Ceny telefonów w nowej ofercie Idei

Newsy
Opinie: 130

Zestawienie telefonów sprzedawanych w ofercie promocyjnej Idea Optima (NIO).

Podane ceny są cenami netto, do których należy dodać 22% VAT.
Przy wyborze planów taryfowych Nowa Idea Optima 15 i 30 - aktywacja 50 PLN

Umowa zawierana jest na 24 miesiące. Opłata specjalna za rozwiązanie umowy przed upływem 24 miesięcy wynosi 750,00 zł.
Abonent, który wybrał plan taryfowy inny niż NIO15, w przypadku zmiany planu taryfowego na NIO15 w okresie pierwszych 6 okresów rozliczeniowych jest zobowiązany do zapłaty opłaty specjalnej 200,00 zł. Opłata nie jest pobierana gdy cena promocyjna telefonu jest taka sama niezależnie od wybranego planu taryfowego.

Opinie:

Opinie archiwalne (130):

Komentuj

Komentarze / 130

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    kmnsk pisze: 2001-11-04 21:30
    Alcatel OT 511 za 349 zl !!??m Skandal podobnie jak Nokia 3330 - 249 zl. W erze ta sama nokia jest za 49 zl, i aktywacja jest tansza i jeszcze 2 godziny rozmow codziennie za friko . Dobrze ze przynajmniej Nokia 8210 kosztuje "tylko" 249 zl. KMNSK
    0
  • Users Avatars Mini
    PlaYMode pisze: 2001-11-04 21:31
    No tak Idea, musi teraz czymś nadrabiać, mało ma klientów, a chcą więcej, ciekawe tylko jaki jest tego skutek. Swoją drogą usłyszałem kiedyś o możliwości przejęcia Centertela przez jakiegoś zagranicznego opa. Wie ktoś coś więcej na ten temat? A zresztą ceny "tańszych" telefonów i tak się nie zmieniły.
    0
  • Users Avatars Mini
    eljocik pisze: 2001-11-04 21:32
    Mniemam, ze ludzie z marketingu IDEI sa gdzies daleko, moze na wakacjach. Kto to wymyslil takie ceny??????????? Czyzby SIEMENS C25, to jakas specjalna limitowana seria????????????? ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    Macklin pisze: 2001-11-04 21:34
    To chyba jakaś pomyłka! Owszem 3310 miało kosztować tyle co 8210, ale na tym poziomie!?
    0
  • Users Avatars Mini
    Macklin pisze: 2001-11-04 21:34
    Do eljocik. Pewnie "srebrna linia"!
    0
  • Users Avatars Mini
    micc pisze: 2001-11-04 21:43
    3330 tyle co 8210????? To chyba jekies nieporozumienie a do tego jeszcze ten alcatel!
    0
  • Users Avatars Mini
    hubert pisze: 2001-11-04 21:43
    Ja tez sie przylaczam do glosow krytyki. A juz najbardziej nalezy sie idei "lup w leb" za cene 3330. 2 posty nizej przeczytalem, ze Era daje ja za 50 zl. I gdzie tu logika?! P.s. A podobno miala byc od 5.11. V66..... eeeehhhh..... szkoda slow.
    0
  • Users Avatars Mini
    gmazur pisze: 2001-11-04 21:44
    dlaczego 6210 dalej w tej samej cenie?
    0
  • Users Avatars Mini
    Macklin pisze: 2001-11-04 21:47
    Coś czuję, że to będzie chyba najbardziej skomentowany artykuł na GsmOnline.
    0
  • Users Avatars Mini
    abdul pisze: 2001-11-04 21:49
    Jasli to sa oficjalne ceny to niezle je spie..li. OT 511 za 349 zl to wiecej niz dotychczas. Jeszcze nie widzialem zeby podnosili ceny zamiast opuszczac. A mialo byc tak ladnie - 8210 za grosze. Nadzieja matka naiwnych.
    0
  • Users Avatars Mini
    PatGSM pisze: 2001-11-04 21:51
    ej????????? co to ma znaczyc??????????????? przeciez 8210 miala byc po 49!!!!! i 3330 tez! Przeciez to zadna rewelacja, jesli to prawda to idea zrobila duzy krok w tyl!!!!!!!!! az mi sie nie chce wiezyc, ze to prawdziwe info
    0
  • Users Avatars Mini
    ^various^ pisze: 2001-11-04 21:55
    Heh. to ciekawe jak idea chce przyciagnac nowych klientow. niesamowity blamaz idei jezeli chodzi o ceny telefonow. jeszcze nie spotkalem sie aby ceny w kolejnej promocji zdrozaly (alcatel) wstyd.
    0
  • Users Avatars Mini
    abdul pisze: 2001-11-04 21:59
    Wlasnie dostalem maila od MMXa i podobno ceny OT511 i 8210 dotycza Optimy15, a w wyzszych abonamentach 511 za 149 i 8210 za 49. Ciekawe czy to prawda. Jak tak to sie zastanowie nad kupnem ktoregos.
    0
  • Users Avatars Mini
    kmnsk pisze: 2001-11-04 22:01
    Po prostu porazka !!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    Macklin pisze: 2001-11-04 22:03
    Czy gdzieś wogole jest napisane, ze umowa jest na 2 lata? Bo jesli na rok, to jeszcze bym sie zastanawiał. Poza tym jesli to prawda co pisze \\\"abdul\\\" to ktory porzadny_gość/biznesmen/ ma kupic alcatela 511. To telefon dla mlodziezy.
    0
  • Users Avatars Mini
    muzzy pisze: 2001-11-04 22:07
    Kto to dawał cynk ze 6210 juz wkrótce ma zejsc ponizej 100...
    0
  • Users Avatars Mini
    hubert pisze: 2001-11-04 22:08
    Mnie najbardziej sie rzuca w oczy wielki rozstrzal cenowy, a w szczegolnosci multum fonow do 5 zlotych. Juz ja bym wolal najtansze od np. 200 zl, a za to tanie polaczenia... ale sie chyba nie doczekam. NO chyba przy nasyceniu rynku powyzej 30 %. Po za tym brakuje mi w tej ofercie telefonow z cena miedzy 50 a 200 zl. Ciekawe czym sie kierowali CI ich spece od Marketingu.?
    0
  • Users Avatars Mini
    PlaYMode pisze: 2001-11-04 22:10
    Macklin: jeszcze nic oficjalnie nie wiadomo, ale najprawdopodobnie na 2 lata, tyle słychać z "przecieków". Wiem też, że np. pracownicy plusa dostają info o nowych promocjach czasami nawet dzień przed początkiem tej promocji, pewnie nie chcą, aby konkurencja zbyt wcześnie się dowiedziała.
    0
  • Users Avatars Mini
    jmk pisze: 2001-11-04 22:10
    Wojtek jak wklepywal mojego maila, to sie troche rabnal ;-). Za sekundke podam skorygowane ceny - a Wojtkowi juz przekazalem info. pzdr jmk
    0
  • Users Avatars Mini
    gmazur pisze: 2001-11-04 22:11
    muzzy: tez bym chcial wiedziec kto podawal takie ceny? zastanawia mnie dlaczego zrobila sie taka ssssstraszna roznica w cenie pomiedzy 6210 a 8210. gm
    0
  • Users Avatars Mini
    muszka pisze: 2001-11-04 22:13
    Pewnie ludzie z IDEI zapomnieli, ze jest juz rok 2001, a nie 1998.
    0
  • Users Avatars Mini
    PlaYMode pisze: 2001-11-04 22:13
    hubert: pewnie tym, że telefony muszą być tanie, sory że odpisuję dopiero teraz, ale gdy pisałem poprzedniego posta, nie widziałem jeszcze twojego. A że brakuje telefonów pomiędzy 50-200 zł. No cóż abonenci w Polsce już tacy są. Albo kupują telefony bardzo tranie (bo tanie) i czasami dobre, albo te droższe - bo są bardzo dobre. Widocznie nie opłaca się utrzymywać cen "średnich" ale taka kasa za Nokię 3330, to już chyba skandal. Miała już tanieć, bo przecież jest już jakis czas na rynku.
    0
  • Users Avatars Mini
    jmk pisze: 2001-11-04 22:14
    A zatem - obiecana Korekta tego, co Wojtek w moim imieniu wklepał ;-) Nokia 3330 249,00 (NIO 15 i 30) 49,00 (NIO 60-240) Nokia 8210 249,00 (NIO 15-30) 49,00 (NIO 60-240) Alcatel OT511 349,00 (NIO 15-30) 149,00 (NIO 60-240) Ericsson T29s 449,00 (NIO 15-30) 249,00 (NIO 60-240) Teraz jest poprawnie ;-) Cyrografy oczywiście 24 miesiące. pzdr, jmk
    0
  • Users Avatars Mini
    Lysy pisze: 2001-11-04 22:16
    Niech cena 8210 leci dalej w dol bo to fajny i mily telefonik :))
    0
  • Users Avatars Mini
    gmazur pisze: 2001-11-04 22:18
    a co z 6210? bez zmian?
    0
  • Users Avatars Mini
    Franek pisze: 2001-11-04 22:20
    ale zajebiscie , same nowosci! bhahha..
    0
  • Users Avatars Mini
    hubert pisze: 2001-11-04 22:22
    a 8850 jak stala, tak stoi. Dla mnie zenada! No, moze za wyjatkie 8210 w NIO 60 -240.
    0
  • Users Avatars Mini
    muszka pisze: 2001-11-04 22:24
    Juz widze tlumy u drzwi salonow IDEI. ;-D
    0
  • Users Avatars Mini
    ^various^ pisze: 2001-11-04 22:24
    ciekawe jakie ceny beda przy przedluzaniu umowy, te z IO15-30 czy te od IO60, a moze ejszcze jakies innne.
    0
  • Users Avatars Mini
    dexter pisze: 2001-11-04 22:25
    Ale jazda: dwa zaskoczenia - po pierwsze 8210 miała być po 49..., ale drugie jest jeszcze lepsze: parę dni temu skorzystałem z "zostańmy razem" i wziąłem T29 (za 199 - ale zapłaciłem punktami Profita), a tu niespodzianka TERAZ KOSZTUJE DUŻO WIĘCEJ. Myślełem że zrobiłem błąd spiesząc się a tu proszę - zyskałem sporo kaski. Generalnie Idea nie spisała się, ceny są jednym słowem - beznadziejne. Ale za to nowe taryfy dla mnie są korzystniejsze od starych. Pzdr.
    0
  • Users Avatars Mini
    waldo pisze: 2001-11-04 22:27
    no to po malej korekcie wszystko zaczyna wygladac lepiej !!! DZIEKI za cynk
    0
  • Users Avatars Mini
    dexter pisze: 2001-11-04 22:27
    Poprawka: Admin smienił niusa - teraz są trochę inne ceny - doszły ceny z wyższymi taryfami. Teraz to rozumiem. Pzdr.
