Crowley Data Poland uruchomi na początku maja sieć dostępu radiowego w Łodzi. Będzie to pierwszy etap procesu poszerzania zasięgu sieci zaplanowany na trzy lata. Kolejne miasta to m.in. Białystok, Bydgoszcz, Kielce, Lublin, Szczecin i Rzeszów. W nowych lokalizacjach CDP chce sprzedawać usługi głosowe, dostępu do internetu i transmisji danych. "Chcemy co kwartał dołączać do naszej sieci kolejne aglomeracje. W grę wchodzi nawet 10 nowych lokalizacji" — mówi Dariusz Terlecki, dyrektor sprzedaży CDP.
Na terenie całej Polski operator chce sprzedawać usługi głosowe. Obecnie dystrybuuje prefiksy Energisa, Netii i NOM. Wkrótce dołączy do swojej oferty usługi Telefonii Dialog. Myśli też o komercyjnym uruchomieniu własnego prefiksu (1075), ale jeszcze nie w tym roku. "Tegoroczna wartość sprzedaży na pewno przekroczy 70 mln zł, znacznie poprawimy też wynik EBITDA i zysk netto" — zapowiada Terlecki. W 2004 r. sprzedaż CDP wyniosła 54 mln zł, zysk netto — 1,87 mln zł, a EBITDA — 2 mln zł.