Crowley TeleMobile

Newsy
Opinie: 0

Crowley zapowiedział uruchomienie projektu MVNO w II kw. 2008 r. Nową marką ma być Crowley TeleMobile.

Cel projektu:

  • Kompleksowa obsługa klientów w zakresie usług telekomunikacyjnych

  • Poszerzenie bazy klientów

  • Zwiększenie wartości posiadanych klientów (up-sell)

  • Pozycjonowanie firmy jako nowoczesnego, dynamicznego operatora niezależnego

Grupa docelowa: klienci biznesowi (obecni i potencjalni), małe i średnie firmy (do 250 pracowników)
Zasięg: cały kraj
Zaplecze technologiczne: poprzez MVNE dostęp do infrastruktury sieci operatora infrastrukturalnego
Kanały sprzedaży:

  • Sieć przedstawicieli handlowych CDP na terenie całego kraju Telesales + www

  • Opcjonalnie – sprzedaż poprzez sieć partnerską

Benefity dla klientów:

  • synergia z dotychczasowymi produktami Crowley

  • możliwość testowania oferty

  • atrakcyjne stawki i możliwość ich renegocjacji w trakcie trwania umowy

  • wygodna forma płatności

  • sprawna obsługa

Opinie:

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: