Crowley Data Poland wprowadza usługi głosowe umożliwiające wykonywanie połączeń telefonicznych. Rozwiązania głosowe Crowley są integrowane z istniejącą u klienta infrastrukturą telekomunikacyjną, dzięki czemu nie ma konieczności zakupu dodatkowych urządzeń bądź zmiany sposobu korzystania z aparatów telefonicznych. Rozwiązania głosowe TeleKontakt, TeleKontakt ISDN oraz TeleKontakt IP gwarantują najwyższą jakość oraz pozwalają na faktyczną redukcję kosztów prowadzenia rozmów telefonicznych nawet do 40%.
TeleKontakt to kompleksowa usługa telefoniczna, umożliwiająca wykonywanie połączeń wychodzących międzystrefowych, międzynarodowych oraz do sieci komórkowej - poprzez prefiks operatora międzystrefowego - gwarantując jednocześnie najwyższy standard działania. Rozmowy kierowane są automatycznie przez urządzenia abonenckie do sieci telefonicznej operatora. W ramach usługi oferowane są także dwa systemy rabatowe, gwarantujące uzyskanie korzystnych upustów w miarę wzrostu generowanego przez Klienta ruchu. W planie rabatowym w wersji Efektywnej, która jest szczególnie korzystną ofertą dla firm wielo-oddziałowych, rabaty udzielane są od sumy opłat ze wszystkich lokalizacji.
TeleKontakt ISDN adresowany jest do Klientów korporacyjnych, którzy generują wysokie rachunki telefoniczne. Usługa pozwala obniżyć koszty połączeń międzystrefowych, międzynarodowych, do sieci komórkowej oraz lokalnych. Łącze TeleKontakt ISDN umożliwia jednoczesną realizację do 30 połączeń zgodnie z standardem ISDN. Usługa ta dedykowana jest Klientom, którzy posiadają bądź w najbliższym czasie planują zakup prywatnych centralek PABX. Łącze dostępowe (2Mbit/s) jest realizowane za pomocą własnej infrastruktury radiowej. Wszystkie rozmowy kierowane są do sieci Crowley bezpośrednio na centralce PBX, a korzystanie z aparatów telefonicznych w biurze odbywa się bez żadnych zmian.
Dla każdego klienta tworzona będzie indywidualna oferta, dostosowana do wielkości generowanego ruchu, rodzaju wykonywanych połączeń i infrastruktury technicznej zarówno po stronie Klienta, jak i obsługującej jego firmę centrali lokalnej. Abonenci otrzymują pisemną Gwarancję Jakości Świadczonej Usługi - SLA, która uprawnia do rekompensaty finansowej w przypadku odstępstw od parametrów gwarantowanych w umowie. Usługa zgodna jest ze standardami europejskimi: standard sygnalizacji abonenckiej ISDN DSS1 (ISDN 30B+D).
TeleKontakt IP: umożliwia redukcję kosztów prowadzenia rozmów telefonicznych (do 40% w przypadku połączeń międzynarodowych oraz do 20% przy połączeniach do sieci komórkowej) poprzez zastosowanie alternatywnej technologii połączeń telefonicznych. Usługa polega na transmisji głosu z wykorzystaniem technologii VoIP. Połączenia kierowane są automatycznie przez centralkę abonencką do bramki głosowej, gdzie sygnał przetwarzany jest na pakiety i w tej formie przesłany przez sieć IP i skierowany do odbiorcy. W firmach wielo-oddziałowych, które decydują się na korzystanie z usługi Telekontakt IP w każdej ze swych lokalizacji, usługa pozwala na bezpłatną komunikację telefoniczną między oddziałami.
Rozwiązania głosowe TeleKontakt umożliwiają pełniejszą kontrolę wydatków – wraz z rachunkiem Klient otrzymuje informacje dotyczące ilości, czasu oraz kosztów rozmów w relacjach międzynarodowych, międzystrefowych oraz do sieci komórkowych. W zakresie usługi oferowany jest także szczegółowy wykaz wszystkich przeprowadzanych rozmów wraz z podsumowaniem w podziale na każdy numer wywołujący.
„Rozmowy telefoniczne naszych abonentów rozliczamy co do sekundy i bez dodatkowych opłat za zestawienie połączenia. Oznacza, to że płacą oni tylko za realny czas trwania połączeń. Jako jedna z pierwszych firm telekomunikacyjnych w Polsce wprowadziliśmy jednosekundowe naliczanie już w usłudze opartej o technologię VoIP. W ramach wdrożonych w maju rozwiązań głosowych TeleKontakt proponujemy w standardowej ofercie systemy rabatowe, gwarantujące uzyskanie coraz korzystniejszych upustów w miarę wzrostu ruchu generowanego przez Klienta. Wdrożenie usługi poprzedzone jest zawsze dokładną analizą dotychczasowych wydatków na połączenia. Ponadto, usługa umożliwia kontrolę wydatków telekomunikacyjnych. Wraz z fakturą Klient otrzymuje zbiorczy raport dotyczący ilości, czasu oraz kosztów rozmów w podziale na różne numery DDI.”- mówi Jacek Kotur, dyrektor marketingu w Crowley Data Poland.
Crowley wprowadza powyższe usługi we współpracy z Energis Polska.