Brytyjski operator wirtualny Blyk rozpoczął w końcu działalność. Firma przygotowała ofertę wyłącznie dla młodych ludzi w wieku 16-24 lata. Nowy MVNO oferuje swoim brytyjskim klientom miesięcznie bezpłatnie 217 SMS-ów oraz 43 minuty rozmów. W zamian klienci będą odbiorcami reklam - zwykle interaktywnych, na które powinni zareagować. Dziennie klient będzie otrzymywał do 6 wiadomości (MMS) od firm, które sam wybierze. Koszt minuty w przypadku zwykłego doładowania wynosi 15 pensów, a koszt SMS-a 10 pensów. Klient musi posiadać telefon z obsługą wiadomości multimedialnych.
Infrastrukturą operatora wirtualnego będzie zarządzać Nokia Siemens Networks.
Blyk został stworzony przez Pekka Ala-Pietilä, byłego prezesa Nokia Corporation oraz Antti Öhrling, szefa Contra Group. Inwestorami są osoby prywatne oraz Sofinnova Partners.