Netia rozpoczęła kampanię reklamową promującą nową ofertę pakietową.
Nowa oferta wspierana jest szerokozakrojoną kampanią reklamową obejmująca telewizję, internet, radio, prasę oraz materiały BTL. Kreacja podkreśla oszczędności, jakie można uzyskać decydując się na ofertę pakietową w Netii: Internet i telefon w Netii nawet 26 zł taniej w porównaniu do oferty TP SA.
Reklamowane zestawienie dotyczy ofert w pakietach przy umowach na 24 miesiące: Lepszy Telefon 35 (LLU) + Szybki Internet 1 Mbit/s w Netii vs. plan doMowy tp 60 + bezpieczna neostrada tp 1 Mbit/s oraz Lepszy Telefon 50 (BSA) + Szybki Internet 2 Mbit/s w Netii vs. plan doMowy tp 60 + bezpieczna neostrada tp 2 Mbit/s.
Reklamy pojawią się w następujących mediach:
- w telewizji – spot 15 sek. w stacjach: TVP 1, TVP 2, TVP 3, TVN, TVN 7, Polsat, TV 4
- w internecie – kreacje na m.in.: WP, Onet, gazeta.pl, Gadu Gadu, Wrzuta, Interia, o2, sieci ad.net
- w prasie, m.in. „Gazeta Wyborcza”, „Gala”, „Dziennik”, „Fakt”, „Przegląd Sportowy”, „Sport”, „Wprost”
- w radiu – spot 30 sek. oraz 15 sek. (po 16 marca) w stacjach: RMF FM, Radio Zet, PR3
Kreacje kampanii przygotowała agencja reklamowa Brain, zakupem mediów zajmuje się ZenithOptimedia.