Agencje Brain i FFCreation zostały nagrodzone brązem na tegorocznym konkursie EFFIE w kategorii: Usługi telekomunikacyjne za kampanię „Nadchodzi 4”.
FFCreation i Brain przygotowały wspólnie strategię programu testowego w oparciu o stworzony model rozchodzenia się opinii.
FFC organizowała szkolenia dla 20.000 członków programu „Nadchodzi4”, kampanię rekrutacyjną on-line, a także prowadziła wiele niestandardowych działań marketingowych, w tym aktywizację betatesterów. Warto wyróżnić działania z zakresu marketingu wirusowego. Na stronie internetowej www.youtube.com/ffcreation FFC opublikowała filmy viralowe promujące projekt Nadchodzi4.com. Stworzone przez FFC virale obejrzały setki tysięcy osób. Filmy te zainspirowały użytkowników sieci do tworzenia własnych dedykowanych filmików. Kampania viralowa Nadchodzi 4 została już nagrodzona na Golden Arrow (wyróżnienie) i na KTR (brąz). FFC obsługiwała także stronę internetową www.nadchodzi4.com.
Brain opracowała kreację obejmującą wąsko targetowany print, BTL oraz radio, kierującą do strony internetowej Nadchodzi4.
Przygotowana i zorganizowana przez FFCreation i Brain kampania udowodniła kluczowe korzyści integracji działań online-offline: poszerzenie zasięgu komunikacji, regularne docieranie do odbiorcy z przekazem, wzajemną inspirację mediów, wzmocnienie przekazu, spójną komunikację i silniejsze oddziaływanie marki.