19 marca firma PT Media Telekomunikasi Mandiri (MTM) z Indonezji podpisała umowę na wykorzystanie platformy Comarch Field Service Management.
To rozwiązanie w chmurze usprawni działania serwisowe w terenie oraz umożliwi efektywniejsze świadczenie usług dla kluczowych firm telekomunikacyjnych w Indonezji.
MTM obsługuje infrastrukturę telekomunikacyjną głównych dostawców usług telekomunikacyjnych w całej Indonezji. Firma zatrudnia setki techników, którzy zarządzają ponad 300 000 łączy sieciowych oraz tysiącami urządzeń.
Dotychczasowe rozwiązania do zarządzania usługami w terenie stosowane przez firmę MTM nie zapewniały pożądanego poziomu wsparcia i kontroli. Inżynierzy i technicy pracujący w terenie potrzebowali dostępu do precyzyjnych danych, a proces planowania ich pracy stawał się coraz bardziej złożony.
Comarch FSM to oprogramowanie do zarządzania usługami terenowymi. Jest przystosowane do wymagań branży telekomunikacyjnej, dzięki czemu spełnia różne potrzeby związane z działalnością MTM. Platforma zawiera funkcje umożliwiające głęboką automatyzację składania zamówień, planowania zadań, przydzielania techników, optymalizacji tras, alokacji sprzętu i zarządzania raportami.
Aplikacja mobilna Comarch FSM umożliwia zdalny dostęp do systemu. Dostarcza technikom powiadomienia w czasie rzeczywistym i daje możliwość komunikacji. Dedykowany Portal Klienta automatycznie obsługuje raporty klientów i powiadamia ich o udanych naprawach.