Cennik usługi ADSL w Netii

Newsy
Żródło: Netia
Opinie: 62

Netia przedstawiła dziś swoją ofertę szerokopasmowego dostępu do Internetu w technologii ADSL - Net24. Usługa ta jest dostępna od 15 kwietnia br. za pośrednictwem modemu ADSL, zarówno na linii analogowej, jak i cyfrowej ISDN.

Pobieranie danych przez użytkownika tej usługi odbywa się z prędkością 512 kb/s, natomiast prędkość danych wysyłanych wynosi 128 kb/s.

Cennik Net24

Rodzaj opłaty Cena netto w zł VAT Cena brutto w zł
Aktywacja usługi 81 22% 98,82
Abonament miesięczny 130 7%  139,10

Opinie:

Opinie archiwalne (62):

Komentuj

Komentarze / 62

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    equal_sonic pisze: 2004-04-15 11:10
    obaczymy co z tego wyjdzie =)
    0
  • Users Avatars Mini
    klops pisze: 2004-04-15 11:11
    na zachete 10pkt ;) nie jest zle, ale i tak czekamy na obnizki i promocje ;)))
    0
  • Users Avatars Mini
    klops pisze: 2004-04-15 11:13
    ah, mogliby podac zasieg. a moze ktos wie gdzie mozna a gdzie trzeba poczekac?
    0
  • Users Avatars Mini
    klops pisze: 2004-04-15 11:14
    no i moze *tkubon sie przesiadzie na netie bo tu mozna na isdn-ie. w opolskim dziala netia?
    0
  • Users Avatars Mini
    piwo pisze: 2004-04-15 11:17
    Porazajaca oferta to nie jest, niestety.... Jak to ludowe powiedzienie mowi -"... z duzej chmury maly deszcz..." Myslalem ze Netie stac bedzie na lepsze warunki i ceny w granicach 100 zl abo. Czyli niestety nie jest to atrakcja w stylu wprowadzenia Heyah na rynek komorkowy.
    0
  • Users Avatars Mini
    _boniek_ pisze: 2004-04-15 11:19
    szczerze mowiac niczym nie zachwycili, tym bardziej ze pies podnosi przepustowosc, no i ta oplata aktywacyjna pozdr
    0
  • Users Avatars Mini
    Mike_One pisze: 2004-04-15 11:19
    Biorę.. :) Ciekawe tylko ile będzie kosztował modem (alternatywą będzie allegro.. :))
    0
  • Users Avatars Mini
    klops pisze: 2004-04-15 11:22
    ***_boniek_: mysle ze po przewaleniu sie 1szej fali chetnych, ktorzy i tak dlugo czekali i nie maja zamiaru dluzej bedzie promocja i na aktywacje jak w tepsie.
    0
  • Users Avatars Mini
    blobi pisze: 2004-04-15 11:26
    Mike_One: wal do naszej hurtowni. Mamy modem/router cztero portowy ADSL za 280 netto :) Odrazu sobie rozdzielisz na kilku uzytkowników :) A i switche się znajdą jak bedziesz miał bardziej ambitne plany :) Co do oferty: czemu narzekacie?? Dotychczas żaden operator nie rozpoczą świadczenia usług ADSL od takiego poziomu cenowego! Szkoda tylko że nie podali czy są jakieś limity no i jaki jest transfer od klienta...
    0
  • Users Avatars Mini
    hm... pisze: 2004-04-15 11:27
    ??
    0
  • Users Avatars Mini
    Gonzales pisze: 2004-04-15 11:27
    No cóż, przykład Netii dobitnie pokazuje, że w przypadku DSL nie ma zbyt wielkiego pola do manewrowania cenami. Cena zbliżona do ceny TP, prędkość ta sama, od maja jeszcze niższa. Poza tym należy zauważyć, że Netia wjeżdża z DSL w momencie, gdy TP wywaliła kasę na wypromowanie korzyści płynących z dostępu szerokopasmowego [co akurat nie stanowi zarzutu]. Stąd zresztą zapewne ta niższa cena, w końcu Netia będzie promować konkretną usługę, a nie korzyści; a to, jak wiadomo, jest tańsze.
