UFF.. Bardzo ciekawa lektura. Widzę, że bardzo dużo osób oczekuje (nawet jeżeli jest to informacja nieoficjalna) na wprowadzenie usługi naliczania sekundowego. Kierownictwo Plus-a na pewno prowadzi jakaś statystykę tematów rozmów z którymi klienci dzwonią do DOK i ten temat (wydaje mi się) dosyć czesto sie przewija. A więc dlaczego nie wyjść na przeciw klientom?? Jedyną niewiadomą która pozostaje to jest opłata która będzie wprowadzona za ta usługę? W IDEII i w ERZE wprowdzono nowe taryfy, które są po dokładnym przeanalizowaniu cen nie tylko rozmów nie wydają się tansze. A więc jeżeli klient chce naliczania co do sekundy, to niech nie mówi, że mu tego nie oferują.
    0
  • Users Avatars Mini
    marek995 pisze: 2003-04-10 16:53
    A może to był jakiś bajer GOL-a żeby podkręcić atmosferę ?????
    0
  • Users Avatars Mini
    szymon_ pisze: 2003-04-10 17:01
    z ta identyfikacja juz naprawde wymyslaja wszedzie jest gratis a tylko w plusie kaza placic, powinni to zniesc juz dawno....:((
    0
  • Users Avatars Mini
    Andrzej16 pisze: 2003-04-10 17:12
    To by było fajnie jak by wprowadzili naliczanie 1sekundowe, tylko żeby tak jeszcze przy tym zostawili 0,3zł za min w Sami Swoi. W tedy konkurencja mogła by się schować:)
    0
  • Users Avatars Mini
    avocadon pisze: 2003-04-10 17:15
    Będzie drogo bo Plus jest drogą siecią !!!
    0
  • Users Avatars Mini
    Michał pisze: 2003-04-10 17:20
    oj avocadon, wysil sie bardziej
    0
  • Users Avatars Mini
    GSManiac pisze: 2003-04-10 17:24
    szymon_***: a rachunek szczegółowy w Erze przy niższych taryfach ?
    0
  • Users Avatars Mini
    warszawa pisze: 2003-04-10 17:32
    Ciekawe jak naliczenie sekundowe będzie funkcjonowało w Strefie Plusa? Jeżeli obydwie usługi nie będą się wykluczały to naprawdę będzie ciekawa propozycja. Taryfa Często (dowolnej wysokości abonament w zależności od tego ile minut potrzeba). Te minuty bedzie mozna wykorzystać na rozmowy z Erą bądz Idea z dokładnościa co do sekundy - na trochę połączeń wystarczy. A na numery stacjonarne i Plusa dzwonić korzystając ze strefy. Moja ma około 20 km. Także po co ten telefon stacjonarny, chyba, że TP S.A. co dwa lata będzie mi go wymieniała??!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    LukaszB pisze: 2003-04-10 17:35
    Od 15 kwietnia w Plus GSM taktowanie co sekundę. Wg wstępnych, nieoficjalnych wprawdzie informacji, w taryfach Czasami będzie pobierana dodatkowa opłata za taki sposób taktowania, podobnie w najniższych taryfach z rodziny Często i NonStop. W taryfach o wyższej opłacie abonamentowej, opłaty za taktowanie co sekundę nie będzie. Oczywiście, wybór sposobu taktowania będzie należał do abonenta. Nowy sposób taktowania bedzie można aktywować SMSem lub poprzez konsultanta BOK pod numerem 2601. Najprawdopodobniej w tym samym momencie, operator wprowadzi usługę "kapitału zasobów", co oznacza przechodzenie niewykorzystanych, zarówno minut, jak i SMSów na kolejne okresy rozliczeniowe.
    0
  • Users Avatars Mini
    warszawa pisze: 2003-04-10 17:44
    A czy minuty będą przychodziły tak jak w taryfach Lider na 6 miesięcy? I zawsze w miesiącu kolejnym będzie można zacząć do minut niewykorzystanych z poprzedniego cyklu billingowego, a dopiero poźniej wynikających z abonamentu. Czy usługa "kapitał zasobów" będzie funkcjonowała inaczej?
    0
  • Users Avatars Mini
    LukaszB pisze: 2003-04-10 17:47
    Dalsze szczegóły 15 kwietnia...
    0
  • Users Avatars Mini
    avocadon pisze: 2003-04-10 18:05
    A co z opłatą za CLIP?
