BLIK - teraz płatność przez infolinię

Newsy
Opinie: 1

System płatności mobilnych BLIK ma nową funkcję - możliwość dokonywania płatności za towary i usługi podczas rozmowy telefonicznej z konsultantem infolinii. Taka usługa została uruchomiona wspólnie przez Polski Standard Płatności, operatora BLIKA, oraz agenta rozliczeniowego eCard S.A.

W przypadku BLIKA wszyscy, którzy chcą skorzystać z tego typu usługi przekazują przez telefon wygenerowany jednorazowy, sześciocyfrowy kod BLIK obsługującemu ich konsultantowi. Ten wprowadza go w ramach systemów własnych, po czym płatnik każdorazowo potwierdza transakcję. Cały proces można zamknąć w kilkanaście sekund.

Z BLIKA korzysta dziś ponad 1,5 miliona użytkowników, a od uruchomienia systemu w lutym dokonano nim ponad milion transakcji.

Opinie:

Opinie archiwalne (1):

Komentuj

Komentarze / 1

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    crux pisze: 2015-12-15 13:29
    1,5 mln użytkowników dokonało ponad 1 mln transakcji. Faktycznie, korzystają aż wióry lecą ;) Sam skorzystałem raz i faktycznie wygodnie, ale tylko dlatego gdyż w kinie była promocja.
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: