Telekomunikacja Polska ogłosiła "Strategię 2003-2005", czyli swój plan działań na najbliższe trzy lata. Ogłoszenie nowej strategii dziwi, ponieważ rok temu podobny plan został przedstawiony (Strategia na lata 2002-2004). Według Bertranda Le Guerna nowy dokument powstał, ponieważ TP musi korygować swoje plany działając na tak dynamicznym rynku. Korekty dotyczą m.in. rozwoju usług telekomunikacyjnych w sektorze SME/SOHO (małe i średnie firmy) oraz usług internetowych. TP zbyt optymistycznie oceniała szybkość wprowadzenia płatnych usług w Internecie. W nowym dokumencie inaczej skonstruowano także obszar dotyczący przygotowania TP do liberalizacji rynku, obszar finansowy (większy nacisk postawiono na dbałość o każdą wydawaną złotówkę), obszar poruszający tematykę rozwoju usług dostępu szerokopasmowego. Nowy dokument zwraca także baczniejszą uwagę na implementację systemu CRM. Nowa strategia potwierdza natomiast założenie starej co do poziomu produktywności firmy - 300 linii na pracownika.
Kilka dni temu, we Wrocławiu, "Strategia 2003-2005" została zaprezentowana przez zarząd firmy pięciuset najważniejszym menadżerom Telekomunikacji Polskiej