Biuro Reklamy TVP i Rakuten TV rozpoczynają współpracę w obszarze sprzedaży reklam przy treściach wideo na platformie streamingowej, łączącej usługi TVOD, AVOD oraz kanały FAST.
Umowa brokerska obejmuje sprzedaż czasu reklamowego w środowisku AVOD/FAST.
Rakuten TV to jedna z platform streamingowych w Europie, łącząca usługi TVOD (transakcyjne wideo na życzenie), AVOD (reklamowe wideo na życzenie) oraz kanały FAST (darmowe strumieniowanie z reklamami).
Rakuten TV dostępny jest w 43 krajach europejskich i dociera do ponad 150 milionów gospodarstw domowych w Europie.
Oferta wspierana reklamami obejmuje usługi AVOD i FAST.
Nawiązanie współpracy z TVP to jeszcze mocniejsze umocowanie pozycji Rakuten TV na polskim rynku. Ważnym aspektem naszych działań będzie nie tylko współpraca na polu reklamowym, ale też contentowym. Ta współpraca podkreśla cel Rakuten TV, jakim jest dalsza poprawa jakości i rozwój oferty AVOD/FAST Rakuten TV w Polsce, oraz szersze ambicje dystrybucyjne – mówi Anna Michałowska, Head of Content & Marketing Country Managers (Europe).
Usługa AVOD zawiera ponad 10 000 tytułów dostępnych na życzenie, obejmując filmy, dokumenty i seriale zarówno z Hollywood, jak i lokalnych studiów, a także katalog z oryginalnym i ekskluzywnym kontentem. Usługa FAST składa się z rozległego zestawu ponad 500 unikalnych kanałów, w tym 100 własnych i obsługiwanych (O&O) w całej Europie, obejmując bezpłatne kanały liniowe globalnych sieci, główne europejskie nadawców i grupy medialne, oraz kanały tematyczne platformy.