T-Mobile Polska wprowadziła zmiany w strukturze pionu biznesowego.
Wydzielono Dział obsługi klientów biznesowych, jako jednostkę bezpośrednio raportującą do członka zarządu. Nowy departament zajmie się wsparciem operacji sprzedażowych, optymalizacją procesów B2B, jak również przygotowaniem dokumentacji przetargowej i ofert.
Od 16 stycznia br. do T-Mobile Polska dołączyli także Agnieszka Mironowicz i Krystian Drozd.
Agnieszka Mironowicz, która obejmie stanowisko dyrektora Departamentu sprzedaży dla małych i średnich przedsiębiorstw, od niemal 20 lat zajmuje się sprzedażą usług telekomunikacyjnych w segmencie usług biznesowych. Poprzednio pracowała w Netii, gdzie pełniła funkcję dyrektora sprzedaży.
Krystian Drozd, który również od blisko 20 lat zajmuje się obszarami wsparcia sprzedaży w segmencie biznesowym. Drozd, jako dyrektor, pokieruje nowym Departamentem rozwiązań klienckich i rozwoju procesów B2B, który przejmie całość działań związanych z przygotowaniem przetargów i ofert, wsparciem operacji sprzedażowych oraz optymalizacją procesów B2B.
Za funkcjonowanie Działu obsługi klientów biznesowych, tak jak dotychczas, odpowiedzialna będzie Kamila Niewiadowska, pełniąca funkcję kierownika zespołu.
Adam Ponichtera pokieruje połączonymi działami sprzedaży dla dużych oraz kluczowych klientów.
Pion rynku biznesowego odpowiada również za sprzedaż usług hurtowych, którym kieruje Dariusz Piekarz.
Za całokształt działań marketingowych w obszarze biznesowym odpowiada Marta Szwakopf.
Kierujący do tej pory Departamentem sprzedaży LA/SMB oraz Obsługi klienta i transformacji B2B Renata Filipek-Baryłowska oraz Radovan Kubis podjęli decyzję o opuszczeniu struktur firmy.
Agnieszka Mironowicz
Krystian Drozd