    0
  • Users Avatars Mini
    blobi pisze: 2004-04-15 11:30
    Gonz: Dokładnie. Moze to i nie jest zarzut, ale to jednak jest wykorzystanie reklamy innego operatora do własnych korzyści :) I zobaczymy co bedzie z prędkosci po paru miechach - moze tez podniosą ? :)
    0
  • Users Avatars Mini
    SZ3RYF pisze: 2004-04-15 11:30
    ech, troche sie rozczarowalem. liczylem na bardziej radykalne ruchy cen.
    0
  • Users Avatars Mini
    e-stach pisze: 2004-04-15 11:35
    ...a miala byc konkurencja....
    0
  • Users Avatars Mini
    tomekj9 pisze: 2004-04-15 11:40
    zawsze toi nieco taniiej
    0
  • Users Avatars Mini
    piwo pisze: 2004-04-15 11:41
    blobi, Gonzales: Wg mnie najwieksza role w promowanie dostepu ADSL i jego powszechnosc odgrywa cena. To czy predkosc bedzie wynosila 512 czy 640 ma tylko niewielki wplyw na przekonanie uzytkownikow do zainteresowania sie ta usluga. Fakt -dobrze jest miec wiecej za ta sama cene ale chyba istota tkwi w kosztach dostepu - jesli beda niskie to oferta ma szanse rzeczywiscie wplynac na rozwoj tej technologi w Polsce. I niech teraz nie krzycza uzytkownicy kablowek ze u nich jest Inet za 50 zeta - nie wszyscy moga byc klientami kablowek.
    0
  • Users Avatars Mini
    mac_777 pisze: 2004-04-15 11:43
    ludzie to jest konkurencja! jak tpsa startowala to ile zadala? Pytanie drugie czy trzeba podpisywac lojalke jesli nie, to rewelacja, jesli tak to na poczatek i tak niezle. Pytanie trzecie ile sie placi za abonament linii tel w netii! Zreszta tpsa obniza ceny bo sie obawia konkurencji!
    0
  • Users Avatars Mini
    piwo pisze: 2004-04-15 11:46
    Dodam jeszcze ze jesli dostep typu dial-up bylby u nas ryczaltowany (np w cenie abo) to tez duzej liczbie ludnosci by to wystarczylo - nie kazdy uzywa Inetu do przesylu ogromnych ilosci danych.
    0
  • Users Avatars Mini
    klops pisze: 2004-04-15 11:51
    ***piwo: w dialogu jest za jakies 80-90 zl. powinno byc taniej ale w polaczeniu z isdn to wiekszosci z nas (Polakow) by starczylo...
    0
  • Users Avatars Mini
    Gonzales pisze: 2004-04-15 11:55
    ***Piwo: nie do końca się z Tobą zgodzę. Zmiana prędkości z 512 go 640 faktycznie ma niewielkie znaczenie w sytuacji, gdy Neo to alternatywa dial-up; ale przy ściąganiu większej ilości danych może być zauważalne.
    0
  • Users Avatars Mini
    maras pisze: 2004-04-15 11:59
    No cóż dobrze że jest, ale tak jak pisałem wcześniej w innym watku cena niestety szału nie robi. **mac_777 - to jest konkurencja? przeciez jak by zrobili cenę 200zł to by wogóle nie musieli startować z usługą bo by nie było chętnych, przy aktualnych cenach konkurencji -wiec twój argument jest bezsensu. Niestety rewalacja to by była jak by rzeczywiście zaproponowali KONKURENCYJNĄ cenę, a tak mamy praktycznie to samo. Plus że wkońcu jakiś operator w Polsce wprowdził ADSL na ISDN, teraz TP musi na to odpowiedzieć. Ale to oczywiście tylko informacje papierowe zobaczymy jak będzie w praktyce z wykonaniem. Dobrze że wkońcu inni operatorzy raczyli zainwestować w ADSL
    0
  • Users Avatars Mini
    mardall pisze: 2004-04-15 12:01
    miałem nadzieję, że bedzie ok. 100 zł. ale tak to już widocznie jest gdy trochę wczesniej idzie informacja ze coś będzie tańsze albo konkurencyjne a później przychodzi rozczarowanie. W tym wypadku troche mniejsze niż np. z ofertą POPa.
