Contact Center - prawdopodobna integracja z Orange Customer Service

Newsy
Żródło: Orange
Opinie: 3

Jakub Kłoczewiak został powołany na stanowisko prezesa zarządu Contact Center. Równocześnie jest także prezesem zarządu Orange Customer Service. Dotychczasowy prezes - Zbigniew Biały - w związku ze złożoną rezygnacją, odchodzi z Orange Polska.

Jakub Kłoczewiak, ukończył studia Executive MBA - College of Business University of Illinois oraz Szkołę Główną Handlową na kierunku Finanse i Bankowość. W 2011 uzyskał certyfikat programu COPC CSP Standard Certified Coordinator Training for Customer Service Providers.

W latach 1995-2001 pracował w branży FMCG (Agros Holding S.A.) jako Dyrektor Kontrolingu. Od 2001 roku związany jest z branżą telekomunikacyjną. Początkowo zarządzał obszarem Kontrolingu i Raportowania a następnie Bill-to-Pay w Telekomunikacji Polskiej. Od 2007 roku odpowiada za obszar obsługi Klientów Orange Polska.

Od 1.10.2010 jest prezesem zarządu Orange Customer Service, spółki powstałej z połączenia działalności obsługowej Telekomunikacji Polskiej i PTK Centertel. Od lutego 2011 zasiadał również w Radzie Nadzorczej Contact Center sp. z o.o.

Opinie:

Opinie archiwalne (3):

Komentuj

Komentarze / 3

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    juzek pisze: 2012-08-07 12:25
    kilkanascie lat temu kierownictwo contakt center zostalo dyrektorami w ptk.centertel call center. a po kilkunastu latach nagle lacza obie firmy> ? niezle. oj beda zwolnienia
    0
  • Users Avatars Mini
    YaceQ pisze: 2012-08-07 13:18
    nie wiedziałem że jest Orange Polska - zawsze słyszałem że jest Polska Telefonia Komórkowa Centertel sp. z o.o. operator sieci Orange, ale widać coś się zmieniło i w strukturze Grupy &TP ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    pn pisze: 2012-08-08 22:35
    kolego YaceQ, od kilku miesiecy zarowno Ptk jak i Tp sprzedają usługi mobile, fix i bb pod jedna marka Orange Polska. Dalej sa 2 firmy ale jedna marka. dawna Gtp (grupa tp) to teraz Orange Polska.
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: