Sieć Plus GSM otrzymała dwie nagrody Boomerang 2000 oraz "Złotą Słuchawkę" podczas Trzeciej Edycji Międzynarodowego Konkursu Marketingu Bezpośredniego.
Jury konkursu 29 marca br. przyznało Plus GSM nagrodę Boomerang 2000 w kategorii Akcje Lojalnościowe za kampanię "Program 5 Plus". Jest to punktowy program lojalnościowy skierowany do stałych klientów Plus GSM. Mogą oni, używając telefonu, zdobywać punkty, a następnie wymieniać je na atrakcyjne nagrody. Uczestnicy Programu mogą korzystać także z promocji nowych usług, brać udział w imprezach kulturalnych i sportowych oraz wspierać instytucje charytatywne.
Plus GSM otrzymała również nagrodę specjalną - "Złotą słuchawkę" Telekomunikacji Polskiej S.A. za najlepszą kampanię telemarketingową - "Program Wymiany Aparatów". Jest to akcja lojalnościowa, w ramach której klienci najdłużej korzystający z usług sieci Plus GSM i posiadający stare aparaty mogą otrzymać na specjalnych warunkach nowe telefony.
Konkurs Marketingu Bezpośredniego Boomerang powstał w celu promowania wysokich standardów marketingu bezpośredniego oraz wyróżniania najlepszych kampanii. Laureaci konkursu zostają zgłoszeni do drugiego etapu konkursu "Best of Europe" organizowanego przez Federację Europejskich Stowarzyszeń Marketingu Bezpośredniego (FEDMA).
Heh... W 2001 dostali 2 nagrody, a w 2003 zawalili na calej linii. Nagle wartosci punktowe (z punktow uzbieranych w Programie 5 Plus) w Programie Wymiany Aparatow znaczaco skoczyly. Tak nie ladnie - Plusie! :-)))