Na nośnikach reklamowych w centrach biznesu Clear Channel Poland realizuje dwumiesięczną kampanie dla Polkomtela. Kampania rozpoczęła się na początku sierpnia br. i potrwa do końca września br. W kampanii wykorzystano 200 powierzchni standów reklamowych zlokalizowanych w 35 największych centrach biznesowych, w 9 największych miastach Polski.
 
 Promocja, zachęcająca do skorzystania z usługi Plus dla biznesu, będzie miała dwie odsłony. Po 6 września br. planowana jest wymiana ekspozycji. 
 
 Proponowana przez Clear Channel reklama w centrach biznesu ma być idealnym rozwiązaniem dla reklamodawców szukających skutecznych sposobów dotarcia do specyficznej grupy docelowej jaką stanową ludzie aktywni zawodowo, w szczególności kadra menedżerska. Są to osoby, które charakteryzuje większa mobliność i mniejsza ekspozycja na media elektroniczne, w szczególności telewizję.
 
		
	
 
		
	
 
		
	 
		
	 
		
	 
		
	 
		
	
 
		
	 
		
	 
		
	 
		
	 
		
	 
		
	
 
		
	 
		
	 
           
           
           
           
           
          