    0
  • Users Avatars Mini
    LukaszB pisze: 2003-04-10 18:20
    Wniosek jest jeden abonentowi. który generuje małe zyski i posiada najtańszą taryfę Plus nic za darmo nie da, i nie ma się co dziwić - po prostu się to nie opłaca aby abonent, który posiada rachunki w granicach 30-50 zł miał CLIPA i taktowanie co sekundę za darmo. Czysta kalkulacja, także proszę raczej realnie oceńcie to co może dać Wam operator za darmo!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    snake pisze: 2003-04-10 18:36
    Nowa taryfikacja w Plusie jest oczekiwana przez abonentów, ale trzeba też odnowić taryfy!!! Trzeba zauważyć, że konkurencja dział dość sprawnie, a przykładem jest wprowadzenie przez Idee "tańszego kierunku" (Era wprowadziła już wcześniej). Jeżeli ktoś czyta te wiadomości z Plusa, niech przemyśli strategie, która funkcjonuje nie najlepiej!!! Ilość komentarzy na ten temkat mówi sam za siebie!!! Teraz ruch jest po Twojej stronie PLUS-ie!!!! My abonenci czekamy!!!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    warszawa pisze: 2003-04-10 18:55
    Nie wiem, ale usługa "Strefa Plus", a oferta Idei "tańszy kierunek" czy Ery "rozmowy lokalne" pomimo tego, że założeniem usług było obniżenie połączeń z numerami stacjonarnymi bardzo się różnią. Połączenia w "Strefie "są taryfikowane odrębnie, nie wykorzystują minut darmowych z abonamentu. Ceny za połączenia zarówno z numerami stacjonarnymi lokalnymi i międzymiastowe nie zależą od wysokości abonamentu. Mozna mieć nawet niski abonament i tanio dzwonić. Oferta tańszych połączeń w Idei z tego co widze zależy od wysokości abonamentu i zabiera minuty z abonamentu. Także mówienie. a raczej pisanie, że sieci tylko powielają usługi jest trochę niesprawiedliwe. Oferta Plusa ma może pewne wady (opłata 10 zł, ale jeżeli ktoś naprawdę dużo dzwoni to powinno się zwrócić - czekam jednak na informację, że cena za usługę jednak będzie niższa może 5 zł).
    0
  • Users Avatars Mini
    snake pisze: 2003-04-10 19:08
    Patrząc na cennik taryf i usług Plus-a, spokojnie można wprowadzić kilka zmian, które sprawią że Plus będzie liderem nietylko w biznesie!!! Ale Ci z Plusa, musza to zrozumieć, że trzeba ulepszać swoje usługi!!! Wprowadzenie nowego cennika, taryfikacji i ulepszenie zasięgu sprawi, że Plus będzie najlepszy!!!!!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    Pawcio pisze: 2003-04-10 19:51
    hm no co do reszty to nie mam watpliwosci ale z tego co wiem plusowi pod wzgledem zasiegu naprawde nie mozna nic zarzucić ...
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2003-04-10 20:16
    Hmmm... Podoba mi się to co mówi LukaszB :-)))
    0
  • Users Avatars Mini
    cisCOoo pisze: 2003-04-10 20:55
    LukaszB : ale branie 5 zata za CLIPa to już lekki obciach.
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2003-04-10 22:16
    cicCOoo, tepsa bierze 3 złote... i jakoś nikt nie narzeka biorąc pod uwagę wysokość abonamentu :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    LukaszB pisze: 2003-04-10 22:22
    cisCOoo : Dobrze to określiłeś \\\"obciach\\\", zgadzam się iż jest to \\\"obciach\\\" dzięki któremu Plus inkasuje od tysięcy abonentów [a może setek tysięcy, wiedzą o tym tak naprawdę tylko \\\"bazodanowcy\\\" z Plusa] dodatkowe 5 zł [netto] miesięcznie, co przekłada się na ogromny przychód roczny. Każdy z osobna musi policzyć co mu się bardziej opłaca - płacić mniejszy abonament i dopłacać do CLIPA czy wyższy abonament i brak opłat za ową usługę. Polkomtel s.a. nikogo nie zmusza do używania CLIPA ani do bycia abonentem Tej sieci, mamy wolny rynek [na szczęście], na którym [na szczęście] można wybrać operatora komórkowego.
    0
  • Users Avatars Mini
    LukaszB pisze: 2003-04-10 22:23
    c.d. Nikt, nikogo nie zmusza do używania CLIPA. W czasach studenckich [kilka lat temu] miałem aktywację w Plusie i nie używałem tej usługi. Nadmienię, że 99% klientów TP S.A. nie ma aparatu obsługującego identyfikację rozmówcy i jakoś sobie radzą, piszę o tym gdyż jak wiemy Polkomtel swoją usługą \\\"Strefa Plus\\\" chce odebrać klientów operatorowi wiodącemu na naszym rynku telefonii stacjonarnej. Także jeżeli ktoś nie ma identyfikacji w TP to równie dobrze może nie mieć w telefonie komórkowym. Oczywiście zastrzegam, że to iż Plus do tej pory pobiera opłatę za CLIPA [w low endowych taryfach] mnie nie cieszy i nabieram przekonania, że odpowiedni dział w Polkomtelu dobrze policzył, iż to się bardzo opłaca i stanowi pewne zabezpiecznie przed tym, że klient wogóle nie będzie dzwonił z telefonu.
    0
  • Users Avatars Mini
    LukaszB pisze: 2003-04-10 22:32
    Pamiętajcie także, że Plus jako jedyny operator komórkowy na rynku przyniósł w latach 2001 i 2002 zysk, a ten zysk skądś się wziął! Także nie liczcie, że nagle dział marketingu i dział finansowy odstapiął od zysku w tym roku! Polkomtel nie jest instytucją charytatywną, Polkomtel jest firmą nastawioną na zysk! Acha taka mała dygresja: ani Lwu Rywinowi ani Włodzimierzowi Czarzastemu ani Robertowi Kwiatkowskiemu ani Aleksandrze Jakubowskiej nie przeszkadza to, że Plus ma płatnego CLIPA [w taryfach low end], używają tego operatora i są zadowoleni [no może teraz trochę mniej po historiach z billingami :)], Minister Jakubowska ma nawet 2 telefony w Plusie: nokię 8310 i nokię 7650 :))) Przepraszam za dygresję nie na temat :)))
    0
  • Users Avatars Mini
    CiepliX pisze: 2003-04-11 01:57
    ŁukaszB - a skąd wiesz jakie Jakubowska ma słuchawki ?
    0
  • Users Avatars Mini
    pcc pisze: 2003-04-11 03:06
    Ze 7650 ma to wiem na pewno bo widzialem kiedys jak bylem w sejmie :)
    0
  • Users Avatars Mini
    majtek pisze: 2003-04-11 03:07
    Jak Prezes Pachowski stanie przed komisją śledczą ( a stanie, bo Pani Posłanka Beger ma juz go na liście) to Poseł Rokita wyciągnie z niego wszystko. Jakie taktowanie i jakie kolejne zmiany cenowe. Zapewne Pani POsłanka Błochowiak zasugeruje także kilka kolejnych zmian (bo ona sie na wszystkim zna). A co do telefonów Pani minister Jakuboskiej, i pana "ministra" Czarzastego, to jestem pewny że maja specjalnie w dupje (to jest zagranie taktyczne:-) z jakiej korzystają sieci i czy jest płatny CLIP czy CLIR. A to wszystko dlatego że to PODATNICY płacą za nich rachunki. I to tyle na ten temat!
    0
  • Users Avatars Mini
    LukaszB pisze: 2003-04-11 10:08
    CiepliX - wnikliwa obserwacja "TVN 24" doprowadzi Cie do takich samych wniosków. Plus ma bardzo ladne logo na wszystkich swoich telefonach nokia :)
    0
  • Users Avatars Mini
    xslimakx pisze: 2003-04-11 11:05
    LukaszB widze ze y dosc dobrze poinformowany jestes... to ja mam pytanie jak plus zarabia na plusnecie??? tylko oplata aktywacyjna 5zl?? a co jak abonent przez 3 lata ma skrzynke???
    0
  • Users Avatars Mini
    LukaszB pisze: 2003-04-11 11:10
    Ja tylko wnikliwie obserwuję rzeczywistość :)
    0
  • Users Avatars Mini
    wapid pisze: 2003-04-11 12:11
    Może już ktoś dobrze poinformowany zna i podzieli się szczegółami sekundowego naliczania i przechodzenia darmowych minut :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    LukaszB pisze: 2003-04-11 14:13
    majtek - dobre!!! Posłanka Beger ma jeszcze zapewne niejedną osobę z kadr w Polkomtel S.A. na swej liście! Pracownicy Plusa strzeżcie się "postrachu" "towarzystwa" posła Jana (Marii juz nie) Rokity!
    0
  • Users Avatars Mini
    LukaszB pisze: 2003-04-11 14:16
    c.d. A że poseł Ziobro bedzie chciał "poszerzyć swą wiedzę", także strzeż się Polkomtelu i jego! Sorry, że tak off topicowo ale nie mogłem się powstrzymać :)))
    0
  • Users Avatars Mini
    as pisze: 2003-04-11 16:23
    plus jest bardzo %#$@$%# za wszystko trzeba tamplacic wzyciu nie podpisze tam cyro!!!! wogule sien ie matrwia o kliientow ktorzy maja juz umewa tam
    0
  • Users Avatars Mini
    jarpol pisze: 2003-04-11 17:28
    hehe as, ty masz chyba jakis problem... KAŻDY myślący człowiek wybiera sieć która mu najbardziej odpowiada. Koło 1/3 Polaków wybrało Plusa. Polacy są generalnie bardzo kumatym narodem. Tylko czasami zdarzają się pośród nich bezmyslni narzekacze dziwiący się że za cośtam trzeba zapłacić. Pewnie korzystają z darmowego internetu w szkole :-P
    0
  • Users Avatars Mini
    artjaw pisze: 2003-04-11 19:58
    nie robił bym sobie w związku z tym wielkich nadziei
    0
  • Users Avatars Mini
    khalon pisze: 2003-04-12 02:20
    Znając plusa to nie będzie to wogóle atrakcyjna oferta...
    0
  • Users Avatars Mini
    Gr33nY pisze: 2003-04-12 03:09
    Jakies mam takie dziwne przeczucie ze jezeli wprowadza nowe taryfy to przy okazji rozdziela SMS na wewnatrz sieci i do innych sieci juz kiedys PlusGSM mial jakies takie pomysly.A przy okazji jezeli bedzie taryfikacja 30/1 za free to i tak zmienie taryfe.
    0
  • Users Avatars Mini
    marek55 pisze: 2003-04-12 15:50
    Nareszcie. Moze bedzie bez oplat ?
    0
  • Users Avatars Mini
    louis pisze: 2003-04-12 22:43
    marek55*** plus jeszcze nigdy nic nie wprowadzil co byloby tansze od konkurencji!!najdrozsze smsy w kraju mial plus i ma nadal!(oprocz czasami) wprowadzajac nowe taryfy(ktore maja juz dwa lata) plus podwyzszyl cene rozmow poza szczytem!!!!(Czesto i Czasami w tygodniu)!! Daltego plus bije taka kase. Wiec zapomnijcie panowie i panie o bezplatnym takcie 1/1 w plus gsm. I naprawde chcialbym sie mylic!!A jesli bedzie tak jak ktos pisal ze w wyzszych taryfach czesto i NonStop bedzie to za free. Byloby genialnie. Napisalbym wtedy list gratulacyjny do plus gsm i zaczal polecac ta siec,a na razie namowilem kilku znajomych do przejscia do Ery. Wtedy tez moja zdziERA dalaby mi ttakt 1/1 tez w cenie abonamentu(konkurencja),bo placic co miesiac 15 PLN tylko za to zeby mnie sprawiedliwie rozliczali, jest troche nie w porzadku!
    0
  • Users Avatars Mini
    louis pisze: 2003-04-12 22:44
    pewnie PLUS i tak nas rozczaruje.....
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2003-04-12 23:33
    louis... tak - Plus bije kasę na najtańszych taryfach Czasami i Często... Bądź obiektywny... Już się pytałem, ale nie odpowiedziałeś - co znaczy "zdziERA"???
    0
  • Users Avatars Mini
    ghostdog pisze: 2003-04-14 00:31
    No nareszcie plus dolaczyl do reszty opow co maja sec.
    0
  • Users Avatars Mini
    ghostdog pisze: 2003-04-14 00:35
    Ciekawe czy juz ktos polecial z firmy za te bilingi?
    0
  • Users Avatars Mini
    minus pisze: 2003-04-14 01:19
    Szokujący stosunek długości newsa do ilości i temperatury komentarzy ;)
    0
  • Users Avatars Mini
    marcink pisze: 2003-04-14 13:12
    Czy coś już wiadomo na temat tej promocji ?
    0
  • Users Avatars Mini
    snake pisze: 2003-04-14 14:33
    Czy już jest jakaś informacja na temat naliczania sekundowego w Plusie??? Ludzie ile trzeba komentarzy, żeby sie dowiedzieć!!!! Plusie gdzie nowe taktowanie, gdzie nowe taryfy? Czekam...., ale ile można???!!!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    snake pisze: 2003-04-14 17:21
    I co jest 15:20 14.04.03 i zadnego newsa o nowym taktowaniu!!!! Czy ktoś ma jakieś informację!!!! Chyba 173 komentarze o czymś świadczy!!!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    bodopl pisze: 2003-04-14 18:03
    to tylko swiadczy o tym ze nie było się czym podniecać - trzeba poczekać na fakty i dopiero wtedy się wypowiadać
    0
  • Users Avatars Mini
    wapid pisze: 2003-04-14 18:09
    Pewnie termin się zmieni i będzie od 15.04.2004 r.
    0
  • Users Avatars Mini
    LukaszB pisze: 2003-04-14 20:01
    Spokojnie, niech wszyscy uzbroją się w cierpliwość, ten news niesamowicie wszystkich nakręcił. Powiadam skalkulujcie wszystko obiektywnie a będziecie wiedzieć co Plus wam może dać/ zaproponować i co najważniejsze ile to wszystko będzie kosztować :)
    0
  • Users Avatars Mini
    louis pisze: 2003-04-14 20:38
    **wapid** tak samo bylo z Home Zone, news o tym byl jakis rok wczesniej przed wprowadzeniem!
    0
  • Users Avatars Mini
    louis pisze: 2003-04-14 21:12
    wlo** ZdziERA to znaczy ERA ktora zdziera;-) Uwazam ze i tak jest tansza od Zdzierusa!!!(PLUSA) ale ta jej taryfikacja to skandal! 60/30 w standardzie to absolutny skandal!!! 30/30 to zdzierstwo rowniez ale ERA i IDEA to sie tym kompromituja. Tam gdzie jest konkurencja (Niemcy np.) to w prepaidach jest 60/1 a czesto i 10/10, natomiast abo ma najczesciej taryfikacje za free 10/10 natomiast 1/1 jest albo dodatkowo platne,albo minuta drozsza. Dlatego napisalem zdziERA. Staram sie byc obiektywny mimo ze jestem w zasadzie zadowolonym abonentem ERY:-) i bylym (dzieki Bogu) PLUSA.
    0
  • Users Avatars Mini
    louis pisze: 2003-04-14 21:14
    czekam ze mnie plus jutro zaskoczy,ale nie sadze. PLUS nie wprowadzi 1/1 za free nawet w taryfach wyzszych, nie wierze w to, choc chcialbym.
    0
  • Users Avatars Mini
    seo pisze: 2003-04-14 22:44
    Ty, Lukaszu B mistrzu kalkulacji powiedz mi łaskawie, dlaczego za granicą operator może dać o wiele więcej za o wiele mniej?
    0
  • Users Avatars Mini
    LukaszB pisze: 2003-04-15 01:05
    seo - Otóż powinieneś wiedzieć po pierwsze: że liberalizacja naszego rynku telekomunikacyjnego jest opóźniona w Polsce o kilka lat a przez to po drugie: penetracja na naszym rynku jest śmiesznie mała w porównaniu z np. Niemcami czy Czechami gdzie ceny połączeń są niższe już nie wspomnę o Finlandii. Niestety płacimy ciągle za błędy polityków i urzędników państwowych, którzy chroniąć doraźne interesy oszczędzali i nadal oszczędzają TP S.A. Ale jest nadzieja, że kiedyś i u nas będzie "normalnie".
    0
  • Users Avatars Mini
    Puzonek pisze: 2003-04-15 01:53
    Jest za 23.50 i nadal nic... ide spac... jak rano wstane i nic sie nie dowiem na temat jednosekundowego naliczania to sie wkurze...grrrr :)
    0
  • Users Avatars Mini
    Gr33nY pisze: 2003-04-15 02:17
    Jakby nie patrzec juz jest 15.04.2003 i nie ma zadnych nowych wiadomosci.
    0
  • Users Avatars Mini
    zdzichu pisze: 2003-04-15 09:41
    Coś ten news jest do dupy. W plusie nic nie wiedzą zmianie naliczania. Chyba że dzisiaj nie jest 15-IV-2003
    0
  • Users Avatars Mini
    marc pisze: 2003-04-15 10:43
    no kurcze co sie dzieje, przeciez prima aprilis bylo 1 kwietnia. Jest 15.04.2003 i co??, gdzie jakies oficjalne info, ktos tu sobie ladnie przygrywa
    0
  • Users Avatars Mini
    fian pisze: 2003-04-15 10:45
    Biling 1-3 sekundowy w Plus GSM będzie wprowadzony dopiero w III kwartale 2003. Pozdrawiam.
    0
  • Users Avatars Mini
    wapid pisze: 2003-04-15 11:25
    LukaszB - pisałeś powyżej "Od 15 kwietnia w Plus GSM taktowanie co sekundę.". Dopisz proszę którego roku. Pozdrawiam oczekujących i zawiedzionych.
    0
  • Users Avatars Mini
    Gr33nY pisze: 2003-04-15 13:07
    Na www Rzeczpospolitej jest artykul o planowanej sprzedazy akcji przez PKN Orlen mam nadzieje ze oni maja lepsze zrodla niz GOL.
    0
  • Users Avatars Mini
    avocadon pisze: 2003-04-15 13:43
    Dziekujemy Panstwu za sondaz dot. taktowania co sekunde w sieci Plus GSM. Do nastepnego razu ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    trybik pisze: 2003-04-15 13:48
    No i co z taktowaniem sekundowym? Hehe... Może spóźniony Prima Aprilis :))) Nikt nic nie wie... Pozdrawiam wszystkich zawiedzionych.
    0
  • Users Avatars Mini
    Warl0ck pisze: 2003-04-15 14:16
    GOL coś ostatnio strasznie LIPNY się staje... może pan PIECHOCKI będzie łaskawy się teraz z tego wytłumaczyć !!!
