Netia wprowadziła na rynek kompleksowe rozwiązanie telekomunikacyjne dla firm średniej wielkości o nazwie Business Office. Nowa oferta łączy w jednym pakiecie usługi głosowe z darmowymi połączeniami, gwarantowany szerokopasmowy dostęp do internetu oraz szereg usług dodatkowych. Jest to pierwsza oferta Netii „z półki” dla klientów korporacyjnych, dostępna w tak niskiej cenie i praktycznie bez ograniczeń terytorialnych.
Do głównych zalet Business Office należy obniżenie kosztów działalności Klienta, w tym brak kosztów inwestycyjnych, serwisowania i ewentualnej rozbudowy centrali abonenckiej. Business Office to pakiet, w skład którego wchodzą usługi głosowe z darmowymi połączeniami stacjonarnymi wraz z pełną funkcjonalnością centrali PABX, szerokopasmowy, gwarantowany dostęp do internetu (asymetryczny lub symetryczny), a także usługi dodatkowe podnoszące efektywność pracy i bezpieczeństwo danych w firmie.
- Business Office Netii odpowiada na potrzeby najbardziej wymagających przedsiębiorstw w zakresie niezawodnej, skalowalnej i efektywnej kosztowo komunikacji w firmie. Jest to rewolucyjne rozwiązanie nie tylko dlatego, że jest to pierwszy produkt dla tego segmentu rynku sprzedawany „z półki”, ale również dlatego, że możemy go oferować w całym kraju, również na sieci TP z wykorzystaniem BSA VBR, czyli wysokiej jakości dostępu z gwarancją pasma – powiedział Jacek Fischbach, Departamentu Rozwoju i Zarządzania Produktami dla klientów korporacyjnych w Netii.
Nowe rozwiązanie świadczone jest z wykorzystaniem nowoczesnej platformy NGN, gdzie do bezpiecznego i niezawodnego realizowania usług głosowych wykorzystuje się gwarantowane łącza dostępu do internetu lub transmisji danych. Platforma NGN oferuje szereg innowacyjnych rozwiązań ułatwiających zarządzanie kontem użytkownika poprzez panel administratora dostępny przez www. Dzięki dodatkowej usłudze OnePhone, pracownik - bez względu na miejsce, w którym przebywa - może być zawsze dostępny pod jednym numerem telefonu i to niezależnie od tego, czy połączenie kierowane jest na numer stacjonarny czy komórkowy.
Rozwiązanie Netii posiada również funkcje wspomagające pracę w grupach, między innymi: praca grupowa (jeden numer wspólny dla grupy użytkowników z dowolnymi scenariuszami wywołań - funkcjonalność pozwalająca sprawnie obsługiwać połączenia przychodzące), przejmowanie połączeń od użytkowników w zdefiniowanej grupie, interaktywne kierowanie połączeń przychodzących (IVR), możliwość pracy w trybie agentów Call Center (mogą być zlokalizowani w Firmie lub poza nią).
Funkcje wirtualnej centrali abonenckiej PABX w ofercie Business Office to między innymi: natychmiastowe i warunkowe przeniesienie wywołania, blokada prezentacji numeru na żądanie, prezentacja nazwy osoby dzwoniącej, funkcje „nie przeszkadzać”, poczta głosowa, skrócone wybieranie.
Pakiet Business Office przeznaczony jest dla firm jedno- i wielooddziałowych. W ramach oferty dostępny jest pakiet podstawowy dla 10 użytkowników (w standardzie 10 telefonów IP Polycom 335 HD Voice) z różnymi opcjami dostępu do internetu oraz usługami dodatkowymi w cenie od 900 zł netto. Pakiet można rozszerzać o dodatkowych użytkowników i wiele dodatkowych funkcjonalności, w tym fax serwer, telekonferencje, wirtualny dysk umożliwiający backup danych i inne.