CenterNet będzie oferować dedykowane usługi telefonii komórkowej dla poszczególnych grup społecznościowych pod różnymi markami. Do masowego klienta CenterNet wyjdzie z ofertą pod własną marką - poinformował agencję PAP nowy prezes spółki Tomasz Jarmicki.
"Naszą strategię cechuje to, że chcemy umożliwiać komunikację i kierować naszą ofertę do poszczególnych grup społeczności, które do tej pory nie miały dedykowanej oferty na rynku telekomunikacyjnym, szczególnie komórkowym. Oferta Lux Veritatis jest pierwszą, która w sposób rynkowy została zakomunikowana, ale to nie jest jedyna, nad którą pracujemy" - powiedział.
Prezes powiedział, że potencjalna grupa docelowa do jakiej może dotrzeć CenterNet dzięki współpracy z Lux Veritatis to ok. 2 mln osób, ale kolejne grupy społecznościowe, z którymi może współpracować CenterNet nie musza być już tak liczne. "Biznes model nie zakłada takiego sztywnego podejścia, że muszą to być grupy docelowe powyżej 1 mln. Staramy się podejść do tego elastycznie. T" - powiedział Jarmicki. Prezes powiedział też, że CenterNet robi wszystko, aby uruchomić usługi komórkowe wcześniej niż w planowanym na pierwszą połowę 2009 roku terminie.