    0
  • Users Avatars Mini
    SSi pisze: 2003-04-15 14:31
    Oj GOL dal sie zrobic jak maly dzieciak. Tak powazny portal powinien uwazac co drukuje a nie jak jakis szmatlawiec plotki rozpuszczac , szczegolnie te ktore sa zbyt piekne aby byly prawdziwe
    0
  • Users Avatars Mini
    snake pisze: 2003-04-15 15:56
    Może jak będzie 1000 komentarzy to włączą nowe naliczanie!!!! Oczywiście, żartuje, ale nie ukrywam że jestem zawiedziony zarówno Plusem jak i autorem tego newsa!!! Ale o nowych taryfach i taktowaniu mówi się od dawna, więc..... Plus to nie Idea, która szybko odpowiada na posunięcie konkurencji!!! Osobiście czuje się oszukany!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    Wielokomórkowiec pisze: 2003-04-15 19:18
    He he he . Na co liczyliście naiwniacy. Naliczanie 1 sekundowe. A może jeszcze abonament za darmo minuta za grosza,naliczanie co 0,01 sekundy i do tego darmowe SMSy premium. He he he. Naiwniacy. Plus was złupi . Czekajcie i płaćcie. Ludziom potrzeba igrzysk i chleba. Igrzyska macie. I czekacie czekacie. A i tak nic. I będziecie czekać i płacić jeszcze 100 lat albo i dłużej. Ale nie przejmujcie się. Jutro znowu rzuca wam jakiś ochłap. Np Clip za darmo. :)
    0
  • Users Avatars Mini
    louis pisze: 2003-04-15 20:48
    Wiec zdzierus nas nie zawiodl i dlaej zdzierusem pozostanie. Polkomtel ma ambicje zostac najdrozsza siecia w Polsce i mam dobra wiadomosc, juz od dluzszego czasu jest taka. Wszyscy plusowicze ktorzy dzwoniac do kogos trafiaja na poczte niech sobie pluja w brode:-) Bo plus zedrze najlepiej:-))))))
    0
  • Users Avatars Mini
    jarpol pisze: 2003-04-15 22:20
    Moj znajomy pluje duzo bardziej, luju, bo ma ere i po nadzianiu sie na poczte placi dwa razy wiecej niz ja. (bo ma takt 60 s a nie 30s) Tanie sieci tak maja- zawsze placi sie wiecej. Tak jak zreszta zrywajace sie polaczenia GPRS w idei, albo niedochodzace smsy. Mnie nie stac na tanie sieci, za drogo kosztuja.
    0
  • Users Avatars Mini
    trutu pisze: 2003-04-15 23:49
    Jestem Z Plusem od wielu lat. Ale, prawdę mówiąc czuję się robiony w jajo. Plus zawsze jest jakoś ostatni... :(
    0
  • Users Avatars Mini
    wapid pisze: 2003-04-16 00:33
    trutu - nie martw się idzie Wielkanoc. Smacznego ...
    0
  • Users Avatars Mini
    louis pisze: 2003-04-16 01:09
    **jarpol** w przeciwienstwie do Ciebie ja moge zostac zlapany 60 razy na poczte i zezre mi jak za minute, bo w erze place tylko za to co wygadalem,a ty?30 minut cie to bedzie kosztowac! dzwonisz 1.01 i placisz jak za 1.30 wiec rzeczywiscie ten plus to tani.....ale zostan tam....na zdrowie.
    0
  • Users Avatars Mini
    Gr33nY pisze: 2003-04-16 02:04
    no i skonczyl sie 15.04.2003 dzien nadziei, wszystko zostalo po staremu. Jedna nauczka zostanie wyniesiona, nie wierzyc w nieoficjalne informacje.
    0
  • Users Avatars Mini
    me123 pisze: 2003-04-16 10:19
    louis: malo kto teraz ma poczte, wiec ja sie na poczte nigdy nie lapie. zapomniales napisac, ze ten twoj komfort kosztuje cie tylko ponad 18 zl. obliczylem, zeby ta oplata sie zwrocila, trzeba wydzwonic ponad 120 min, a to nie gwarantuje tez tego, bo to kwestia przypadku, czy skonczysz rozmowe 1 sekunde po impulsie czy 1 przed jego koncem. Zmierzam do tego, ze z taka oplata trudno mowic o jakimkolwiek przywileju.
    0
  • Users Avatars Mini
    tadzio pisze: 2003-04-16 11:31
    Dobrze ze mam Simplusa-nie musze denerwowac sie obiecywanym wprowadzeniem taryfikacji seksudowej dla abonamentowcow:) Niewolnikiem Plusa ani zadnej sieci sie nie stane,wole kupic karte za 150 zl i dostac za nia 190 na koncie i wiedziec ile mam na koncie przez nawet 4 miesiace -bo na tyle mi taka karta wystarcza.Ludzie,czyscie oglupieli,nie dajcie sie zwiazac niewolniczym abonamentem!
    0
  • Users Avatars Mini
    me123 pisze: 2003-04-16 11:57
    Tadzio. A w Simplusie tez daja Nokie 6610 za 150 zl? Mnie odpowiadaja jak najbardzej uslugi Plusa.
    0
  • Users Avatars Mini
    martinez pisze: 2003-04-16 12:06
    Spokojnie , spokojnie ,zarzad nie zdazyl podpisac papierow (wiadomo prezes Pachowski nagrywa sie na video ;-) zeby dobrze przed poslanka beger wypasc ;-)) system juz jest przygotowany , ostatnia wersja to ze ruszy od czerwca ;-).
    0
  • Users Avatars Mini
    tadzio pisze: 2003-04-16 12:30
    Nokii nie mam tylko Motorole M3888 i poki mi bedzie dzialala to jej nie zamienie:)Jesli by Plus ofetowal Czasami 30 za 24 netto to bylbym sklonny zmienic Simplusa na abonament.A to tylko promocja przez rok-potem 35 netto za Czasami 30:(( Tak wiec jakby nie liczyc dzwoniac w weekendy i o 23ej zaden mi abonament nie daje lepszej alternatywy dla Sim+;umiem liczyc kase i nie dam sie wrobic w jakis badziewny nowy telefon za ktory dostane linke na szyje na 2 latka w cyro:)Czekam na sekundowke w moim Simplusie.Ogolnie Plus the best!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    Zirtha pisze: 2003-04-16 13:11
    *me123 - tak przy okazji jak dodasz te 15 netto do wartosci abonamentu za nowa moja 40 to wychodzi ci o 1 zł wiecej niz abonament za moja 45 - moim zdaniem mam naliczanie 1-sekundowe za 1 zł netto. Policz dokladniej bo potem to masz juz na prawde same oszczednosci - potrafi sie tego uzbierac ok. 20 minut miesiecznie - jesli ktos preferuje krotkie rozmowy
    0
  • Users Avatars Mini
    louis pisze: 2003-04-16 13:42
    Plus rozczarowal:-))a biedne plusiatka czekaly i czekaly i czekac beda i placic jak za zboze.....w sieci w ktorej jutro zaczyna sie dzis.... P.S. Wedlug nieoficjalnych wiadomosci Plus wprowadzi taktowanie 1/1 z chwila wejscia Polski do UE :-))) Cieszcie sie juz dzis. Natomiast minuty przechodzic beda juz w lutym 2004 roku. Zolw potrzebuje troche czasu.... Wiec nici z obnizek cen taktowania w zdziErze i Judei co moglby wymusic takt 1/1 w plusie za free w wyzszych taryfach! :-( jakos przezyje...
    0
  • Users Avatars Mini
    louis pisze: 2003-04-16 13:46
    **me123** mi sie to oplaca-obliczalem juz. przy abonamencie NM140 i naliczaniu sekundowym mieszcze sie w abo dzieki 1/1, bez niego wytelefonowywalbym ponad 30 minut wiecej. I dzwoniac nie musze myslec o tym zeby zmiescic sie w 30 sekundach jak w plusie lub w 1 minucie lub w 2 bo 2.01 nie kasuje mnie jak za 2.30. Wbrew pozorom to sie oplaci!
    0
  • Users Avatars Mini
    snake pisze: 2003-04-16 15:16
    Wydaje mi się, że ta informacja o 1-sekundowym naliczaniu była blefem kontrolowanym!!! GOL-a sponsorował Plus dopóki niepojawiły się informacje na temat "dziur w sieci Plus Gsm"!!! Reklamy znikneły, a GOL (dokładnie WOJCIECH PIECHOCKI) podał informację o 1-sekundowym naliczaniu!!!! Czy to nie jest dziwne i podejrzane???!!!! A NA TYM WSZTSTKIM TRACIMY MY!!!!!!!!!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    dziobek pisze: 2003-04-17 17:53
    ***SNAKE :D ciekawe co mowisz, ale moze tylko na miesiac mieli umowe
    0
  • Users Avatars Mini
    GallAnonim pisze: 2003-04-18 00:05
    podobno lekko się przeciąga aktywacja 1s Tak twierdzi pan WOJCIECH PIECHOCKI. Twierdzi on że naliczanie rozpocznie się na początku maja. Nie wiem ile w tym prawdy POZDRAWIAM
    0
  • Users Avatars Mini
    GallAnonim pisze: 2003-04-18 00:12
    Jedno jest pewne. Nie można ufać żadnym informacjom z nieoficjalnych źródeł. np.GSM ONLINE. Równie dobrze mogą napisać: "Według nieoficjalnych informacji sieć Plus GSM wprowadzi sekundowe naliczanie czasu połączeń i KAŻDEMU KLIENTOWI KTÓRY MA RACHUNKI PO WYŻEJ 100 ZŁOTYCH ZOSTANIE DOSTARCZONY NAJNOWSZY MODEL BMW ORAZ 15 SZT HOSTES ROBIĄCYCH LODA 24h NA DOBĘ. Usługa zostanie wprowadzona od 15.04.2003. Szczegóły nowej oferty nie są jeszcze znane."
