Jakub Kłoczewiak został powołany na stanowisko prezesa zarządu Contact Center. Równocześnie jest także prezesem zarządu Orange Customer Service. Dotychczasowy prezes - Zbigniew Biały - w związku ze złożoną rezygnacją, odchodzi z Orange Polska.
Jakub Kłoczewiak, ukończył studia Executive MBA - College of Business University of Illinois oraz Szkołę Główną Handlową na kierunku Finanse i Bankowość. W 2011 uzyskał certyfikat programu COPC CSP Standard Certified Coordinator Training for Customer Service Providers.
W latach 1995-2001 pracował w branży FMCG (Agros Holding S.A.) jako Dyrektor Kontrolingu. Od 2001 roku związany jest z branżą telekomunikacyjną. Początkowo zarządzał obszarem Kontrolingu i Raportowania a następnie Bill-to-Pay w Telekomunikacji Polskiej. Od 2007 roku odpowiada za obszar obsługi Klientów Orange Polska.
Od 1.10.2010 jest prezesem zarządu Orange Customer Service, spółki powstałej z połączenia działalności obsługowej Telekomunikacji Polskiej i PTK Centertel. Od lutego 2011 zasiadał również w Radzie Nadzorczej Contact Center sp. z o.o.