Sierpniowe wyniki Inotela pokazują, że na platformie firmy jest założonych kilkadziesiąt tysięcy kont abonenckich, a ich liczba wraz z ilością wydzwanianych minut zwiększa się co miesiąc o 30%.
Inotel SA, który oficjalnie zadebiutował na rynku w połowie 2005 roku, już w styczniu tego roku świętował milion wydzwanianych miesięcznie minut. Ten sukces to wynik z jednej strony rosnącej popularności telefonii internetowej w Polsce, a z drugiej - szerokiego zakresu oferty i przyjętej przez Inotel strategii biznesowej. Operator oferuje usługi telekomunikacyjne zarówno pod własna marką, jak i pośrednio. W oparciu o platformę Inotela usługi telefonii internetowej oferuje m.in. GTS-Energis Polska, 82 największych w Polsce dostawców Internetu, a także 10 wirtualnych operatorów VoIP.
Inotel, oprócz rynku konsumenckiego, kieruje swoją ofertę także do małych i średnich firm. Ofertę Inotela dla biznesu tworzą pakiety Biznes Tele Ergonomia, które wyróżnia przede wszystkim bardzo niska cena połączeń – 7 groszy za minutę w Polsce, 43 na komórki i 18 za granicę, a także rozbudowany zestaw usług dodanych (m.in. wirtualna centralka telefoniczna obsługująca IP Centrex, e-fax, IVR, poczta głosowa Vocie2Mail, zintegrowanie telefonu z systemami klasy CRM i wiele innych).