    0
  • Users Avatars Mini
    Bosy pisze: 2003-04-18 00:21
    GallAnonim max to mi się podobało i rozbawiło mnie na maxa. "15 SZT HOSTES ROBIĄCYCH LODA 24h NA DOBĘ" text miesiąca w sumie prosty i normalny ale stanowczo i dobrze umieszczony. pzd
    0
  • Users Avatars Mini
    Gr33nY pisze: 2003-04-18 03:50
    GallAnonim*** a to bedzie promo dla nowych czy za staz w sieci ? ;)
    0
  • Users Avatars Mini
    Tyski Boss pisze: 2003-04-18 22:44
    Hmm wiecie co niewazne kiedy to uruchomia te usługe byle był nizszy abonament niz w mojej idei bo 15 zeta to jest o 10 zł zaduzo!! i sie wogule nieopłaca!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    ralos pisze: 2003-04-22 01:53
    Pryma aprilis był 1 kwietnia, a nie 9-go!:-)
    0
  • Users Avatars Mini
    paweln pisze: 2003-04-22 15:18
    Ciekawe co z tym naliczaniem sekundowym, już jest 22 kwietnia, a o naliczaniu sekundowym nic jeszcze nie słychać ;)??
    0
  • Users Avatars Mini
    Gr33nY pisze: 2003-04-22 19:16
    Niebylo niema niebedzie a nawet jak bedzie to nie bedzie albo bedzie na kartki lub talony. Dobrze jest jak jest, ciesz sie tym co masz.
    0
  • Users Avatars Mini
    wesolyjas pisze: 2003-04-22 20:06
    plus to jedno wielkie g.wno.Sorry za wyrazenie,ale arogancja tej sieci mnie wkurza!
    0
  • Users Avatars Mini
    Mattle pisze: 2003-04-22 22:35
    heh... slyszlwm że można kupić w Pewexie......za 5 baxow
    0
  • Users Avatars Mini
    xslimakx pisze: 2003-04-24 00:38
    bedzie bedzie plus w koncu musi kiedys (?) dociagnac do konkurencji... ale tak swoja droga to plus wprowadzil ta promocje z przechodzacymi pakietami cos czuje ze jak ona sie skonczy to plus oglosi nowe taryfy i naliczanie sekundowe przy zalozeniu ze nie przedluzy tej promocji jak to ostatnio robi :( a jak plusik nic nie wprowadzi to sie porzegnam i przeniose swoje 3 aktywki do konkurencji... i przestane sie uzerac z obsluga klienta... i moze u konkurencji program lojalnosciowy jest dostepny dla wszystkich bo jak narazie to 5plus jest moim zdaniem dla vipow bo za cholere sie zapisac nie moglem uzeralem sie 6 miesiecy zeby zapisac pierwsza aktywke az sie boje bo chce zapisac jeszcze dwie... kurde to jeszcze rok i bede w 5pus :(
    0
  • Users Avatars Mini
    xslimakx pisze: 2003-04-24 00:44
    wesolyjasiu nie chcialem tego mowic do tej pory ale zaczynam sie zgadzam z twoimi pogladami... powoli zaczynam zalowac wyboru :/ a moglem wziasc inna siec :( zaraz mnie skrytykujecie ze plus to nie organizacja charytwatywna tak zgadzam sie ale jakies granice musza byc... mialem aktywke w erze to w obsludze klienta nic nie wiedzieli... mam aktywki w plusie to w obsludze klienta czasem bywaja chamscy i tez nic nie wiedza :( ciekawe jak w idei... pewnie nie odbieraja telefonow aby bylo smieszniej :
    0
  • Users Avatars Mini
    Mattle pisze: 2003-04-24 09:36
    Oj chyba jeszcze troche poczekamy na nowe taryfy i sekundowe naliczniae...
    0
  • Users Avatars Mini
    zdzichu pisze: 2003-04-26 22:34
    i co z tym bilingiem???
    0
  • Users Avatars Mini
    staples pisze: 2003-04-27 17:03
    Właśnie gdzie ten biling sekundowy?? Chyba, że to była tylko taka podkucha :-((
    0
  • Users Avatars Mini
    zdzichu pisze: 2003-04-30 12:23
    I jak tu wierzyć w to co podają na GOL-u :(
    0
  • Users Avatars Mini
    zdzichu pisze: 2003-05-01 23:59
    KUPA
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: