Brodzik i Wilczak w kolejnej reklamie programu smartDOM (wideo)

Newsy
Opinie: 1

Joanna Brodzik i Paweł Wilczak w spocie TV informują o oszczędnościach, które klientom Plusa i Cyfrowego Polsatu przynosi aktywne korzystanie z karty płatniczej PlusBanku wydawanej do Konta Plus. Spot będzie miał też swoją kontynuację w postaci virala dostępnego w Internecie.

„Udział w kolejnej odsłonie kampanii smartDOM dał nam dużo satysfakcji. Po raz kolejny mieliśmy szansę stanąć wspólnie przed kamerą. Podobają nam się scenariusze spotów i virali, które są zabawne i jednocześnie dobrze komunikują korzyści oferty. Tak jak w przypadku pierwszych spotów, także teraz reklamy telewizyjne mają swoją kontynuację w Internecie. Ta druga, internetowa, część zdecydowanie dodaje kolorytu fabule." – mówi Joanna Brodzik.

Druga odsłona kampanii reklamowej z udziałem Joanny Brodzik i Pawła Wilczaka będzie dostępna w telewizji i w Internecie już od dzisiaj. Obejmie ona największe stacje telewizyjne – Polsat, TVN, TVP1, TVP2 oraz kanały tematyczne. W Internecie program smartDOM będzie komunikowany m.in. w serwisach: gazeta.pl, onet.pl, interia.pl, ipla.tv, na stronach Netshare, w wyszukiwarkach oraz mediach społecznościowych (www.facebook.com/plus oraz www.facebook.com/cyfrowypolsat) i blogosferze.

Program smartDOM to propozycja pozwalająca na korzystne łączenie usług Plusa (telefon, Internet LTE, prąd), Cyfrowego Polsatu (telewizja satelitarna, Internet LTE) i PlusBanku, dzięki czemu można zapłacić mniej za rachunki i generować oszczędności.

Autorem kreacji jest agencja Grey Group, a reżyserem spotów – Bartosz Ignaciuk. Za produkcję filmów reklamowych odpowiada TFP, a postprodukcję powierzono studiu Televisor.

Opinie:

Opinie archiwalne (1):

Komentuj

Komentarze / 1

Dodaj komentarz

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: