Carrefour Mova sprzedał ponad 100 tys. kart SIM, jednak aktywni abonenci stanowią około połowy tej liczby, powiedział dyrektor zarządzający Tomasz Gniewek w rozmowie z agencją ISB. "Sprzedanych kart mamy dużo więcej niż 100 tys., aktywni abonenci to mniej więcej połowa tego" - powiedział Gniewek.
Dodał, że obecnie rynek telekomunikacyjny jest bardzo trudny dla MVNO. "Potwierdzam, że rynek jest bardzo ciężki. Szczególnie w obecnie bardzo agresywnej polityki cenowej dużych operatorów" - powiedział Gniewek. Zaznaczył, że Mova nie zamierza uczestniczyć w bezpośredniej walce cenowej z Play.
"Nie to jest naszą przewagą" - podkreślił Gniewek. Mova oferuje m.in. doładowania w zamian za zakupy dokonane w sieciach sklepów należących do Carrefour. W zeszłym tygodniu informowała też, że będzie swoim klientom zwracać w doładowaniach koszt przeniesienia numeru do swojej sieci. Gniewek poinformował, że Mova zamierza współpracować silniej z programami lojalnościowymi i finansowymi Carrefour.