Call center Plusa zgodne z normą

Newsy
Żródło: Plus
Opinie: 1

Polkomtel otrzymał certyfikat zgodności zasad funkcjonowania struktur call center w oparciu o europejską normę EN 15838. Certyfikat potwierdza, że pracownicy infolinii sieci Plus obsługują klientów na poziomie standardów europejskich.

Certyfikacja Centrów Telefonicznej Obsługi Klienta Plusa i oparcie ich pracy na normach oraz procedurach europejskich ma gwarantować wysoki poziom zadowolenia klientów korzystających z infolinii. Maksymalna satysfakcja konsumenta oraz oferowanie najwyższej jakości obsługi jest podstawą marki Plus.
Norma EN15838 została opracowana na zlecenie Komisji Europejskiej przez Austrian Standards plus Certification (AS+) oraz European Confederation of Contact Centre Organisations (ECCCO) i zatwierdzona w 2009 roku przez Europejski Komitet Normalizacyjny (CEN).
Norma obejmuje obszary kompetencji konsultantów, a także kryteria ilościowe i jakościowe wpływające na poziom zadowolenia konsumentów, takie jak poziom obsługi klienta mierzony czasem oczekiwania na połączenie, rozwiązywanie problemów klienta w pierwszym kontakcie czy średni czas obsługi kontaktu.
W Polsce partnerem AS+ i ECCCO w zakresie standaryzacji działania call center jest Stowarzyszenie Marketingu Bezpośredniego, które na mocy umowy z AS+ odpowiada za organizację procesów certyfikacji w naszym kraju.

Opinie:

Opinie archiwalne (1):

Komentuj

Komentarze / 1

Dodaj komentarz

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: