W związku z wygranym przetargiem, agencja Euro RSCG Warsaw przygotowała sierpniową kampanię reklamową dla marki Sami Swoi.
Celem kampanii było odświeżenie wizerunku i nadanie marce nowych wartości emocjonalnych i estetycznych. Natomiast celem produktowym kampanii jest promocja najtańszych na rynku rozmów w ramach sieci Sami Swoi oraz na telefony stacjonarne.
Pomysł kreatywny opiera się na przedstawieniu osoby, która rozmawia przez cały czas przez telefon, wyraźnie nie przejmując się kosztami. Aby zmaksymalizować siłę przekazu, podkładem muzycznym filmu stała się aranżacja znanego przeboju sprzed lat - „Ciągle pada” Czerwonych Gitar. W aranżacji piosenki dla potrzeb reklamy tekst refrenu brzmi: „Ciągle gadam”, a dalsze słowa mówią o najtańszych rozmowach, jakie udostępnia marka Sami Swoi.
Konsumenci, do których zwraca się marka Sami Swoi, oczekują od komórki spełnienie przede wszystkim podstawowej funkcji telefonu, czyli możliwości rozmawiania. Oczekują także że usługa ta będzie tania. Są zaradni życiowo i dlatego potrafią wybrać dla siebie najkorzystniejszą ofertę.
Kampania „Ciągle gadam” zaplanowała została na sierpień i obecna będzie w największych stacjach telewizyjnych TVP 1 i TVP 2, TVN, Polsat. Dodatkowo wsparcie kampanii telewizyjnej stanowią plakaty, które obecne będą w oddziałach Poczty Polskiej. Planowaniem i zakupem mediów zajął się Universal McCann.