chello przyspiesza i wprowadza ofertę za 59 zł

Newsy
Żródło: UPC
Opinie: 59

UPC Polska zwiększa od 1 lutego br. prędkość usługi internetowej: chello plus do 4 Mbps, chello classic do 2 Mbps, chello light do 1 Mbps. Ponadto spółka wprowadza tańszą usługę dostępu do Internetu "chello easy" - stały, szybki, szerokopasmowy Internet o prędkości do 256 kbps za 59 zł miesięcznie.

chello jest obecnie najszybszym dostępem do Internetu oferowanym klientom indywidualnym na polskim rynku. Proces zwiększania prędkości chello rozpocznie się jeszcze w lutym br., ma sukcesywnie obejmować kolejne grupy użytkowników i zakończyć się w maju br.

Wprowadzana w lutym nowa usługa chello easy ma być alternatywą dla tych dotychczasowych użytkowników dial-upu, sieci osiedlowych i innych wolniejszych łączy stałych, którzy pragną szybszego dostępu za stałą, atrakcyjną opłatą. Nowa usługa oferuje prędkość pobierania danych do 256 kbps i wysyłania do 64 kbps za 59 zł miesięcznie.

Opinie:

Opinie archiwalne (59):

Komentuj

Komentarze / 59

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    pedros77 pisze: 2005-02-02 08:53
    WOW!!! O qtfa, ale czad...
    0
  • Users Avatars Mini
    pedros77 pisze: 2005-02-02 08:53
    Za prędkości u mnie "dycha" ale ciekawe jak z cenami? No i oczywiście dzisiaj dzień oczekiwania na "zwiastowanie" Plusa...
    0
  • Users Avatars Mini
    dancom pisze: 2005-02-02 08:54
    dla tych z zabitych deskami wiosek jak znalazl.. :]
    0
  • Users Avatars Mini
    Lesio pisze: 2005-02-02 09:07
    Tylko czemu nikt nie napisal jakie tam sa transfery miesieczne
    0
  • Users Avatars Mini
    gierach pisze: 2005-02-02 09:30
    ...tak tylko ze dla tych z zabitych dechami wiosek upc nie dosiega... co tu mowic o wioskach jak mieszkam na osiedlu domkow jednorodzinnych w jednym z wiekszych miast i o chelllo moge sobie pomarzyc...
    0
  • Users Avatars Mini
    quest pisze: 2005-02-02 09:45
    Chello na głowe bije neostrade (!!!) , która w najtańszej wersji 128 kbps kosztuje łącznie 101,70 zł
    0
  • Users Avatars Mini
    Killer! pisze: 2005-02-02 09:46
    Wszystko super ale u mnie tez nie ma upc :(
    0
  • Users Avatars Mini
    AQQ pisze: 2005-02-02 09:56
    idzcie i rozmnazajcie sie!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    mat pisze: 2005-02-02 10:04
    Ja mam chello light i limit miesieczny 15GB. Dziala fantastycznie i na glowe bije neostrade!
    0
  • Users Avatars Mini
    netdragon pisze: 2005-02-02 10:14
    Hmmm, pomarzyć o zasięgu ogólnopolskim Chello... :)))
    0
  • Users Avatars Mini
    ohock pisze: 2005-02-02 10:19
    Dobra sprawa ... jednak w małych miastach ciężko załapać się na to :-/
    0
  • Users Avatars Mini
    Forsaken pisze: 2005-02-02 10:22
    Mam Neo 640 bez limitu. Miesiecznie zaciagam 35-50 GB danych przy tej predkosci łącza. Więc zostaje mi w Chello ewentualnie do wzięcia tylko najwyższy pakiet, ale tam jest limit 50GB. Chello byłoby więc ponad 4 razy szybsze od mojego Neo co automatycznie przełozyłoby się na jeszcze większy zaciąg w miesiącu. Więc przy 4 Mbps limit powinien wynosić minmum 100GB jak nie 150GB lub 200GB. Kiedyś już miałem Chello 512 z limitem 15GB i tyle danych do zaciagniecia to zdecydowanie za mało!!!!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    ttb pisze: 2005-02-02 10:22
    gdyby zniesli limity to bym moze sie skusil, gdyz te 15GB dla tych co duzo sciagaja sa smieszne. Na www, czy gg to "chello easy" jest dobre
    0
  • Users Avatars Mini
    quest pisze: 2005-02-02 10:32
    Forsaken - pominołeś jedną istotną sprawę - neo 640 w wersji bez limitu , nie jest juz oferowane !!!! Więc przy porównywaniu obecnych ofert neo i chello nie nalezy brać go pod uwagę...to tyle
    0
  • Users Avatars Mini
    Kaki pisze: 2005-02-02 10:40
    Do FORSAKEN : Chello Plus (4 Mbps ) jest szybsze od Twojej neostrady 640 nawet o ponad 6x (6,25). Polecam. Działa wyśmienicie,a limit 50 GB jest dla osoby rozsądnie i interesujące jedynie rzeczy (wiem,ze mozna ciągnąć wszystko,ale po co ?), praktycznie nie do przekroczenia...
    0
  • Users Avatars Mini
    locco pisze: 2005-02-02 10:47
    Żebym ja tak Chello mógł mieć ... A tak to wczoraj z tymi k.tasami z neostrady znowu się użerałem... Okazało się, że ponieważ nie zgłosiłem na miesiąc przed końcem umowy, że chcę jeszcze raz podpisać umowę na czas określony, to teraz na luty mi podwyższą opłatę!! wrrrrrrrrrr
    0
  • Users Avatars Mini
    rbodych pisze: 2005-02-02 11:04
    spokojnie zalazoe sie ze lada dzien podniosa limity tak jak poprzednio . najpierw przyspieszyli a potem podniesli limity tylko czekac trzeba ale rzeczywiscie oferta rewelacyjna i poprostu konkurencja wysiada w tej chwili. Ciekaw jestem jaka bedzie odpowiedz tp sa na ta oferte
    0
  • Users Avatars Mini
    rafal pisze: 2005-02-02 11:16
    hej
    0
  • Users Avatars Mini
    Forsaken pisze: 2005-02-02 11:22
    Quest zgadza się dla nowych nie ma już Neo 640. Jakbym nie mogł przedłuzyć tej opcji to pewnie wziałbym niestety z powrotem Chello, bo tylko takie mam możliwości w tej chwili. Gdyż Aster (bez limitów) jest u mnie niestety niedostępny!!! Kaki chętnie wziałbym Chello Plus własnie w wersji 4Mbps ale moim zdaniem z kablówka i VATem jest to usługa za droga (co wazne Chello zlodzieje przy zniesieniu Vatu jakis czas temu podniesli ceny netto, wiec klienci nie odczuli zmiany) Jak napisalem wczesniej miałem już Chello, jestem osobą która nie ciagnie wszystkiego ale teraz przy 4Mbps 50GB limitu to ZDECYDOWANIE ZA MAŁO!!! Jak brałem Chello w czerwcu 2001 nikt mnie nie poinformował o żadnym limicie!!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    lukaszkruczk pisze: 2005-02-02 11:34
    Jak dla mnie ta oferta jest naprawde bardzo atrakcyjna, aktualnie korzystam z nieco rozbudowanej sieci osiedlowej :P i dobijaja mnie ciagle awarie lacza (dzis rano juz zdazylo cos nawalic lecz szczescie na krotko) i naprawde bralbym pod uwage przejscie na ten pakiet gdyz jego cena jest niewiele wyzsza od tego co place aktualnie, lecz.. niestety... chello nie jest dostepne w Gliwicach... przynajmniej tutaj gdzie mieszkam :( no chyba ze ich baza na www jest nieaktualizowana od lat :P
    0
  • Users Avatars Mini
    Virt_Cube pisze: 2005-02-02 11:42
    Fajna sprawa. Szkoda, że na razie nie idą również w kierunku powiększenia zasięgu, bo to by się przydało.
    0
  • Users Avatars Mini
    Athlon pisze: 2005-02-02 11:43
    Porównując chello do sieci osiedlowych trzeba wziąc pod uwage fakt, iż oile większość abonamentów osiedlowych jest w okolicach 60 zł (przeciętnie) to cena chello wysokości 59 zł to zadna rewelacja bo jeśli ktoś nie ma kablówki to zapłaci 79 zł a to juz żadna rewelacja a kiedy do tego dołożyć że na czas nieokreślony ta firma liczy sobie 89 zł za abonament 256 kbs to wygląda to bardzo miernie.
    0
  • Users Avatars Mini
    Athlon pisze: 2005-02-02 11:46
    aha - no i jeszcze sprawa doliczenia kosztów instalacji która wg cennika wynosi 229 zł - nie wiem może w jakiś promocjach jest np za 1 zł ale tego nigdzie nie doczytałem
    0
  • Users Avatars Mini
    Maro pisze: 2005-02-02 11:57
    No tak. Piratom 50GB to za mało i według mnie dobrze. I wcale mi was nie żal. Dla normalnego uczciwego użytkownika 50GB to jest wartość właściwie nie do przekroczenia. Mi osobiście starcza 5
    0
  • Users Avatars Mini
    ChairMan pisze: 2005-02-02 11:59
    Oferta ciekawa ale chello ma ograniczony teren dzialania.
    0
  • Users Avatars Mini
    Athlon pisze: 2005-02-02 12:00
    ***Maro zgadzam sie z Tobą - m.in. z powodu takich "zasysaczy" wprowadzono wogóle limity transferów. Pozdr
    0
  • Users Avatars Mini
    ali pisze: 2005-02-02 12:11
    a limit transferu jaki?
    0
  • Users Avatars Mini
    18790 pisze: 2005-02-02 12:13
    Sory, że pytam ale czy korzysacie z DC++ i wersji light? Jak macie ustawiony w programie nr IP: jako active ( spisujecie nr do programu ) czy jako pasiv ? Aha, jakie macie predkosci w pobieraniu nowości z DC++ ?
    0
  • Users Avatars Mini
    cet pisze: 2005-02-02 12:17
    fakt oferta dobra ale u mnie tego nie ma no i 300zł za instalacje... chociaz to juz powoli sie staje standardem od czasu do czasu sa jakies promocje :) ale u mnie sa 2 sieci "osiedlowe" jedna 2000 uzytkownikow druga 1500 :) transfer ze stronek mam 100-200kb bez limitow transferu tylko mule kiepsko chodzi bo mam wew. IP
    0
  • Users Avatars Mini
    Fiorsaken pisze: 2005-02-02 12:18
    Maro jak Ci wystarcza 5GB to bardzo dobrze. Po to jest net szerokopasmowy, żeby mozna było szybciej ogladac strony www i z wiekszą predkościa zasysac dane. A to co ktoś zaciąga to już jego prywatna sprawa. Mam net i chce go po prostu wykorzystać!!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    pinkbird pisze: 2005-02-02 12:23
    dobrze ze sa limity na takim poziomie. dzieki temu mozliwe bylo to przyspieszenie. naprawde ludzie jak komus 50GB malo to niech zaplaci wiecej i kupi sobie DSL w tepsie. ja nie zamierzam placic wiecej za chello, bo sasiad nie wiadomo po co sciaga jakies duperele non-stop!
    0
  • Users Avatars Mini
    cet pisze: 2005-02-02 12:24
    a co do dc to u mnie na sieci "osiedlowej" sa transfery 5MB/s :) i jakies 1,5TB plikow niby nie duzo ale zawsze jakis film mozna dorwac wiec polecam sieci "osiedlowe" z 1000+ uzytkownikow :)
    0
  • Users Avatars Mini
    Bob pisze: 2005-02-02 12:27
    Z tego, co pamiętam, to Telepsy ostatnim razem podniosły limity transferu właśnie po tym, jak UPC zwiększyła je u siebie - więc może ten ruch UPC również wpłynie na obecną ofertę Neo?
    0
  • Users Avatars Mini
    cet pisze: 2005-02-02 12:27
    a ktos wie jakie sa predkosci w eMule w chello?? i ogolnie jakie transfery?? bo do 256Kb to troche sciema pewnie :) u mnie jest 24Mb na 1500 osob :P i transfer mam 150 (na radiowce)
    0
  • Users Avatars Mini
    Bartek pisze: 2005-02-02 12:29
    Łącze 4Mb/s super !!! Szkoda, ze chello nie działa w całej Polsce :(
    0
  • Users Avatars Mini
    cet pisze: 2005-02-02 12:35
    59 to jest cena z VAT?? na tpsa.pl sa podane 2 ceny z Vat i bez na chello.pl tylko jedna ....wiec z vat chyba raczej co?
    0
  • Users Avatars Mini
    Forsaken pisze: 2005-02-02 12:38
    Na 99,9% to są ceny netto!!!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    Forsaken pisze: 2005-02-02 12:39
    Po 2,5 roku sumiennego i terminowego opłacania abonamentu za Chello nie dostałem żadnej oferty tzn mogłem zrezygnować i skorzystać z nowej promocji, ale umowa musiałaby być podpisana na innego domownika!!!!!!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    cet pisze: 2005-02-02 12:41
    "do 256kb " 1B=8b czyli max transfer bedzie wynosil 32KB?? z naciskiem na MAX a wiec srednio ile 15KB??
    0
  • Users Avatars Mini
    cet pisze: 2005-02-02 12:43
    Forsake jakie miales transfery w chello? ze stron i z emule ew. kazzy i jaki miales pakiet? easy? light?...
    0
  • Users Avatars Mini
    pepe pisze: 2005-02-02 12:43
    locco: naucz sie czyta. Wyrazie jest to w umowie napisane i to wcale nie malym druczkiem.
    0
  • Users Avatars Mini
    Forsaken pisze: 2005-02-02 12:47
    Jak miałem 512 w Chello to max transfery oscylowaly w granicach 55-60KB, więc na 256 to poława czyli około 22-30 pewnie!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    Forsaken pisze: 2005-02-02 12:49
    Jak rezygnowałem z Chello był tylko jeden pakiet 512!!!!!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    Andy pisze: 2005-02-02 13:04
    ***Forsaken, jakies bzdury opowiadasz. Wystarczy powiedzieć w UPC że chce sie przedłużyc umowe o kolejne 12 miesiecy i wtedy placisz najmniejszą stawke. Ja mam Chello Classic i teraz za łącze 2Mbps płace 119zł z VATem. A razem z tv pakietem pełnym 171zł z VATem.
    0
  • Users Avatars Mini
    Forsaken pisze: 2005-02-02 13:13
    Andy tez tak robiłem zamiast płacić 179zl z umową na czas nieokreślony, płaciłem 159zl z umową na 12 miesięcy!!!!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    tomek* pisze: 2005-02-02 14:00
    Chello super tp do dupy. haha tylko dlaczego chello działa tylko na wielkich osiedlach. Tak naprawde to polowa z ludzi na tej stronie by nie bylo przed godz 18 ( po 18 w dial-up nizsze stawki) albo korzystanie z netu ograniczało by sie do odczytania poczty. Wiem, ze tp to zlodzieje i wogole, ale jakos do mniejszych miasteczek nie zagladaja przedstwiciele chello, astry itp
    0
  • Users Avatars Mini
    sruuu pisze: 2005-02-02 15:11
    @Maro: wal sie na pysk. skoro dla ciebie kazdy jest piratem to gratuluje inteligencji chyba juz niedlugo powime bye bye zakichanemu Asterowi, ktory ostatnio obciazyl swoich klientow vatem, choc i tak mieli bardzo droga oferte
    0
  • Users Avatars Mini
    tampaboy pisze: 2005-02-02 17:19
    ***sruuu - żaden z moich znajomych nie wyciąga miesięcznie więcej niż 40 GB, a są wśród nich prawdziwe internetowe świry... Tak więc jak ktoś mówi że 50 GB mu mało to jest to troche chore !!
    0
  • Users Avatars Mini
    Popint pisze: 2005-02-02 18:23
    Wszystko super, tylko te limity!!! To już wolę moją Aster z 1MB ale bez limitów! A co do limiu 50GB - skoro uważacie, że nie da się tego praktycznie przekroczyć to po co operator ustanawia taki limit, to nie istotne czy przekroczę czy nie; nie lubię być ograniczany! Zresztą po co 4MB, i tak żaden serwer tego nie obsłuży :D
    0
  • Users Avatars Mini
    Forsaken pisze: 2005-02-02 18:27
    Popint w sprawie limitu 50GB popieram Cie w zupełności. Bo co to jezd 50GB przy łączu 4Mbps??????
    0
  • Users Avatars Mini
    Kistel pisze: 2005-02-02 20:01
    jak to ile... 28 godzin i 26 min i 24 sekundy....
    0
  • Users Avatars Mini
    Cosmic pisze: 2005-02-02 20:02
    To ja jeszcze dodam, ze w centrum Warszawy w bardzo wielu budynkach gdzie jest kablowka UPC firma ta nie udostepnia sygnalu internetowego. A szkoda, bo piszacy te slowa chetnie podlaczylby sie poprzez chello a nie tpsa... :-(
    0
  • Users Avatars Mini
    czarek pisze: 2005-02-02 20:15
    A w Aster City od 1 marca podnoszą abonamet o 22 zł / pakiet internet + tv /
    0
  • Users Avatars Mini
    Alexander25 pisze: 2005-02-02 21:54
    Świetnie, tylko dostępne na tak ograniczonym obszarze, że TP to nie tuszy.
    0
  • Users Avatars Mini
    sruuuu pisze: 2005-02-03 02:17
    @tampaboy ale nie mozna mierzyc ludzi jedna miara. ja znam ludzi, ktorzy wymieniaja sie filmami dvd przez siec i spora ich czesc jest jak najbardziej legalna. poza tym wez pod uwage, ze nawet glupie komunikatory cos Ci zabieraja z tego limitu. strony sa coraz "ciezsze", dema gier ida juz w setki MB itd. w jednym miesiacu limit starczy z zapasem, a w drugim bedzie za maly. zreszta nikogo nie powinno obchodzic co kto robi ze swoim laczem. mnie to nie obchodzi.
    0
  • Users Avatars Mini
    inex pisze: 2005-02-03 14:03
    No i tak jak myslalem ASTER ma wszystkich w dupie zamiast podniesc parametry to woli podniesc cene, oni naprawde maja wszystko gleboko a zwlaszcza wlasnych klientow, tam naprawde zatrudnia sie samych debili ale to normalka w dzisiejszych czasach - mozna takimi latwo manipulowac :) no coz moze w koncu sie ktos ocknie i wypier.......oli kilku na zbity pysk to moze sie cos ruszy w tym dziadowskim asterze i moze w koncu na dobre
    0
  • Users Avatars Mini
    bodzio pisze: 2005-02-03 14:40
    i znowu qwa oszczedzaja na uplodzie.. 64 kbit to jest gowno.
    0
  • Users Avatars Mini
    sruuuuu pisze: 2005-02-03 16:02
    @inex aster od zawsze mial klientow w d.....e. wytlumacz to jednak kilku palantom na ledzie :P
    0
  • Users Avatars Mini
    zwierzak pisze: 2005-02-17 12:54
    A ja mam chello classic i mam gwarantowana cene 145zl za neta + kablowka do czerwca a potem jakas bedzie znowu promocja i sie wezmie a jesli chodzi o podłaczenie to płacilem 49zl
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: