Instytut SMG/KRC Media Poland przeprowadził badania marketingu interaktywnego w Polsce wykorzystując technologię Cont@ct Center TP Internet, sprawdzając przy okazji jej użyteczność w badaniach rynku nowoczesnych technologii. Sprawdzian wypadł na tyle obiecująco, iż instytut zapowiada prowadzenie kolejnych badań z zastosowaniem technologii Cont@ct Center. Badanie zostało przeprowadzone przy współpracy z Internet Advertising Bureau Polska. Badanie wykazało, że marketing interaktywny na polskim rynku ma ogromne możliwości rozwoju. Największe szanse rysują się na rynku B2B. Rozwój w kanale B2C zależy od pokonania kilku istotnych barier. Według fachowców, marketing interaktywny za pośrednictwem Internetu traktowany jest przez firmy jako wsparcie tradycyjnych działań promocyjnych. Jego skuteczność jako nośnika reklamy została oceniona wysoko tylko w przypadku niektórych grup konsumentów i produktów. Podstawowe oczekiwania użytkowników zostały zdefiniowane w sposób następujący - marketing interaktywny ma przede wszystkim ułatwić klientom kontakty z firmą oraz pomóc w budowaniu wobec niej lojalności klientów.
W badaniu wzięło udział 18 menadżerów stron WWW (60 było zaproszonych).