ChatGPT w 2 mln Audi już w lipcu - w Skodzie nadal nie ma

Newsy
Opinie: 0
ChatGPT w 2 mln Audi już w lipcu - w Skodzie nadal nie ma

Audi zintegruje ChatGPT w obecnych modelach swoich samochodów wyposażonych w  system informacyjno-rozrywkowy trzeciej generacji (MIB 3).

Od lipca tego roku właściciele około dwóch milionów modeli Audi wyprodukowanych od 2021 r. i wyposażonych w modułowy system informacyjno-rozrywkowy trzeciej generacji (MIB 3) będą mogli wchodzić w interakcje ze swoim samochodem za pomocą języka naturalnego i słuchać informacji, które chcieliby poznać podczas jazdy.

Na początku roku podobną obietnicę złożyła Skoda i Volkswagen, ale w tym samochodach nadal ChatGPT nie jest dostępny i nie wiadomo z czego wynika opóźnienie we wdrożeniu tej usługi.

Nowe pojazdy Audi, takie jak Q6 e-tron i przyszłe modele z architekturą elektroniczną E3 1.2, otrzymają ChatGPT za pośrednictwem Cerence Chat Pro jako rozszerzenie asystenta Audi.

Kierowcy Audi będą mogli korzystać z ulepszonego sterowania głosowego do obsługi systemów informacyjno-rozrywkowych, nawigacji i klimatyzacji lub, od teraz, do zadawania pytań z zakresu wiedzy ogólnej.

ChatGPT jest udostępniany za pośrednictwem usługi Azure OpenAI. Podstawą tej nowej funkcji dla klientów Audi jest rozwiązanie Chat Pro firmy Cerence, które oferuje integrację ChatGPT na poziomie motoryzacyjnym.

Pasażerowie mogą aktywować asystenta jak zwykle, mówiąc "Hej Audi" lub używając przycisku push-to-talk na kierownicy, aby zadać pytanie. Asystent Audi automatycznie rozpoznaje, czy należy wykonać funkcję pojazdu, wyszukać miejsce docelowe, czy na przykład podać prognozę pogody. System Audi przekazuje zapytania do ChatGPT tylko wtedy, gdy nie może odpowiedzieć na pytania z zakresu wiedzy ogólnej. Aby zapewnić prywatność, wszystkie pytania i odpowiedzi są usuwane po przetworzeniu. ChatGPT nigdy nie ma dostępu do danych pojazdu.

Opinie:

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: