Z okazji swoich 25 urodzin CANAL+ przygotował nowe oferty obejmujące m.in. rabat na usługi telewizyjne do końca roku i promocje VOD.
Urodzinowy rabat obejmuje wszystkie dostępne aktualnie pakiety telewizyjne, w tym również oferty łączone CANAL+ i Netflix.
CANAL+ przygotował też promocje dla swoich obecnych abonentów. Jedną z propozycji jest możliwość obejrzenia jednego filmu VOD w każdy weekend za 1 zł.
Wraz z trwaniem kampanii CANAL+ będzie udostępniał dodatkowe, promocyjne oferty i usługi.
Urodzinowe oferty z rabatem do końca roku są dostępne również dla klientów przedłużających umowy.
Urodzinowe oferty wspiera kampania reklamowa realizowana w telewizji, internecie, stacjach radiowych, social media i punktach sprzedaży.
Za koncept kreatywny i jego realizację odpowiada agencja Havas Warsaw, a za planowanie i zakup mediów Havas Media.
Za oficjalny start CANAL+ w Polsce uznaje się datę 21 marca 1995 r., kiedy wyemitowano pierwszy program z biura przy ulicy Kawalerii 5 w Warszawie.
Wcześniej (od 2 grudnia 1994 r.) programy były emitowane z Paryża za pośrednictwem satelity Eutelsat 2F3.