Crowley Data Poland podpisał umowę z agencją reklamową DougFaberFamily. Umowa dotyczy m.in. realizacji kampanii reklamowej sieci Crowley.
Wybór agencji został dokonany bez przeprowadzenia przetargu. Crowley oparł się na doświadczeniach z zeszłorocznego przetargu, do którego zaproszona była m.in. agencja DougFaberFamily. Umowa jest podpisana na czas nieokreślony. Obejmuje działania ATL i BTL, a także współpracę w zakresie strategicznego planowania komunikacji marketingowej. Obecnie rozpoczynają się prace przygotowawcze do kampanii reklamowej.
„Umowa z Crowley to kolejne potwierdzenie naszych kompetencji w zakresie TMT. Wierzę, że bardzo bliska współpraca strategiczna z Klientem zaowocuje błyskotliwą kampanią.” - mówi Jacek Olechowski, wiceprezes DougFaberFamily.
„Agencję wybraliśmy przede wszystkim ze względu na duże doświadczenie w branży telekomunikacyjnej i ISP. Cały czas mieliśmy również w pamięci pozytywne wrażenie, jakie zrobiły na nas, zaprezentowane w ubiegłym roku koncepcje strategiczne oraz projekty kreacyjne.” – mówi Jacek Kotur, dyrektor marketingu w Crowley Data Poland.
DougFaberFamily, jedna z największych niesieciowych agencji reklamowych operujących na polskim rynku. Powstała w 1996 roku, od 2002 roku wchodzi w skład grupy Hexacom Marketing Services Group. Agencja posiada szerokie doświadczenie w zakresie obsługi klientów z branży TMT (obsługiwała między innymi takie firmy jak: Formus Polska, Pro Futuro SA, Germanos Polska, Wapster.pl, Getin.pl, Novell i Gestetner). Najwięksi klienci grupy Hexacom to obecnie: Grupa PZU, Germanos, Poczta Polska, GlaxoSmithKline, MINI (BMW Group) i NOM 1044.