ComArch wdrożył system mobilnego wsparcia sprzedaży

Newsy
Żródło: COMARCH
Opinie: 10

ComArch wdrożył i utrzymuje w modelu pełnego outsourcingu system mobilnego wsparcia sprzedaży u jednego z największych w Polsce producentów wyrobów cukierniczych. System AURUM AgentCare działa w modelu ASP, optymalizuje prace przedstawicieli handlowych i wspomaga zarządzanie polityką sprzedaży przedsiębiorstwa

W ramach podpisanej umowy ComArch dostarczył swoje rozwiązanie ComArch AURUM AgentCare, niezbędny sprzęt - urządzenia przenośne typu Handheld, a także przeszkolił pracowników Mieszka. Docelowo system będzie obsługiwał około 100 pracowników struktur sprzedaży i marketingu. W ramach systemu przedstawiciele mobilni korzystają z aplikacji off-line pozwalającej na wymianę danych i synchronizację z centralną bazą danych na żądanie. Synchronizacja odbywa się poprzez GPRS (Internet).
Projekt jest realizowany w modelu pełnego outsourcingu licencji, sprzętu i usług: administracji, serwisu urządzeń oraz rozwoju aplikacji, dzięki czemu odciąża firmę Mieszko i pozwala koncentrować się na podstawowej działalności.

Kluczowymi funkcjami systemu są zarządzanie planami wizyt przedstawiciela handlowego, zbieranie zamówień, analiza dystrybucji i rotacji produktów u klienta, obsługa przecen i promocji w punktach sprzedaży, ankiety i badania trademarketingowe, a także analiza kosztów przedstawicieli handlowych.

System poza obsługą standardowych procesów realizowanych w systemach Sales Force Automation wspomaga działania przedstawicieli handlowych dzięki automatyzacji wprowadzenia zamówienia czy też umożliwia wnioskowanie na podstawie historii zamówień danego klienta. System ComArch AURUM AgentCare umożliwia także sprawniejsze raportowanie i analizę danych, co znacznie usprawnia zarządzanie sprzedażą.

W najbliższym czasie system zostanie rozszerzony o integrację z systemem ComArch ECOD (rozwiązanie klasy B2B) pozwalającym na elektroniczną wymianę dokumentów handlowych z sieciami handlowymi i partnerami dystrybucyjnymi.

ComArch AURUM Kompleksowe rozwiązanie klasy E-Commerce/CRM, pozwalające na usprawnienie obsługi klientów, partnerów handlowych, pracowników. System wykorzystuje potencjał innowacyjnych technologii, dzięki czemu pozwala na istotne usprawnienie i automatyzację tradycyjnej sieci sprzedaży i dystrybucji oraz obniżenie kosztów jej działania. Rozwiązanie może wykorzystywać dowolny kanał komunikacji elektronicznej: Web, poczta elektroniczna, transfer plików, WAP, SMS, Infomaty, GPRS.

Z systemu ComArch AURUM AgentCare korzystają już Bahlsen Sweet, Zakłady Tłuszczowe Kruszwica, Johnson&Johnson, Coca Cola, NATA, Sonda/Agros.

Opinie:

Opinie archiwalne (10):

Komentuj

Komentarze / 10

Dodaj komentarz

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: