Agencja mediowa Codemedia, współwłaściciel spółki TradeTracker Poland, wygrała zorganizowany przez spółkę Polkomtel przetarg na obsługę kampanii afiliacyjnych.
W ramach współpracy Codemedia zajmie się przygotowaniem i bieżącą obsługą kampanii afiliacyjnych polegających na pozyskiwaniu leadów sprzedażowych. Na potrzeby Polkomtela agencja opracowała dedykowany program afiliacyjny, którego głównym wyróżnikiem jest marketing rekomendacji.
Poza obsługą kampanii afiliacyjnych, Codemedia będzie również realizować kampanie dotyczące wybranych przez klienta projektów specjalnych. Pierwsze kampanie afiliacyjne realizowane przez Codemedia wystartują we wrześniu.
Przetarg został rozstrzygnięty w sierpniu, a umowa została podpisana na czas nieokreślony. Klient nie podaje liczby, ani nazw agencji biorących w nim udział.
Codemedia już teraz odpowiada za przygotowanie materiałów kreatywnych na potrzeby kampanii prowadzonych dla Polkomtela w ramach wcześniej podpisanej umowy.