ComputerLand podpisał umowę z Telekomunikacją Polską na realizację wdrożenia systemu informatycznego. Przedmiotem umowy jest wdrożenie w głównych aglomeracjach Polski systemu GEOMARKETING.CL. GEOMARKETING.CL oparty o technologię GIS pozwala na prezentowanie stanu i możliwości sieci telekomunikacyjnej w zakresie świadczenia usług w połączeniu z informacjami statystycznymi i demograficznymi. System pozwala na przestrzenne porównywanie popytu i podaży na usługi telekomunikacyjne, pozwoli na wspomaganie procesu podejmowania decyzji w sferze sprzedażowej i inwestycji. System jednocześnie pełni rolę platformy komunikacji i wymiany wiedzy o zasobach sieci oraz stanie rynku pomiędzy Pionem Sieci i Pionami Klienckimi gwarantując szybką i sprawną współpracę w procesie dostarczania usług dla klienta. Wdrożenie systemu zoptymalizuje działania handlowe oraz zwiększy precyzję procesów i akcji marketingowych. Aplikacja będzie czerpała informację z różnych systemów informatycznych Telekomunikacji Polskiej oraz zewnętrznych źródeł danych (demografia, plany zagospodarowania przestrzennego oraz katastratu). Całość danych będzie zintegrowana z mapami cyfrowymi, pozwalającymi na dowolne prezentowanie informacji. Prace związane z realizacją wdrożenia będą prowadzone etapami w latach 2004-2005. Wartość podpisanej umowy wynosi 66 mln zł netto.