Crowley zapowiedział uruchomienie projektu MVNO w II kw. 2008 r. Nową marką ma być Crowley TeleMobile.
Cel projektu:
Kompleksowa obsługa klientów w zakresie usług telekomunikacyjnych
Poszerzenie bazy klientów
Zwiększenie wartości posiadanych klientów (up-sell)
Pozycjonowanie firmy jako nowoczesnego, dynamicznego operatora niezależnego
Grupa docelowa: klienci biznesowi (obecni i potencjalni), małe i średnie firmy (do 250 pracowników)
Zasięg: cały kraj
Zaplecze technologiczne: poprzez MVNE dostęp do infrastruktury sieci operatora infrastrukturalnego
Kanały sprzedaży:
Sieć przedstawicieli handlowych CDP na terenie całego kraju Telesales + www
Opcjonalnie – sprzedaż poprzez sieć partnerską
Benefity dla klientów:
synergia z dotychczasowymi produktami Crowley
możliwość testowania oferty
atrakcyjne stawki i możliwość ich renegocjacji w trakcie trwania umowy
wygodna forma płatności
sprawna obsługa