    0
  • Users Avatars Mini
    klops pisze: 2004-04-15 12:04
    imho wystarczy ze pozwola zakladac adsl z najnizsza taryfa za 23zl (a nie jak w tepsie z z taka za przynajmiej 42zl) i juz sie robi "konkurencyjniej" ;) ja bym na to poszedl bo ze stacjonarki malo korzystam a z i-netu duzo...
    0
  • Users Avatars Mini
    lewickijacek pisze: 2004-04-15 12:10
    A w Słupsku o Netii ani widu ani słychu...
    0
  • Users Avatars Mini
    Gonzales pisze: 2004-04-15 12:27
    Natomiast co do Dialogu - IMHO ryczałt w Dialogu jest stanowczo za drogi. 90 PLN + 15 za ISDN daje ponad 100 PLN za niewielką prędkość [przy kilku ograniczeniach], zwłaszcza na tle Dialostrady czy Neostrady. Jedyne co mnie trzyma przy tym archaizmie to to, że nie ma możliwości technicznych na DSL u mnie w mieszkaniu.
    0
  • Users Avatars Mini
    a pisze: 2004-04-15 12:28
    W tepsie trzeba podpisać lojalkę na rok by móc płacić 149, w przeciwnym razie jest 199 a tu bez cyrografu jest 139,1PLN
    0
  • Users Avatars Mini
    Darek pisze: 2004-04-15 12:39
    Ale niestety stalego IP chyba Netia nie dala do tego DSLa. Raczej na pewno, bo wyczytalem na ich stronie, ze to jest PPPoE.
    0
  • Users Avatars Mini
    mac_777 pisze: 2004-04-15 12:45
    ** maras napisalem ze to jest konkurencja bo 10zl taniej (jeśli 10zl jest malo to chcialbym zyby mi ludzie dawali 10zl). po za tym jesli nie ma tam umowy na 12 miesiecy to jest to juz znaczna konkurencja! Mam nadzieje ze ceny beda szybciej spadaly niz w tpsa
    0
  • Users Avatars Mini
    tester pisze: 2004-04-15 12:54
    Właśnie sprawdzam jak działa \"NET24\" Netii - powiem wam krótko : SUPER !!! są teraz tzw. godizny szczytu a wszystko ładuje się jak błyskawica, mam odpalony streaming (radio), ciągnę z tucows.com pliki z prędkościami ~ 50 kB/s, pingi króciutkie - słowem rewelka. Nie ma co porównywać z NIEostradą, nie ma cyrografu (czyli taniej o prawie 60z/mc), nie ma limitów !! a modem i tak mam z routerkiem więc po co mi \"kibelek\" na usb (poza tym w sklepie Netii //sklep.kikom.p mają modemo-routerki w calkiem dobrych cenach). Czytając newsa na www-telefon-pl już wiem kto sponsoruje tamte newsy :( no coments....
    0
  • Users Avatars Mini
    loco pisze: 2004-04-15 13:06
    Dobrze, że jest jakaś konkurencja dla neosrady (która działa różnie, często np. wywala). Ja nie mam szans na Netię, ale i tak popieram konkurencję!
    0
  • Users Avatars Mini
    Shadow-master pisze: 2004-04-15 13:09
    No i fajnie stałka w neti
    0
  • Users Avatars Mini
    klops pisze: 2004-04-15 13:32
    ***tester: nie martw sie telefonem-pl, tamten kolega redaktor juz dawno zadnej Mani nie zaliczyl oprocz przesladowczej ;)
    0
  • Users Avatars Mini
    klops pisze: 2004-04-15 13:34
    ***tester: jak z zasiegiem? od razu caly obszar duzych miast czy powolutku?
    0
  • Users Avatars Mini
    Technic pisze: 2004-04-15 13:53
    Taa no i Netia mogła wprowadzić ADSL na łączu ISDN bez żadnych problemów ani większych kosztów, a głupia TPSA już nie ma możliwości technicznych?? Dlaczego ja nie jestem w zasięgu Netii ;-(
    0
  • Users Avatars Mini
    Leafy pisze: 2004-04-15 14:09
    Oferta wcale nie jest tania jak sie wszystkim wydaje to raz a dwa zanim sie wszyscy rozpedzicie do zakupow to proponuje pierwsze sprawdzic jakie Netia ma lacza miedzyoperatorskie i zagraniczne.
    0
  • Users Avatars Mini
    Robo pisze: 2004-04-15 14:52
    KAZDA OFERTA OPERATORA KONKURENCYJNEGO DLA TEPSY JEST PORZADANA, BO WCZESNIEJ CZY POZNIEJ WYMUSI JAKIES DZIALANIA NA MONOPOLISCIE. DLA MNIE OSOBISCIE OFERTA NETII I DIALOGU JEST O TYLE LEPSZA, ZE MOZNA MIEC ADSL-a NA LACZU ISDN.OPROCZ TEGO W DIALOGU JEST NAWET RYCZALT W ISDN-ie NA NIELIMITOWANY DOSTEP WDZWANIANY. JAKIS CZAS TEMU MOCNO REKLAMOWANO ISDN W TEPSIE, A TERAZ OLANO SOBIE KLIENTOW. BRAK ZADNEGO Z POWYZSZYCH ROZWIAZAN SWIADCZY TYLKO O ZACOFANIU NASZEGO MONOPLISTY!!!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    jarekt pisze: 2004-04-15 15:08
    Ja juz sie przyzwyczailem - netia zawsze jest tansza od TP o pare punktow procentowych. To kpina nie wolny rynek wiec trudno sie specjalnie dziwic. Z drugiej strony nie ma sie czym zachwycac bo wiecej od TP przeciez wziasc sie fizycznie nie da wiec jak widac poszli po najmniejszej linii oporu. Znajac jednak infrastrukture sieciowa netii i porownujac ja do polpaku gleboko wspolczuje tym ktorzy zamienia Neo na ta oferte. Ja z pewnoscia tego nie zrobie.
    0
  • Users Avatars Mini
    DeeM pisze: 2004-04-15 15:09
    zgadzam sie z robo - ważne ze w ogóle coś rusza sie w konkurencji - z czasem tepsa musi ustąpić.....
    0
  • Users Avatars Mini
    tomacisz pisze: 2004-04-15 15:16
    DROGO - za drogo - jarekt ma racje - to kpina a nie wolny rynek, na negacji monopolu daleko sie nie pojedzie. Z drugiej strony Netia zachowuje sie tak samo jak kazdy inny NOL - wrzeszczy: taniej !!! a korzysc klienta osiaga kosmiczne rozmiary grosza na rok
    0
  • Users Avatars Mini
    Fazi pisze: 2004-04-15 15:30
    Dość tani w stosunku do prędkości jest internet w Dialogu. Chodzi oczywiście o Dialnet DSL. 1 Mb/s kosztuje 159,43 zł z VATem, a 2 Mb/s - 266,43 zł z VAT. Nie wiem tylko czy podpisuje się umowę. Ale w stosunku do tego co oferuje Netia (512 kb/s - 139,10 zł) a Dialog (1Mb/s - 159,43 zł) z różnicą 20 zł, to Netia wcale się nie postarała. Jedynym minusem Dialogu jest to, że nie wszędzie ta usługa jest dostępna terytorialnie. Ale wolę żeby Dialog poszerzał swój zasięg robiąc to raz a porządnie niż mieć tą usługę wcześniej a nie dopięta na ostani guzik, jak to było na samym początku z Neostradą.
    0
  • Users Avatars Mini
    S-i-R-o pisze: 2004-04-15 15:32
    Lepiej by zrobili jakby wprowadzili DSL ze stałymi adresemi IP, z łaczem 2Mb / 1 Mb lub przynajmniej 1,5 Mb, a takto zadna rewelacja :/
    0
  • Users Avatars Mini
    Alexander25 pisze: 2004-04-15 16:45
    No jak zwykle - Netia to operator specjalnej troski ,ceny nie powalają . Póki co działać będzie dobrze , bo uzytkowników usługi jest mało , ale co bedzie potem. A przede wszystkim co z tymi którzy wzięli koszmarnie drogą i daremną Interlinię z umową na 2 lata ? Czy mogą sobie migrowac na dsl czy zostali po prostu zrobieni w trabę i Netua nadal będzie oferować im szmelc za grube pieniadze ?
    0
  • Users Avatars Mini
    tkubon pisze: 2004-04-15 17:03
    **klops: W opolskim jest netia, ale Opolu tylko w centrum! Dalej podlaczaja radiowe, a u mnie nie dociera nawet radiowe, a mieszkam 11km od centrum. Ta oferta powinna byc rowniez dla abonentow TP na terenie calej Polski. Wtedy mozemy mowic o konkurencyjnosci, bo tak to malo ludzi z tego bedzie korzystac, co praktycznie nie stanowi zadnej konkurencji dla TP. Pytanie czy beda jakies promocje obnizajace zaproponowane stawki. Pod jednym wzgledem powinna TP brac przyklad z Netii. ADSL dziala takze na ISDNie, daltego niech sie TP nie tlumaczy brakiem mozliwosci itd. Po prostu tp ma wszystkich w d...... Potwierdza sie to co juz ludzie wielokrotnie mowili. Z duzej chmury maly deszcz. Oferta nie jest rewelacyjna. Moze jedynie uchronic Netie od migracji ich abonentow z powrotem do TP ze wzgledu na neostrade
    0
  • Users Avatars Mini
    Mike_One pisze: 2004-04-15 17:37
    Jak zwykle, krytyka - ludzie, to serio wielki krok do przodu. Mam już Netię od.. chyba z 5 lat, nareszcie jakaś rozsądna stałka. Minimalnie tańsze niż w TPsie? Trudno. Ważne że jest. Ja i tak to kupię.. :)
    0
  • Users Avatars Mini
    jim pisze: 2004-04-15 17:51
    Moglby ktos napisac czy jest stale IP ?? DZIEKI !
    0
  • Users Avatars Mini
    kruki pisze: 2004-04-15 17:53
    HEHEH to smieszna oferta, poprzedni news o ofercie netii zostal zminiony bo bylo tam zawarty zwrot ze bedzie to oferta "DUZO" tansza od Neostrady a ty:P doslownie tylko 10zl roznicy!! nic dodac nic ujac. Modrator gsmonline troche sie pospieszyl z newsem sprzed 2 dni bo dzis juz zminil temat tamtej widomosci:-)
    0
  • Users Avatars Mini
    Mike_One pisze: 2004-04-15 18:16
    jim - nie ma. IP Przydzielane jest dynamicznie.
    0
  • Users Avatars Mini
    M pisze: 2004-04-15 18:32
    Nie tak pięknie wygląda wliczając to że TPSA w maju powiększa przesył w NEOSTRADzie z 512 na 640 Kb
    0
  • Users Avatars Mini
    GREG pisze: 2004-04-15 21:26
    Podobno w ISDN usługa będzie dostępna dopiero od maja.
    0
  • Users Avatars Mini
    pawel pisze: 2004-04-15 22:19
    I co z tego i tak nie działa na radiolini a w Krakowie spora cześć abonentów ma radiolinie!
    0
  • Users Avatars Mini
    tkubon pisze: 2004-04-15 22:49
    **pawel: Radiolinia - help!!! Jakosc pozostawia wiele do zyczenia. Predkosc modemu tez, chociaz teraz podobno cos w tym zmienili i nawet ADSLa mozna miec na radiolinii, ale tego ADSLa to nie jestem pewien. **Mike_One: zazdroszcze cie troche tego, ze masz mozliwosc Netii, ja bym sie juz do nich dawno chetnie przesiadl, ale z tego co zauwazylem ta firma stoi w miejscu nic sie nie rozwija. TP jest od nich duzo nowoczesniejsza firma. Zamiast klasc nowe kable i podlaczac nowe
    0
  • Users Avatars Mini
    Alexander25 pisze: 2004-04-15 23:20
    Paweł - nie tylko w Krakowie Netia odwaliła radioliniową fuszerę, w miastach woj. śląskiego mają tak samo o ile nie więcej. Trudno się tez nie zgodzić z tkubonem .Nie chciało im się inwestować w kabelki nawet na wielkich i gęsto zaludnionych osiedlach. Według Netii telefon ma służyć do tego co 10 lat temu w TP - tylko i wyłącznie do dzwonienia.Ta firma wyjątkowo lubi łatwe i szybkie pieniążki przy zerowych nakładach z własnej strony. Netia jest chora i zacofana. Jedyne co potrafi to wysmarowac na tramwajach idiotyczną reklamę :konkurencja w telekomunikacji" .
    0
  • Users Avatars Mini
    maroc pisze: 2004-04-15 23:49
    Czekalem na to ze dwa lata wreszcie sie doczekalem uslugi w miare szybkiej i konkurencyjnej, dzwonie do konsultanta a tu klops - w Poznaniu jeszcze nie da rady przynajmniej narazie - centrale jeszcze nie gotowe.
    0
  • Users Avatars Mini
    astef pisze: 2004-04-16 00:54
    maroc - no wlasnie, ja tez dzisiaj dzwonilem (mieszkam w Poznaniu): \"prosze zadzwonic po 15-ym maja...\". Qrcze, a juz sie tak cieszylem!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    Celeronik pisze: 2004-04-16 01:30
    Eee to to samo co neostrada :(( błeee myslalem że coś sensowniejszego wymyślą ...
    0
  • Users Avatars Mini
    maras pisze: 2004-04-16 11:56
    no naprawdę jeżeli ktoś się spodziewał po NETII bardzo konkurecyjnej oferty to był raczej troszkę naiwny. Zresztą aleksander25 prawidłowo podsumował tą firmę i jej ponad 13 letnią historię na rynku
    0
  • Users Avatars Mini
    klops pisze: 2004-04-16 13:30
    ***maroc: alez ja na prawde nie siedze na infolinii netii ;)
    0
  • Users Avatars Mini
    klops pisze: 2004-04-16 13:37
    przy okazji *maroc i *astef wyjasnili moje watopliwosci co do zasiegu tej oferty ;) a tk przy okazji to moze i netia ma kiepska infrastrukture ale ceny na rozmowy sa fantastyczne. teraz wprowadzili pakiety "na wiosne" czy cus w ten desen. za dodatkowe 110zl np. nieograniczone rozmowy z 1nr stacjonarnym w innej strefie i 60h na komorke. jak ktos ma sympatie w odleglosci to nie jest zle ;)
    0
  • Users Avatars Mini
    tkubon pisze: 2004-04-16 14:52
    ***klops: Zgoda, ceny rozmow sa nizsze to nie ulega watpliwosci, musza jakos zachecic do siebie, ale jest u nas troche nienormalnie, bo to najpierw TP obniza ceny, a potem sie netia dostosowuje, a powinno byc odwrotnie. Jako KONKURENCJA W TELEKOMUNIKACJI to Netia daje nizej, a tp czujac oddech konkurencji tez schodzi z tonu, wtedy jest normalnie. A tak to Netia dostosowuje swojego ceny do TP, zeby totalnie nie spasc z rynku!
    0
  • Users Avatars Mini
    rgumkowski1 pisze: 2004-04-19 17:59
    Cena niższa niż TPsiana Neo, a parametry te same, no atrakcyjnie wygląda ta oferta Netii.
    0
  • Users Avatars Mini
    rgumkowski1 pisze: 2004-04-19 18:01
    Powtarzałem to i będe powtarzał w kólko, żadnej konkurencji u nas nie będzie dopuki Netia i Dialog, nie obudza się z letargu i nie rozszerzą swojej działalności na cały kraj.
    0
  • Users Avatars Mini
    dragonite pisze: 2004-04-20 16:28
    Zapominacie o jednym i? Netia ma leprze punkty styku z innymi ISP w kraju ni? TPSA. Jak kto? ma blade poj?cie jak to wygl?da to napewno przyzna mi racj?
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: