Jeśli lubisz nasze newsy to polub także nasz profil na Facebooku - KLIKNIJ TUTAJ
Grzegorz Bors, członek zarządu T-Mobile Polska odpowiedzialny za rynek prywatny, podjął decyzję o rozpoczęciu nowego etapu w swojej karierze zawodowej wraz z początkiem 2015 roku.
Przez prawie 12 lat Bors zajmował kluczowe stanowiska w T-Mobile Polska (wcześniej Polska Telefonia Cyfrowa). Przez ostatnie cztery lata pełnił funkcje członka zarządu odpowiedzialnego za rynek prywatny. W tym czasie z powodzeniem zarządzał strategią marketingową i cenową rynku prywatnego i był odpowiedzialny za rozwój bazy klientów indywidualnych, kanałów sprzedaży i obsługi klienta, politykę działań w obszarze komunikacji rynkowej i kreowania wizerunku marek T-Mobile i Heyah, w tym m.in. kampanie reklamowe i działania sponsoringowe, a także strategię rozwoju usług oraz produktów w rynku prywatnym - post-paid i pre-paid. Grzegorz Bors kierował także wieloma projektami, które miały istotny wpływ na realizację strategicznych celów T-Mobile. Do najważniejszych z nich można zaliczyć: przeprowadzony w rekordowym czasie rebranding, wprowadzenie płatności mobilnych z MyWallet czy usług bankowych we współpracy z Alior Bankiem, a także nielimitowanych taryf JUMP z LTE.
Grzegorz Bors z Grupą Deutsche Telekom związany jest od 2003 r. Przed objęciem stanowiska Członka Zarządu T-Mobile Polska S.A. był Dyrektorem Departamentu Sprzedaży i Marketingu Rynku Prywatnego. W swojej karierze zawodowej zajmował także stanowiska menedżerskie w Campina Polska i Unilever, gdzie był odpowiedzialny za marketing i sprzedaż. Jest absolwentem SGGW w Warszawie. Uzyskał również dyplom z IMD Business School w Lozannie.