    0
  • Users Avatars Mini
    digimon pisze: 2001-11-04 22:27
    ^various^: w ofercie "ZR" N8210 będzie kosztować 49 zł netto także bardziej się opłaca zostać niż kupic, a zmiana na NIO nie jest konieczna możesz korzystać ze starej Optimy ile bedziesz chciał. A jak będziesz chciał sobie zmienić to luzik dzwonisz, mówisz i masz, ja tak sobie zrobię bo w starej OPtimie nie ma pakietu SMS50 a dla mnie będzie bardziej opłacalny
    0
  • Users Avatars Mini
    gmazur pisze: 2001-11-04 22:27
    bardzo madre posuniecie z malejaca cena aparatu w zaleznosci od wybranego planu taryfowego.
    0
  • Users Avatars Mini
    waldo pisze: 2001-11-04 22:29
    no wlasnie, mnie tez interesuje "zostanmy razem" ale tego pewnie dowiemy sie jutro :( chyba ze ktos wie ????
    0
  • Users Avatars Mini
    hubert pisze: 2001-11-04 22:30
    zgadzam sie z gm, ale dlaczego nie poszli za ciosem i nie obnizyli w ten sam sposob 6210 8850 i SL45?
    0
  • Users Avatars Mini
    Macklin pisze: 2001-11-04 22:33
    A ile kosztuje zmiana taryfy?
    0
  • Users Avatars Mini
    ^various^ pisze: 2001-11-04 22:38
    digimon: dzieki, jakies te ceny dziwne. *** w sumie moze i dobrze ze jest zroznicowana cena telefonu w zaleznosci od abo. ale bledem jest te ceny podwyzszac. Dodatkowo oprocz wyzszej ceny telefonu w nizszym abonamencie trzeba doplacic 50 zeta... chyba bedzie sie bardziej oplacalo brac wyzszy abonament, czyli wiekszy zysk dla idei. ale czy klienci nie pojda do konkurencji? pzdr
    0
  • Users Avatars Mini
    ^various^ pisze: 2001-11-04 22:40
    mmx: to by bylo ciekawe co mowisz i zmienialoby postac rzeczy!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    abdul pisze: 2001-11-04 22:41
    MMX dzieki za maila. Jak bedzie tak jak napisales to bedzie super.
    0
  • Users Avatars Mini
    hubert pisze: 2001-11-04 22:41
    ludzie, co wy chcecie od Admina?! Przeciez przed 10 minutami zmienil te ceny.
    0
  • Users Avatars Mini
    hubert pisze: 2001-11-04 22:43
    sorrki. Za bardzo sie zagalopowalem i nie doczytalem dokladnie postu mmx. Chyba sobie zrobie mala przerwe... ;)
    0
  • Users Avatars Mini
    cieglo pisze: 2001-11-04 22:45
    no coz - porazka - szczegolnie ten a511 - cichutko myslalem wlasnie o nim bo 149 zl to nie bylo tak zle ale teraz to juz calkiem zalamka...nie wiem co to za polityka...wlasnie zaladowalami sie strona idei: 'ciagle nowe pomysly' - trafili w sedno:((((
    0
  • Users Avatars Mini
    PatGSM pisze: 2001-11-04 22:54
    juz wiem dlaczego abonamenty potanialy o pare groszy! teraz zmiana ze starej optimy 30 na nowa optime 30 bedzie kosztowala, bo to zmiana na tansza!.... A co oni odwalili z tymi drozszymi telefonami! nie rozumiem, jak ktos bierze optime 15/30 to niedosc ze placi 200 zl wiecej to jeszcze ma aktywacje 50zl!! niech sie zdecyduja, i albo niech zrobia aktywacje 250zl, albo teleofny 250zl drozsze i w tedy bez aktywacji.... Jesli to sa prawdziwe ceny, a cyro bedzie na 2 latka, to jest to duzyy krok w tyl......
    0
  • Users Avatars Mini
    muminek pisze: 2001-11-04 23:02
    Do PatGSM: a kto teraz Ci kupi telefon z aktywacją 250zł? Jak się zaproponuje ciut większą cenę to jakoś to przejdzie.
    0
  • Users Avatars Mini
    dziobek pisze: 2001-11-04 23:03
    i tak 8210 bedzie im splywala jak woda, a ze drozyzna ogolnie to wiadomo, co za fachowiec c 25 wystawil:))))
    0
  • Users Avatars Mini
    muminek pisze: 2001-11-04 23:06
    No cóż, mam szczęście, że nie zmieniam na razie telefonu. Mam smycz jeszcze do 08.03.2002. Ale może ktokolwiek mi powie, lub napisze na maila, jak to jest z ofertą "Zostańmy razem" (czy jakoś tak) w IDEA? Z tego co pamiętam trzeba mieć chyba 2500 punktów profit coby "dostać" nową słuchawkę wraz ze smyczą.
    0
  • Users Avatars Mini
    muminek pisze: 2001-11-04 23:07
    Do dziobek: Eeee... pewnie z N8210 to będzie "promocja - widmo" jak to już nie raz bywało. Takie życie. Komórkę trafią nieliczni, oraz znajomi ludzi z salonów firmowych.
    0
  • Users Avatars Mini
    waldo pisze: 2001-11-04 23:11
    muminek: nie strasz mnie bo na n8210 choruje i juz zaczalem sie cieszyc .....
    0
  • Users Avatars Mini
    Macklin pisze: 2001-11-04 23:13
    Waldo, ty tez?
    0
  • Users Avatars Mini
    abdul pisze: 2001-11-04 23:19
    Chyba warto sie poswiecic za taki fon (8210 za 49zl) i odwiedzic kilka salonow. Ja bede go szukal.
    0
  • Users Avatars Mini
    muminek pisze: 2001-11-04 23:19
    Do waldo i Macklin: Ech, napaleńcy. Polecam natychmiastowe szukanie znajomości w salonach firmowych IDEA. Wątpię, że ta słuchawka będzie ogólnodostępna. Za duże przebicie na wolnym rynku. Dla przypomnienia promocja Ericssona T28s w Erze.
    0
  • Users Avatars Mini
    waldo pisze: 2001-11-04 23:20
    dMacklin: okladnie !!!! mi cyro konczy sie przed wigilia i liczylem na "zostanmy razem" ale boje sie moze byc tak jak muminek mowi ........ oby nie !!!!!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    muminek pisze: 2001-11-04 23:21
    Do abdul: Dla przypomnienia 49zł dla taryf =O90 + 24 miechy cyro. Nie wiem czy warto.
    0
  • Users Avatars Mini
    Macklin pisze: 2001-11-04 23:22
    Moze kupie jutro! Wiem ze w pewnym sklepie mają teraz N8210, bo pytalem sie. Nie jest to moze salon firmowy ale sklep przy supermarkecie.
    0
  • Users Avatars Mini
    Qba pisze: 2001-11-04 23:23
    Jutro taryfy! Nara!
    0
  • Users Avatars Mini
    muminek pisze: 2001-11-04 23:23
    Do waldo: Myślę, że lepiej w Twoim przypadku poczekać na promocję wigilijną. Mam nadzieję, że właśnie wtedy IDEA zmądrzeje i specjaliści stwierdzą, że nowe taryfy nie są aż tak rewelacyjne jak sądzili i trza walczyć też cenami telefonów.
    0
  • Users Avatars Mini
    abdul pisze: 2001-11-04 23:24
    Oj warto! W porownaniu do innych operratorow.
    0
  • Users Avatars Mini
    muminek pisze: 2001-11-04 23:25
    mmx: Hehe... A o której jutro otwieracie? Bo pewnie w 5 minut później będzie po fonach ;)))
    0
  • Users Avatars Mini
    muminek pisze: 2001-11-04 23:26
    mmx: Pozwól, że zacytuje z góry strony "Nokia 8210 249,00 (NIO 15-30) 49,00 (NIO 60-240)", chyba, że ja o czymś nie wiem.
    0
  • Users Avatars Mini
    Maras pisze: 2001-11-04 23:26
    Żal z jednej strony że za aparat z aktóry kiedyś wywaliłem 1800 PLN teraz ktoś zapłaci 49 PLN, ale z drugiej strony ja go używam juz od półtora roku. No cóż takie jest życie. Ciekawe tylko ile im tych noki zostało, czy to nie będzie promocja widmo. No i jakć po cenach segmentacja rynku ma się nijak do cen aparatów. Więc za jakiś rok SL45 będzie za 49 Pln :)
    0
  • Users Avatars Mini
    Macklin pisze: 2001-11-04 23:28
    Wynika z tego, ze nie wiesz muminku i nie strasz ludzi! Trzeba bylo sie zapytać MMX-a!
    0
  • Users Avatars Mini
    digimon pisze: 2001-11-04 23:29
    Mackilin; muminek: Zostańmy Razem pozostaje bez zmian tzn. albo średnia z 3 ostatnich opłaconych faktur min. 85 zł. brutto albo jak nie masz średniej to 2500 pkt. Profit. I potem możesz sobie tymi punktami zapłacić za aparat bo ci ich nie zabierają ale musisz mieć albo średnią albo pkt. Jak nie masz żadnego możesz sobie wybrać dodatkowy pakiet bezpłatnych minut ale wtedy nie możesz kupić nowego fona. Także jak masz w miarę nowy fon można wybrać dodatkowy pakiet bezpłatnych minut.
    0
  • Users Avatars Mini
    muminek pisze: 2001-11-04 23:31
    mmx i reszta: A to przepraszam. Bazowałem na tym co było podanie na samej górze strony. A i tak popełniłem błąd bo nie O90 (jak pisałem), a O60 (a i nawet to nieprawda). MEA CULPA.
    0
  • Users Avatars Mini
    Macklin pisze: 2001-11-04 23:31
    MMx, Zapewne: Wojciech.Piechocki @ GSMonLine.pl
    0
  • Users Avatars Mini
    waldo pisze: 2001-11-04 23:34
    Muminek: oby tak bylo bo nie za bardzo pasuje mi kupowanie jutro z nowym numerem bo mam 50% znizki ale tylko na jeden abonament, no i stary numer mi sie bardzo podoba i nie tylko! wiec zaczekam tak jak mowisz moze JAKAS wigilijna, a jutro zobacze czy cos sie zmienilo w zasadach zostanmy razem !!! dzieki, pozdrowionka ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    Neon pisze: 2001-11-04 23:36
    Nie jest wspaniale. Miala byc V60 lub V66,a nie ma. Moze po "protescie ludu" ;) cos pozmieniaja?
    0
  • Users Avatars Mini
    hubert pisze: 2001-11-04 23:38
    Neon: NIe ludzmy sie! tak to jeszcze nigdy nie bylo, ze protestami cos od opow wywalczyc. Najwczesniejsze zmiany to dostaniemy dopiero pod choinke :(
    0
  • Users Avatars Mini
    Macklin pisze: 2001-11-04 23:39
    Waldo, zadalem Ci pytanie na Twojej stronie.
    0
  • Users Avatars Mini
    graffi pisze: 2001-11-04 23:51
    Muminek, Waldo, tak jak Digimon pisał - zostańmy razem zostaje bez zmian!
    0
  • Users Avatars Mini
    waldo pisze: 2001-11-04 23:59
    graffi: juz wiem, dzieki. Musze zmienic sobie abonament na O240 na ost. miesiac bo ze znizka 50% to sie nie lapie nawet do sr. 85 zl/mies. Podzwonie sobie na mase, najgorsze ze pozniej za powrot do o60 bede musial zaplacic 50zl :( , no nic zaraz sobie policze i pomysle ...
    0
  • Users Avatars Mini
    Maras pisze: 2001-11-05 00:03
    Jeszcze słowo o telefonach, żadnych nowości (no poza 511 ale to mnie nie interesuje). Więc może europejskich nowości doczekamy się na Wielkanoc 2002. A jak pomyślę że w Europie właśnie wchodzi do sprzedaży Eryk T68 to ........... A cena Noki 8850, przecież ona weszła do sprzedaży 1999 jak 8210 a różni się tylko obudową, niebieskim podświetlaniem i większą pojemnością kalendarza. Zrozumiałbym (może) gdyby to była nowa limitowana wersja GOLD (choćby ze względu na tzw. prestiż), a tak szkoda słów. P.S .czekam na Test i galerię Eryka T68 na stronach gsmonline (na www.emobiler.net moża obejżeć loga i tła do T68)
    0
  • Users Avatars Mini
    WEGIER! pisze: 2001-11-05 00:04
    I Buhahaha ale promo, i te nowe taryfy, a do tego juz "idealny zasieg" czyli pewnie nie zamierzaja go poprawiac : ) porownajcie sobie rzeczywisty zasieg naszych opow na www.gsmworld.com-tam widac who's the king! Cena 3330 to porazka tak samo jak w plusie- a w Erze 49 PLN. Po prostu idealna Era ma same plusy ; ))
    0
  • Users Avatars Mini
    digimon pisze: 2001-11-05 00:09
    Do waldo: Jak masz abonamnet ulgowy do w ZR liczy się cały abonament a nie połówka która płacisz, także jak masz IO 60 ulgową to stary łapiesz się jak nic. Kumpel tak zrobił i ma new fon. Mimo że ma abonamnet IO 60 ulgową i praktycznie płaci co misiąc około60 zł. brutto i normalnie sobie skorzystał.
    0
  • Users Avatars Mini
    graffi pisze: 2001-11-05 00:14
    Maras, obyś nie miał racji z tą Wielkanocą 2002! Liczę po cichu, że w końcu się opamiętają i coś nowego dadzą!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    abdul pisze: 2001-11-05 00:16
    Wrescie sie poprawili. Jednak MMX mial racje.
    0
  • Users Avatars Mini
    graffi pisze: 2001-11-05 00:18
    I jeszcze - Idea ma dużego plusa za różnicowanie cen fonów w zależności od abonamentu!!! Oby innni operatorzy poszli w jej ślady (i oby więcej progów było) - to byłoby duże ograniczenie kosztów dopłat do niektórych abonentów, mogłoby skutkować niższymi cenami dla innych
    0
  • Users Avatars Mini
    abdul pisze: 2001-11-05 00:18
    Tylko co teraz wybrac 511 czy 8210?
    0
  • Users Avatars Mini
    eljocik pisze: 2001-11-05 00:30
    Do Marasa: bardzo dziekuje w imieniu wszystkich za podanie tego adresu. Wlasnie przed chwila ogladalem te strone i az nie chce mi sie wierzyc, ze to malutkie cacko ma takie mozliwosci. Obym doczekal sie jego promocji w Polsce.
    0
  • Users Avatars Mini
    dziobek pisze: 2001-11-05 00:38
    a w stalowej w jednym sklepie bylo 20 sztuk odlozonych 15, /stan na sobote popoludnie/ w tym jedna dla mojego kumpla, nie wiem jak w reszcie sklepow ale kazdy punkt sprzedazy mial miec ich kolo 20, tak zalecala centrala idei
    0
  • Users Avatars Mini
    Maras pisze: 2001-11-05 00:40
    chyba ktoś wywalił moje info o stronie www sonyericssonmobile.com/T68/ albo już jestem taki zmęczony że go nie widzę. Moża tam sobie oczywiście poczytać o T68, obejrzeć różne animacje a nawet wirtualnie wypróbować telefon. Swoją drogą super zrobili info o telefonie jak porównam to ze stronami noki to śmiech ogarnia
    0
  • Users Avatars Mini
    Lukasz pisze: 2001-11-05 00:42
    zastanawia mnie dlaczego nie ma zadnej motki z serii WINGS? Osobscie mam v3690 konczy mi sie umowa z IDEA w tym miesiacu i chetnie bym ja przedlużył ale na razie nie ma na co. Badz co badz wchodze w interes teraz juz na 2 lata a z calym szacnkiem jednynym telefonem ktory cos bedzie prezentowal za 2 lata to siemens sl45. A tak szczerze to ani te taryfy ani aparaty nie maja nic wspolnego z cenami w Europie. W Holandii za okolo 110zl miesiecznie w sieci DUTCHTONE jest w abonamencie o ile dobrze pamietam 180 lub 240 minut, aparaty generalnie za 1guldena w promocji. Fakt ze SMS drogie bo okolo 70groszy niezaleznie od taryfy. I umowa albo na 1rok albo na 2 - sam sobie wybierasz i jescze przy abo na 1 rok 2 pierwsze abo masz free a w umowie na 2 lata 4 miechy za free,
    0
  • Users Avatars Mini
    Lukasz pisze: 2001-11-05 00:59
    jeszcze male sprostowanie do cen w Holandii w TELFORT abo z 360 minut kosztuje 40 euro z 300zminut 35 euro z 60minut (najmniejszy) a 15 euro a 180 minut 25 euro i teraz w promocji jest np. 8850 z abo na 1 rok za 1 guldena w abo od 180 takze nie wiem z czego my sie cieszymy w Polsce
    0
  • Users Avatars Mini
    lava1 pisze: 2001-11-05 01:01
    Powiem tyle - zawiodłem się zupełnie na IDEI...
    0
  • Users Avatars Mini
    waldo pisze: 2001-11-05 01:04
    digimon: super wiadomosc! Nie wiesz jak sie ciesze! DZIEKI wielkie za cynk! Teraz to pewnie sie nie dodzwonie do BOKu ale jutro sie upewnie !!!
    0
  • Users Avatars Mini
    tucos pisze: 2001-11-05 01:11
    Myślcie i piszcie co chcecie, ja wiem swoje - Moja ERA.....hehehehehe :-))))))))Pozdrawiam wszystkich użytkowników komórek!!!!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    sandrzej pisze: 2001-11-05 02:31
    tucos: dokladnie :)) skusilem po 4 latach komorkowania sie na idee Idei. Za 10 miesiecy wracam do Ery.
    0
  • Users Avatars Mini
    dziobek pisze: 2001-11-05 02:41
    nie kumam, klikam w nazwe telefonu w poscie, jako link , a tu malutki obrazek pokazuje zamiast stronki z danymi itp.
    0
  • Users Avatars Mini
    graffi pisze: 2001-11-05 02:46
    Fakt, era jakoś lepiej mi pasuje, choć muszę przyznać, że taryfy (te nowe) w idei mi się podobają! Tyle, że poza /// T29 to jakoś aparatów fajnych nie widzę!
    0
  • Users Avatars Mini
    Qba pisze: 2001-11-05 10:20
    Teraz tylko pozostaje czekac i patrzec jak Idea bedzie lada moment proponowac Nokie 8310 i 6310! Mzoe to nastapic bardzo szybko, ale juz nie za takie male pieniadze! Aparaty powinny byc wdrazane caly czas coraz to nowsze, zeby w Ideai byla najlepsza oferta na rynku! Do tego powinny dolaczyc rozna promocje i zwiazane z tym profity! Czas pokaze kto bedzie najlepsze, ale co w momecie gdy za 3-5 lat zapcha sie rynek i nie bedzie juz komu podpisywac nowych umow (nie mowie tu o przedluzaniu umowy)! Nara!
    0
  • Users Avatars Mini
    muminek pisze: 2001-11-05 10:32
    Fakt jest faktem, teraz te telefony w promocji nie są zbyt fajne, no może oprócz N8210, ale mam nadzieję, że to się wkrótce zmieni. Chyba rzucą coś fajnego na promocję gwiazdkową, gdyż własnie wtedy sprzedaje się najwięcej telefonów. Teraz chyba sondują jak się będą sprzedawały telefony z nowymi taryfami i dłuższym cyro.
    0
  • Users Avatars Mini
    muminek pisze: 2001-11-05 10:35
    Do Qba: Rynek nie zapcha się aż tak szybko i zawsze będą ludzie, którzy co dwa lata (chyba, że skrócą cyro) będą zmieniać sieć (w zależności od promocji i aparatów w niej proponowanych). Pozatym rosną nowi, potencjalni klienci :))) Zwłaszcza, że to nie starsi ludzie najczęściej kupują telefony tylko młodzież.
    0
  • Users Avatars Mini
    waldo pisze: 2001-11-05 11:35
    to prawda: N3330 i N8210 w jednej cenie to dla mnie SZOK, nie rozumiem tez czemu wciaz (sprawdzalem po 0:00 no i teraz tez 9:30) nie ma nic na ten temat na stronie opa ??? (na innych portalach tez: raz jest raz nie ma) ale ta strona oficjalna ...... dlaczego nieaktualna ..... a moze aktualna .....
    0
  • Users Avatars Mini
    muminek pisze: 2001-11-05 11:40
    Ech, o stronach WWW operatorów to można by gadać i gadać. Niestety strony te nie są zbyt często aktualizowane. A N3330 i N8210 w tej samej cenie to nie szok. N8210 to zrzut z magazynów i tyle. Czyszczą magazyny przed kolejnymi, nowymi telefonami, które, miejmy nadzieję, pojawią się już na gwiazdkę.
    0
  • Users Avatars Mini
    piasek pisze: 2001-11-05 11:47
    No ceny telefonów są niezłe ale cyro na24
    0
  • Users Avatars Mini
    muminek pisze: 2001-11-05 11:53
    piasek: Jak się kupuje telefon coby dzwonić to nie przeszkadza cyro na 24 miechy. Co innego jak się chce mieć nową słuchawkę za pół darmo i najlepiej co tydzień ;))))
    0
  • Users Avatars Mini
    arti pisze: 2001-11-05 12:09
    miała być 6210 także w dobrej cenie ale tylko 8210 sie udało - też dobrze
    0
  • Users Avatars Mini
    waldo pisze: 2001-11-05 12:10
    wreszice cos sie pojawilo na WWWopa ale chyba wszyscy tam jestesmy bo dziala .......... prawie nie !!!
    0
  • Users Avatars Mini
    zaman pisze: 2001-11-05 12:17
    Jak ktoś liczył na lepszy telefon i O15 to sie przeliczył :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    waldo pisze: 2001-11-05 12:21
    kurcze ........... nie ma nic o "zostanmy razem" nie podoba mi sie to ...... mam nadzieje, ze to niedopatrzenie admina opowego bo jestem b.zainteresowany !!!
    0
  • Users Avatars Mini
    waldo pisze: 2001-11-05 12:24
    sluchajcie: a widzieliscie cene N8210 bez aktywacji w ideii .............. jak z aktywacja u innych !!!!! To moze byc rzeczywiscie telefon widmo :-( a tak sie napalilem :((
    0
  • Users Avatars Mini
    muminek pisze: 2001-11-05 12:28
    Do zaman: Wreszcie. Skończy się kupowanie telefonów najlepszych z najmniejszymi planami taryfowymi. Wg. mnie i tak ceny dla NIO15 powinny być jeszcze większe. No i większe powinno być zróżnicowanie cen. Np. dla N8210 NIO15 299zł; NIO30 249zł; NIO60 149zł; NIO90 i wyższe 49zł. Mam nadzieję, że operatorzy wreszcie zmądrzeją i zaczną się starać o ludzi płacących wyższe rachunki.
    0
  • Users Avatars Mini
    muminek pisze: 2001-11-05 12:33
    Do waldo: Przeca już wczoraj o tym pisałem, że najparwdopodobniej będzie to promocja "widmo". Pewnie mają jakąś znikomą ilośc tych telefonów i a) pozbędą się zapasów magazynowych, robiąc miejsce na nowe słuchawki; b) przyciągną do salonów rzesze ludzi, którzy raczej nie będą chcieli wyjść z salonu z pustymi rękami. Niestety, takie jest życie. N8210 dla nielicznych, aktywacja dla każdego ;)))
    0
  • Users Avatars Mini
    muminek pisze: 2001-11-05 12:34
    Do waldo: "Zostańmy razem" wg. wielu ludzi zostaje bez zmian.
    0
  • Users Avatars Mini
    waldo pisze: 2001-11-05 12:41
    muminek: pamietam pamietam ale mialem nadzieje, ze sie mylisz a teraz juz wiem, ze to widmo !!! oj niedobrze --- a juz ja czulem w kieszeni :-(
    0
  • Users Avatars Mini
    waldo pisze: 2001-11-05 12:46
    no nic ...... moze chociaz na wolnym rynku zblizy sie do mojego zasiegu finansowego..... gorzej jak ich doslownie bedzie tylko kilka to wtedy zadna nie ujrzy swiatla dziennego ..... ale moze nie, byly cynki ze kazdy z dealerow ma ich miec po20. Zobaczymy...
    0
  • Users Avatars Mini
    muminek pisze: 2001-11-05 12:46
    waldo: no cóż, bywa. Tak to już jest w tym naszym kochanym kraju. Nawet dobre komórki są dla nielicznych :)))) Mam tylko nadzieję, że na święta pojawią się jakieś nowe słuchawki.
    0
  • Users Avatars Mini
    hubi pisze: 2001-11-05 13:15
    nowe tel sa drogie, zobaczymy co na swieta
    0
  • Users Avatars Mini
    september pisze: 2001-11-05 13:24
    doceniono alcatela : ))
    0
  • Users Avatars Mini
    Macklin pisze: 2001-11-05 13:43
    Ide kupic N8210.
    0
  • Users Avatars Mini
    zaman pisze: 2001-11-05 13:48
    Do muminek: Z punktu widzenia operatora masz rację. Miałem na myśli, że atrakcyjny telefon z tanią taryfą, mógłby zrównoważyć niedogodności związane z sms'ami i dwuletnim cyro. Przynajmniej w moim wypadku :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    muminek pisze: 2001-11-05 13:59
    Do zaman: No tak, ale zauważ że żaden operator nie jest instytucja charytatywną i na swojej działalności musi zarobić (i to niemałe pieniądze). Dla dobra użytkowników operator musi też mieć jak najmniej chybionych inwestycji (złych, niepłacących klientów), a jak najwięcej osób przynoszących stały, w miarę duży dochód. Żebyś Ty dostał/kupił dobry telefon operator musi tą słuchawkę dotować, a skąd weźmie na to kasę jak nie z Twoich późniejszych rachunków? Więc z punktu widzenia operatora (i mojego też) albo kupujesz dobrą słuchawke za małą kasę i płacisz duże rachunki, albo płacisz za telefon więcej, ale za to mniejszy abonament.
    0
  • Users Avatars Mini
    muminek pisze: 2001-11-05 14:29
    Do rongeremi: Myślę, że jest Nas więcej. Wiele osób z chęcią by widziała różne ceny na te same słuchawki przy różnych planach taryfowych. IDEA zrobiła już pierwszy, mały kroczek. Mam nadzieję, że za tym krokiem pójdą następne. I chyba to raz na zawsze zakończy sprawę kupowania komórek i natychmiastowego zrywania umów oraz odsprzedaży w/w na wolnym rynku za wiele większą kasę. Co do cyro na 6/12/24 miechy to wolę się nie wypowiadać. Dobrze jest tak jak jest teraz. Mi to nie przeszkadza, że podpisuję umowę na 24 miesiące. Telefon służy mi głównie do rozmawiania, a nie do chwalenia się nim. Zresztą już kilka razy się przekonałem, że komórka to bardzo ważna i przydatna rzecz (np. wezwanie pogotowia i straży pożarnej do palącej się ciężarówki na drodze nr. 1)
    0
  • Users Avatars Mini
    zaman pisze: 2001-11-05 14:29
    Do muminek: Oczywiście. Zadaniem speców od marketingu jest wyliczenie cen telefonu w promocji, tak by zapewnic jak największy zysk swojej firmie. I od nich pośrednio zależy czy pieniążki płacone przez 12/24 m-ce za abonament i nieliczne rozmowy, przez niejakiego zaman'a ;-) zrekompensują im udzielony "kredyt" na telefon :-) Tylko, że zyski op'a mnie nie interesują (akcji tepsy nie mam :-) ), interesuje mnie natomiast kwota jaką wydam na pasujący mi telefon i planowane rozmowy. Rachunek, w moim przypadku wychodzi na korzyść Plus'a, dlatego skorzystam z jego promocji. A jeśli Plus od tego zbankrutuje, to znaczy, że zatrudnia kiepskich spec'ów i nie będę czuł sie winny, po prostu nie jest to mój problem :-)))
    0
  • Users Avatars Mini
    zaman pisze: 2001-11-05 14:34
    PS Ja również nie prowadzę działalności charytatywnej, przynajmniej dla op'ów :))) A za abonament i rozmowy mam zamiar płacić zgodnie z umową .
    0
  • Users Avatars Mini
    Kaskaderka pisze: 2001-11-05 14:55
    Co do Nokii 8210 to cena 49 + vat jest akuratna, tym bardziej,że lada moment pojawi się nas na rynku 8310. Oburza mnie natomiast to że: nie kiwnęli nawet palcem aby obniżyć cenę SIEMENSA SL 45! Cena 1499 + vat /w promocji/ jest ceną zbyt wygórowana w stosunku do ceny za ten model oferowaną przez konkurencyjnych operatorów.
    0
  • Users Avatars Mini
    Macklin pisze: 2001-11-05 15:05
    Bylem w IDEI i wiecie? Oni jeszcze nic nie wiedzą! Gotów jestem założyć się, że umowe bym miał jeszce na 12 miesięcy. Aha, czy ten kalkulator na stronie Idei się w końcu otwiera czy nie warto czekac?
    0
  • Users Avatars Mini
    muminek pisze: 2001-11-05 15:19
    Macklin: To w końcu kupiłeś tą N8210 czy nie?
    0
  • Users Avatars Mini
    Macklin pisze: 2001-11-05 15:21
    No jeszcze nie. Chyba popołudniu, bo facio ściąga newsy z internetu i nawet nie wie co jest potrzebne do zawarcia umowy. Ja wiem, ale on nie. Dzis chyba nikomu nie sprzeda komorki. I takich zatrudniają...
    0
  • Users Avatars Mini
    Allen pisze: 2001-11-05 15:24
    Heh heh - ja już zmieniłem sobie taryfę z Optimy 30 na NIO 30 i to bezpłatnie. Pozdrawiam wszystkich użutkowników GSMOnline :-)))
    0
  • Users Avatars Mini
    grześ pisze: 2001-11-05 16:12
    tak się złożyło, że sprzedaje telefony w ideii, znam nowe taryfy i powiem wam,że porównując z konkurencją jest taniej, a takie promocje jak 2h rozmów za darmo (era) tylko przez jakiś czas i od godz 20 do 22 nie robią na mnie wrażenia bo chcem zadzwonić jak potrzebuje a nie czekać do nocy!!!!! jeżeli chodzi o taką samą cenę n3330 i 8210 to żeczywiście nieporozumienie ale z tego co się orientuje to nie bedzie problemu ze \"zdobyciem\" 8210 w promocji :-)))
    0
  • Users Avatars Mini
    grześ pisze: 2001-11-05 16:19
    do Macklina: jestem sprzedawcą i dobrze wiem jak wygląda sprawa z procedurami-zawsze wszystko dostajemy na końcu!!!! tak więc nie dziw się człowiekowi który siedzi w salonie dostał 20 załączników i dobrze nie wie co się z czym je a zaraz zrobią mu 20 korekt do tych załączników a za wszystki "błedy" które zrobi lub inne niedogodności to on dostanie po dupie!!!! spóbuj sam posiedzieć jeden dzień w takim salonie to zobaczysz o co mi chodzi i nie będziesz takich bzdur wygadywał...
    0
  • Users Avatars Mini
    Nordek pisze: 2001-11-05 17:16
    nawet nie za drogo... na telefon na poczatek moge wydac te 500zł , wazne aby potem placic mniej , co nie ???
    0
  • Users Avatars Mini
    gmazur pisze: 2001-11-05 17:22
    grześ: ja cie rozumie, poniewaz sam kiedys pracowalem w salonie, ale klient to jest KLIENT. coz począć - taka praca. POZDRAWIAM, gm.
    0
  • Users Avatars Mini
    PatGSM pisze: 2001-11-05 17:39
    ej w nowym newsie jest 3330 po 2 zl! zmiencie te ceny......
    0
  • Users Avatars Mini
    Macklin pisze: 2001-11-05 18:27
    Rozumiem, Grześ. Do PatGsm: za 2 zł jest 3310! 3330 nadal za 49/249.
    0
  • Users Avatars Mini
    graffi pisze: 2001-11-05 19:53
    Muminek, z opóźnieniem ale ochoczo popieram Twoją propozycję różnicowanai cen telefonów w zależności od abonamentu, oby wszyscy operatorzy tak działali!
    0
  • Users Avatars Mini
    PatGSM pisze: 2001-11-05 20:10
    na zdjeciu 3310, ale wyzej pidalo nokia 3330 za 2zl! zaraz jeszce raz to sprawdze.
    0
  • Users Avatars Mini
    PatGSM pisze: 2001-11-05 20:16
    juz zmienili na 3310, na dowod" wasq 05-11-2001 16:18 proxy.toya.net.pl Witam jak zwykle blad na GSMONLINE na oficjalnej stronie Idei Jest Nokia 3310 za 2zl a nie 3330.
    0
  • Users Avatars Mini
    Ewandy pisze: 2001-11-07 16:59
    No i wszystko ladnie tanieje.Brawo.
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: