Virgin Mobile ogłosił swoje wyniki za rok finansowy kończący się 31 marca 2005 r. Przychody firmy przez 12 miesięcy wzrosły o 12.8% z 453.3 mln funtów do 521.3 mln funtów. Zysk operacyjny firmy urósł o 39.3% do 67.7 mln funtów, w porównaniu do 48.6 mln rok wcześniej. EBITDA urosła o 27.4% do 100.3m funtów (FY04: 78.7m). Operacyjny free cash flow wyniósł 84.5m funtów (FY04: 82.4). Zadłużenie netto spadło do 234.2m funtów. Stosunek zadłużenie netto/EBITDA wynosi 2.3x (FY04: 3.9x).
Liczba kart SIM wzrosła o 35.3% do 5,359,900 (FY04: 3,961,500). Liczba aktywnych klientów urosła o 24.4% do 4,031,900 (FY04: 3,241,500). Liczba aktywacji netto osiągnęła 790,400 (FY04: 1,053,100). ARPU prepaid kształtowało się na poziomie 127 funtów, a SAC 26 funtów. Przychody z transmisji danych stanowią 31.2% całości przychodów (wzrost z 28%). Wartość MOU spadła o 12% z 884 do 775 minut. Wskaźnik CHURN urósł z 14 do 17.5%.
W maju 2005 r. Virgin uruchomił swoją ofertę postpaid Virgin Mobile Pay Monthly, aby wejść na rynek generujący większe przychody.
Produkty Virgin Mobile są obecnie oferowane w 6 tys. punktów sprzedaży w Wielkiej Brytanii.