Wszyscy fani filmów i seriali będą mogli skorzystać również z promocyjnej oferty łączonej CANAL+ online z Netflix, CANAL+ online z HBO lub CANAL+ online z Netflix i HBO:
CANAL+ online z Netflix w cenie 40 zł za pierwszy miesiąc (w opcji Netflix „Standard”), 20 zł za drugi miesiąc (dzięki promocji na podstawowy pakiet CANAL+) i 65 zł za kolejne miesiące
CANAL+ online z HBO w cenie 30 zł za pierwszy miesiąc, 10 zł za drugi miesiąc (dzięki promocji na podstawowy pakiet CANAL+) i 55 zł za kolejne miesiące
CANAL+ online z Netflix i HBO w cenie 50 zł za pierwszy miesiąc, 30 zł za drugi miesiąc (dzięki promocji na podstawowy pakiet CANAL+) i 75 zł za kolejne miesiące
Pakiet CANAL+ można też rozszerzyć o inne usługi dodatkowe:
Pakiet CANAL+, ELEVEN SPORTS i Polsat Sport Premium - pierwszy miesiąc 35 zł, kolejne 60 zł.
Pakiet CANAL+ i FUN&NEWS - pierwszy miesiąc 40 zł, kolejne 65 zł.
Pakiet CANAL+, NETFLIX, ELEVEN SPORTS i Polsat Sport Premium - pierwszy miesiąc 55 zł,
kolejne 80 zł.
Pakiet CANAL+, NETFLIX i FUN&NEWS - pierwszy miesiąc 60zł, kolejne 85zł.
Pakiet CANAL+, HBO, ELEVEN SPORTS i Polsat Sport Premium - pierwszy miesiąc 45 zł, kolejne 70 zł.
Pakiet CANAL+, HBO i FUN&NEWS - pierwszy miesiąc 50 zł, kolejne 75 zł.
Pakiet CANAL+, ELEVEN SPORTS, Polsat Sport Premium i FUN&NEWS - pierwszy miesiąc 55 zł,
kolejne 80 zł.
Pakiet CANAL+, NETFLIX, HBO, ELEVEN SPORTS i Polsat Sport Premium - pierwszy miesiąc 65 zł, kolejne 90 zł.
Pakiet CANAL+, NETFLIX, HBO i FUN&NEWS - pierwszy miesiąc 70zł, kolejne 95zł.
Pakiet CANAL+, NETFLIX, ELEVEN SPORTS, Polsat Sport Premium i FUN&NEWS - pierwszy miesiąc 75 zł, kolejne 100 zł.
Pakiet CANAL+, HBO, ELEVEN SPORTS, Polsat Sport Premium i FUN&NEWS - pierwszy miesiąc 65 zł, kolejne 90 zł.
Pakiet CANAL+, NETFLIX, HBO, ELEVEN SPORTS, Polsat Sport Premium i FUN&NEWS - pierwszy miesiąc 85 zł, kolejne 110 zł.
Ceny uwzględniają rabat za zgody marketingowe 5 zł/mies.
Świąteczne oferty CANAL+ online wspiera kampania reklamowa realizowana w telewizji, stacjach radiowych, mediach online oraz punktach sprzedaży.
Spoty telewizyjne promują dostęp do multiserwisu streamingowego CANAL+ z ofertą CANAL+, Netflix i HBO GO oraz dostępnych tam seriali, takich jak Planeta Singli. Osiem historii (CANAL+), Wiedźmin (Netflix) czy I tak po prostu (HBO). Kampania jest kolejną odsłoną nowej platformy komunikacyjnej CANAL+. Kreację do kampanii przygotował dział marketingu CANAL+, za produkcję spotu odpowiadał dom produkcyjny Moon Films, a media do kampanii kupiła agencja Havas Media.